AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Del Skrevet 28. januar 2015 Hvor kan jeg lære tegnspråk? Jeg vil lære det skikkelig, slik at jeg kan bruke det i jobb senere. Noen som vet hvor jeg kan henvende meg da? Bor i nærheten av Oslo. Anonymous poster hash: 93a76...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 28. januar 2015 #2 Del Skrevet 28. januar 2015 Høgskolen i Oslo og Akershus skal ha bachelorutdannelse i tegnspråktolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 28. januar 2015 #3 Del Skrevet 28. januar 2015 Link: http://www.hioa.no/Studier-og-kurs/LU/Bachelor/Tegnsprak-og-tolkning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 29. januar 2015 #4 Del Skrevet 29. januar 2015 Tegnspråk er kjempekult! Hvis du ikke vil begynne rett på tolkeutdanning kan du ta kurs hos Oslo Døveforening, ser ut som kurset begynte denne uken: Tegnspråkkurs i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 1. februar 2015 #5 Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg anbefaler absolutt kurs hvis du vil lære tegnspråk, men også å kaste deg ut i det når du får muligheten Om du kunne tenke deg å lære tegnspråk, få studiepoeng, men ikke har lyst til å bli tolk, så har høgskolen i Oslo og Akershus også årsenhet i tegnspråk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 9. februar 2015 #6 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Slettet, feil tråd. Endret 9. februar 2015 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå