Gjest HarryDotter Skrevet 29. januar 2015 #21 Skrevet 29. januar 2015 Hahahahahhahaha,Er seriøst nyskjerrig på den ass :-) Er vel ikkeno å le av :-) Om pikken går å ta av kan den jo plasseres hvor som helst. Åneidu jeg ler ikke av at du har lyst å prøve en sånn....jeg bare så for meg hele settingen og vanskene med å få gjemt den bort når man har besøk Kjør på du...Herlig med damer som er ute etter spennende nye ting og som tør å prøve. Go!
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #22 Skrevet 29. januar 2015 Neitakk. Det er ingen elsker. Det er en maskin. Anonymous poster hash: dfbae...43b Må man ha dressurkurs for å bruke en sånn kanskje :-) Anonymous poster hash: b0b4c...63f
Em11mily Skrevet 29. januar 2015 #23 Skrevet 29. januar 2015 Åneidu jeg ler ikke av at du har lyst å prøve en sånn....jeg bare så for meg hele settingen og vanskene med å få gjemt den bort når man har besøk Kjør på du...Herlig med damer som er ute etter spennende nye ting og som tør å prøve. Go! Tenkte på det samma....bestemor på besøk......kunne jo bare sagt det var en fotskammel ellerno :-) men da måtte jo pikken kunne tas av,hahahaha.Noe den sikkert gjør,må jo kunne vaskes etter en ridetur,hahahah
Tibbie Skrevet 29. januar 2015 #24 Skrevet 29. januar 2015 Herregud :-) hahahahahahahaha,hvor i all verden får man kjøpe en sånn ?? Ble veldig nyskjerrig nå ass...... http://www.nytelse.no/sexmobler/fetish-fantasy-inflatable-luv-log/par/ http://www.nytelse.no/sexmobler/vibropute-hot-seat/par/ Nå er det bare å finne frem bankkortet
peppermyntete Skrevet 29. januar 2015 #25 Skrevet 29. januar 2015 Men kjære deg da,ser jo absolutt ut som en middels :-) Middels kan nok bety mye forskjellig!
Gjest Klaveret Skrevet 29. januar 2015 #26 Skrevet 29. januar 2015 Da mangler du virkelig fantasi :-) Neida, men har en sperre når det kommer til et visst punkt
draug 75 Skrevet 29. januar 2015 #27 Skrevet 29. januar 2015 Jeg vil helst ha en mann og ikke en maskin. Anonymous poster hash: 579db...412 Foretrekker en ekte mann, men kunne gjerne testet ut en sånn maskin.Anonymous poster hash: 2cabb...832 Hva med å ha en sånn pulemaskin, men at du har en mann til å kontrollere den?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #28 Skrevet 29. januar 2015 Maskin ja, men den har en stor kuk Anonymous poster hash: 2a8af...b45 Nei den har ikke det. Det er en kunstig etterligning. Tenkte på det samma....bestemor på besøk......kunne jo bare sagt det var en fotskammel ellerno :-) men da måtte jo pikken kunne tas av,hahahaha.Noe den sikkert gjør,må jo kunne vaskes etter en ridetur,hahahah Tror du undervurderer en del bestemødre i året 2015. Mange har faktisk et seksualliv fremdeles. Tidene forandrer seg. Før kom bestemor på besøk og lærte lillejenta å hekle skjerf til dukkene. Nå tar de ridetimer sammen? Anonymous poster hash: dfbae...43b
Em11mily Skrevet 31. januar 2015 #29 Skrevet 31. januar 2015 http://www.nytelse.no/sexmobler/fetish-fantasy-inflatable-luv-log/par/ http://www.nytelse.no/sexmobler/vibropute-hot-seat/par/ Nå er det bare å finne frem bankkortet Sånn :-) bestilt og betalt :-) Leveringsdato 05.02 :-) Åguuuud jeg gleder meg :-) 1
Em11mily Skrevet 31. januar 2015 #30 Skrevet 31. januar 2015 Middels kan nok bety mye forskjellig! Ja tydeligvis :-)
Em11mily Skrevet 31. januar 2015 #31 Skrevet 31. januar 2015 Neida, men har en sperre når det kommer til et visst punkt Ikke bra,må ikke ha sperrer i sex.Uten sperrer får du best sex.
Em11mily Skrevet 31. januar 2015 #32 Skrevet 31. januar 2015 Nei den har ikke det. Det er en kunstig etterligning. Tror du undervurderer en del bestemødre i året 2015. Mange har faktisk et seksualliv fremdeles. Tidene forandrer seg. Før kom bestemor på besøk og lærte lillejenta å hekle skjerf til dukkene. Nå tar de ridetimer sammen? Anonymous poster hash: dfbae...43b Som om jeg ikke vet det.........bestemor er 83 og kjøpte sin 1.dildo når hu var 80........Jeg kjørte henne til kondomeriet,hahahahahahahaha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå