Gå til innhold

Er dette noe for KG-damene?

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Hahahahahhahaha,Er seriøst nyskjerrig på den ass :-) Er vel ikkeno å le av :-) Om pikken går å ta av kan den jo plasseres hvor som helst.

Åneidu jeg ler ikke av at du har lyst å prøve en sånn....jeg bare så for meg hele settingen og vanskene med å få gjemt den bort når man har besøk :fnise:

Kjør på du...Herlig med damer som er ute etter spennende nye ting og som tør å prøve. Go! :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neitakk. Det er ingen elsker. Det er en maskin.

Anonymous poster hash: dfbae...43b

Må man ha dressurkurs for å bruke en sånn kanskje :-)

Anonymous poster hash: b0b4c...63f

Skrevet

Åneidu jeg ler ikke av at du har lyst å prøve en sånn....jeg bare så for meg hele settingen og vanskene med å få gjemt den bort når man har besøk :fnise:

Kjør på du...Herlig med damer som er ute etter spennende nye ting og som tør å prøve. Go! :laugh:

Tenkte på det samma....bestemor på besøk......kunne jo bare sagt det var en fotskammel ellerno :-) men da måtte jo pikken kunne tas av,hahahaha.Noe den sikkert gjør,må jo kunne vaskes etter en ridetur,hahahah

Skrevet

Men kjære deg da,ser jo absolutt ut som en middels :-)

Middels kan nok bety mye forskjellig!

Gjest Klaveret
Skrevet

Da mangler du virkelig fantasi :-)

Neida, men har en sperre når det kommer til et visst punkt :fnise:

Skrevet

Jeg vil helst ha en mann og ikke en maskin.

Anonymous poster hash: 579db...412

Foretrekker en ekte mann, men kunne gjerne testet ut en sånn maskin.

Anonymous poster hash: 2cabb...832

Hva med å ha en sånn pulemaskin, men at du har en mann til å kontrollere den?

Skrevet

Maskin ja, men den har en stor kuk

Anonymous poster hash: 2a8af...b45

Nei den har ikke det. Det er en kunstig etterligning. ;)

Tenkte på det samma....bestemor på besøk......kunne jo bare sagt det var en fotskammel ellerno :-) men da måtte jo pikken kunne tas av,hahahaha.Noe den sikkert gjør,må jo kunne vaskes etter en ridetur,hahahah

Tror du undervurderer en del bestemødre i året 2015. Mange har faktisk et seksualliv fremdeles. Tidene forandrer seg. Før kom bestemor på besøk og lærte lillejenta å hekle skjerf til dukkene. Nå tar de ridetimer sammen?

Skrevet

Middels kan nok bety mye forskjellig!

Ja tydeligvis :-)

Skrevet

Neida, men har en sperre når det kommer til et visst punkt :fnise:

Ikke bra,må ikke ha sperrer i sex.Uten sperrer får du best sex.

Skrevet

Nei den har ikke det. Det er en kunstig etterligning. ;)

Tror du undervurderer en del bestemødre i året 2015. Mange har faktisk et seksualliv fremdeles. Tidene forandrer seg. Før kom bestemor på besøk og lærte lillejenta å hekle skjerf til dukkene. Nå tar de ridetimer sammen?

Som om jeg ikke vet det.........bestemor er 83 og kjøpte sin 1.dildo når hu var 80........Jeg kjørte henne til kondomeriet,hahahahahahahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...