Gå til innhold

Er dette noe for KG-damene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neitakk. Det er ingen elsker. Det er en maskin.



Anonymous poster hash: dfbae...43b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskin ja, men den har en stor kuk, noe som mange KG-damer vil ha.

Når noen er villig til å kaste kjæresten på dør pga for liten penis, uansett hvilke andre kvaliteter han har, da må dette være midt i blinken..den har akkurat det de er ute etter..



Anonymous poster hash: 2a8af...b45
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskin ja, men den har en stor kuk, noe som mange KG-damer vil ha.

Når noen er villig til å kaste kjæresten på dør pga for liten penis, uansett hvilke andre kvaliteter han har, da må dette være midt i blinken..den har akkurat det de er ute etter..

Anonymous poster hash: 2a8af...b45

Oooohh!!!

Bitterpikk?? :-D

Anonymous poster hash: fe568...aae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Maskin ja, men den har en stor kuk, noe som mange KG-damer vil ha.

Når noen er villig til å kaste kjæresten på dør pga for liten penis, uansett hvilke andre kvaliteter han har, da må dette være midt i blinken..den har akkurat det de er ute etter..

Anonymous poster hash: 2a8af...b45

Personlig erfaring?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, kunne gjerne ha prøvd det. Men tror ikke jeg har "baller" nok til å oppbevare en sånn hjemme. Så flaut å bli busta med en sånn en, da!

Har sett noen videoer hvor en sånn har vært i bruk, og det ser jo ikke kriseille ut ;) Men den hadde nok ikke erstattet kjæresten min : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helst ha en mann og ikke en maskin.



Anonymous poster hash: 579db...412
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker en ekte mann, men kunne gjerne testet ut en sånn maskin.

Anonymous poster hash: 2cabb...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her må det en ekte mann til! Dessuten foretrekker jeg en middels stor penis, ellers gjør det bare vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kunne gjerne ha prøvd det. Men tror ikke jeg har "baller" nok til å oppbevare en sånn hjemme. Så flaut å bli busta med en sånn en, da!

Har sett noen videoer hvor en sånn har vært i bruk, og det ser jo ikke kriseille ut ;) Men den hadde nok ikke erstattet kjæresten min : )

wild_buck_sex_machine_vibrator.jpg_220x2

Denne kunne du jo hatt da. Er jo bare å dra ut dildoen og si det er en puff som står fint pyntet i hjørnet midt i stua. Så går alle rundt og betrakter en gjenstand som har en viss hemmelighet bak seg. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wild_buck_sex_machine_vibrator.jpg_220x2

Denne kunne du jo hatt da. Er jo bare å dra ut dildoen og si det er en puff som står fint pyntet i hjørnet midt i stua. Så går alle rundt og betrakter en gjenstand som har en viss hemmelighet bak seg. ^^

Haha, "oooh, hva er denne knappen til? Innebygd høytaler?" :fnise: Ville ikke følt meg helt trygg der heller.

Men hadde sikkert vært spennende å prøve den også :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, "oooh, hva er denne knappen til? Innebygd høytaler?" :fnise: Ville ikke følt meg helt trygg der heller.

Men hadde sikkert vært spennende å prøve den også :rolleyes:

Dra ut batteriet? ^^

Jeg kunne sikkert ha fikset det slik at knappene slo på lyd, så ville dama vært trygg og kunne hatt den med god samvittighet. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, "oooh, hva er denne knappen til? Innebygd høytaler?" :fnise: Ville ikke følt meg helt trygg der heller.

Men hadde sikkert vært spennende å prøve den også :rolleyes:

Herregud :-) hahahahahahahaha,hvor i all verden får man kjøpe en sånn ?? Ble veldig nyskjerrig nå ass......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Oooohh!!!

Bitterpikk?? :-D

Anonymous poster hash: fe568...aae

Ja den kommer jo selvsagt, når en mann legger ut en påstand som ikke stemmer helt med det damene syntes her inne ;) Han du siterte har et lite poeng faktisk, dersom du går igjennom diverse tråder her på KG :)

Haha, "oooh, hva er denne knappen til? Innebygd høytaler?" :fnise: Ville ikke følt meg helt trygg der heller.

Men hadde sikkert vært spennende å prøve den også :rolleyes:

Herregud :-) hahahahahahahaha,hvor i all verden får man kjøpe en sånn ?? Ble veldig nyskjerrig nå ass......

:fnise::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den kommer jo selvsagt, når en mann legger ut en påstand som ikke stemmer helt med det damene syntes her inne ;) Han du siterte har et lite poeng faktisk, dersom du går igjennom diverse tråder her på KG :)

:fnise::danse:

Hahahahahhahaha,Er seriøst nyskjerrig på den ass :-) Er vel ikkeno å le av :-) Om pikken går å ta av kan den jo plasseres hvor som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her må det en ekte mann til! Dessuten foretrekker jeg en middels stor penis, ellers gjør det bare vondt.

Men kjære deg da,ser jo absolutt ut som en middels :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...