Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Elsa, til jente (såklart) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en følelse av at det kommer til å komme enormt mange Elsaer i nær fremtid.... Ikke noe jeg ville valgt selv :)

Anonymous poster hash: c07a3...613
  • Liker 6
Skrevet

Greit navn, men ville ikke valgt det akkurat nå ;-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en følelse av at det kommer til å komme enormt mange Elsaer i nær fremtid.... Ikke noe jeg ville valgt selv :)

Anonymous poster hash: c07a3...613

Tenker det samme.. Men jeg liker det så godt, er etter min oldemor.. men de fleste tenker vel frost med en gang :)

Skrevet

Fint! Else er også fint.

Gjest Runforit
Skrevet

Let it gooooo! Blir nok mange med det navnet overalt fremover, men om du liker navnet så synes jeg ikke du skal velge det bort pga det. Bedre med et navn du virkelig liker enn at det skal være så unikt og annerledes.

• Liker 1
Skrevet

Fint navn, men jeg kjenner til hele tre Elsa'er og en Else som er født i løpet av deg siste året, så neg ville ikke ha valgt det selv..

Anonymous poster hash: 3a402...d69

Skrevet

Om du velger det navnet fordi det er etter din oldemor så er det jo greit. Men fordi det er etter Frozen, det er cheezy

Anonymous poster hash: 2aad3...b47
Skrevet

Om du velger det navnet fordi det er etter din oldemor så er det jo greit. Men fordi det er etter Frozen, det er cheezy Anonymous poster hash: 2aad3...b47

Men det er det jo ingen, bortsett fra nær familie, som vet. Alle vil jo tro at hun har valgt det fra Frozen!

Skrevet

Men det er det jo ingen, bortsett fra nær familie, som vet. Alle vil jo tro at hun har valgt det fra Frozen!

Elsa fra Frozen er jo ikke akkurat den verste a bli kalt opp etter:)

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror hun vil bli populær rundt om i verden, fordi Frozen er så populært internasjonalt.

Skrevet

Synes det er et kjempefint navnt :)
Ja, sikkert mange som blir å hete det fremover. Var mange Emmaer er periode.
Men so what at det er fra Frozen? Ta en navn du liker!

Skrevet

Elsa er det mest populære jentenavnet i Sverige og har ligget på navnetoppen der i mange år. Jeg elsker det, har ei datter som heter det som er oppkalt etter et familiemedlem. Hun kom før filmen da:-)

Skrevet

Flott, men kommer helt sikkert til å bli kjempe poppis de neste årene.

Hva med Else?

Anonymous poster hash: 8964a...e3f
Skrevet

Jeg tenker gammel dame.
Men gamle damer har jo vært søte jenter en gang i tiden ;)

Hvis det er et navn dere er enige om og liker, kjør på! Det er dere som skal omgås ungen mest, og dere som skal stå for valget :)

Og noen av oss har faktisk aldri sett Frozen, og vet hvertfall ikke hvem som er med i den, så jeg vil nok tro at det ikke blir voldsomt mange unger oppkalt etter den filmen med mindre alle barna som elsker den får velge navn på sine søsken...

Skrevet

Uff ville ikke født en oldemor.

Anonymous poster hash: 6b5d7...4f7

Skrevet

Elsa var en lang, stanklete gammel dame på noenogåtti som var jehova-vitne, rasist, petimeter og hang ut døra og ropte at man ikke skulle løpe i oppgangen, da jeg var yngre. Hun gikk aldri ut fordi hun hadde angst. Men hun greide å terrorisere, allikevel.

Skrevet

Ilsa i stede? Mye mindre brukt.

Anonymous poster hash: 8964a...e3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...