AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Del Skrevet 28. januar 2015 (Telefonen klikket visst og publiserte en tråd mens jeg var midt i redigeringa - derav den uforståelige overskriften på forrige tråd).Anonymous poster hash: e289b...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Del Skrevet 28. januar 2015 Nei. Men det er mulig det holder med noen enkeltemner for å bli autorisert. Anonymous poster hash: c490b...918 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Del Skrevet 28. januar 2015 Du trenger i så fall bare å ta opp noen fag på BI, kjøpe en dressjakke, trange jeans, et par spisse skinnsko og en lyserosa skjorte for å bli eiendomsmegler. Anonymous poster hash: f8c7a...f61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 28. januar 2015 #4 Del Skrevet 28. januar 2015 Morsom du over.. Har du tatt siv.øk ved BI? I så fall trenger du sannsynligvis bare de fagene du ikke tok i løpet av master. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Del Skrevet 28. januar 2015 Som jurist kan du i allefal det. Men tror du kanskje må ta noen ekstrafag på BI med siv.ing bakgrunnAnonymous poster hash: c0f9e...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 28. januar 2015 #6 Del Skrevet 28. januar 2015 Som jurist kan du i allefal det. Men tror du kanskje må ta noen ekstrafag på BI med siv.ing bakgrunnAnonymous poster hash: c0f9e...30c Må en ikke være advokat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 28. januar 2015 #7 Del Skrevet 28. januar 2015 Pussig, jeg trodde det var ett KRAV at eiendomsmeglere skulle være uten formell utdannelse. Ville tro at å faktisk kunne jus ville ødelegge for å kunne drive denne typen svindel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #8 Del Skrevet 28. januar 2015 Pussig, jeg trodde det var ett KRAV at eiendomsmeglere skulle være uten formell utdannelse. Ville tro at å faktisk kunne jus ville ødelegge for å kunne drive denne typen svindel. Haha, godt sagt. For noen år siden ble det krav om at man måtte har bachelor i eiendomsmegling eller være jurist for å bli autorisert. Fullt mulig at bacheloren består av fag type "Svindel 101", "Overdrivelser 101", "En meter er faktisk bare 80 cm 101" etc. Anonymous poster hash: c490b...918 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #9 Del Skrevet 28. januar 2015 Haha, godt sagt. For noen år siden ble det krav om at man måtte har bachelor i eiendomsmegling eller være jurist for å bli autorisert. Fullt mulig at bacheloren består av fag type "Svindel 101", "Overdrivelser 101", "En meter er faktisk bare 80 cm 101" etc. Anonymous poster hash: c490b...918 Sleng på "30min sprint til stranda, er egentlig 10min gange" Anonymous poster hash: 87b0e...2e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 28. januar 2015 #10 Del Skrevet 28. januar 2015 Sleng på "30min sprint til stranda, er egentlig 10min gange" Anonymous poster hash: 87b0e...2e9 Og "Ja, det er havutsikt dersom man får et glimt av sjø når man står øverst, ytterst på verandarekkverket og strekker seg så lang man er, samt bruker kikkert" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #11 Del Skrevet 28. januar 2015 Må en ikke være advokat? Nope, men du må være fullmektig i noen år, i likhet med eiendomsmeglere...Anonymous poster hash: c0f9e...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå