AndreasBR Skrevet 3. februar 2015 #42 Skrevet 3. februar 2015 (endret) Klart. For Windows åtte ble Defender konvertert til antivirusprogram. Jeg bringer deg dokumentasjon fra /wiki, og håper dette holder. http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Defender "In Windows 8, Microsoft upgraded Windows Defender into an antivirus program comparable to Microsoft Security Essentials." Jeg må legge til at min tar trojanere fant jeg ut her om dagen. Jeg har ikke mye virus, men da fikk jeg jo bekreftelse på at dette fungerer slik det skal Nope, skal være fra M$ sine sider. Bruker selvfølgelig ikke win8... den er på feil side av "bra windows" skalaen Endret 3. februar 2015 av AndreasBR
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #43 Skrevet 4. februar 2015 AVG brukte jeg før men så begynte det å gjøre pcen treg, så byttet til Avast og er fornøyd.Anonymous poster hash: f792d...42b
Anglofil Skrevet 5. februar 2015 #44 Skrevet 5. februar 2015 Tråden er ryddet for avsporinger. Yvonne (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå