AndreasBR Skrevet 29. januar 2015 #21 Skrevet 29. januar 2015 (endret) Hvilke antivirusprogrammer anbefaler du? Selv liker jeg veldig godt Avast og Malwarebytes Anti-malware. Trenger ikke AV... Bare la være å trykke på shady links, og la være å laste ned fra åpne trackere.. Aner ikke hva jeg har, om jeg engang har noe.. Må lete på taskbar'en.. Kommer tilbake med update om 5.. Edit: Har ingen AV Endret 29. januar 2015 av AndreasBR
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #22 Skrevet 29. januar 2015 ESET tar ikke phising, og dessuten hjelper det svært lite å ha virusprogrammer hvis man mangler totalt nettvett, er idiot og ikke passe paranoid. Jeg har klart meg uten virusprogrammer i 20 år. Jeg går ikke inn på steder eller linker jeg ikke vet hva er og jeg er passe paranoid. Jeg har ALDRI HATT ET ENESTE problem. Hva i alle dager er det dere gjør dere som må ty til slike programmer?Anonymous poster hash: 1b533...e21 Kjører du også uten bilbelte? Anonymous poster hash: acd77...617
AndreasBR Skrevet 29. januar 2015 #23 Skrevet 29. januar 2015 Kjører du også uten bilbelte? Anonymous poster hash: acd77...617 Hva f*** er den sammenligningen for?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #24 Skrevet 29. januar 2015 Kjører du også uten bilbelte?Anonymous poster hash: acd77...617 Beklager, men de to tingene der kan da for faen ikke sammenlignes. Tosk. Jeg har ikke bil. Jeg trenger ikke bil heller.Anonymous poster hash: 1b533...e21
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #25 Skrevet 29. januar 2015 Beklager, men de to tingene der kan da for faen ikke sammenlignes. Tosk. Jeg har ikke bil. Jeg trenger ikke bil heller.Anonymous poster hash: 1b533...e21 Man kan fint klare seg uten bilbelte i årevis, så lenge man ikke kommer opp i en ulykke. Men man tar en risiko. Tosk selv. Anonymous poster hash: acd77...617 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #26 Skrevet 29. januar 2015 Herregud. Du er jo direkte dum. Anonymous poster hash: 1b533...e21
Gjest Castielz Skrevet 29. januar 2015 #27 Skrevet 29. januar 2015 Hva? Bruker folk faktisk antivirus enda? Hjelpes....
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #28 Skrevet 29. januar 2015 Hva? Bruker folk faktisk antivirus enda? Hjelpes.... I you! Anonymous poster hash: 1b533...e21
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #29 Skrevet 29. januar 2015 ESET tar ikke phising, og dessuten hjelper det svært lite å ha virusprogrammer hvis man mangler totalt nettvett, er idiot og ikke passe paranoid. Jeg har klart meg uten virusprogrammer i 20 år. Jeg går ikke inn på steder eller linker jeg ikke vet hva er og jeg er passe paranoid. Jeg har ALDRI HATT ET ENESTE problem. Hva i alle dager er det dere gjør dere som må ty til slike programmer?Anonymous poster hash: 1b533...e21 Det der tenkte jeg også. Til jeg en dag fikk virus selv. Aner ikke hvor det kom fra, men det var visst en skikkelig trojansk hest av den gamle typen og samboer måtte styre noe sinnsykt for å fikse det. Etter det har jeg hatt antivirus. Har vært fornøyd med tre stykker, men kommer bare på AVG og Avast i farten. Anonymous poster hash: d6e64...10f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #30 Skrevet 29. januar 2015 Det der tenkte jeg også. Til jeg en dag fikk virus selv. Aner ikke hvor det kom fra, men det var visst en skikkelig trojansk hest av den gamle typen og samboer måtte styre noe sinnsykt for å fikse det. Anonymous poster hash: d6e64...10f Hvis jeg har vært virusfri i 20 år, så trenger jeg ikke virusprogram nå heller. Paranoia lenge leve.Anonymous poster hash: 1b533...e21
AndreasBR Skrevet 29. januar 2015 #31 Skrevet 29. januar 2015 Man kan fint klare seg uten bilbelte i årevis, så lenge man ikke kommer opp i en ulykke. Men man tar en risiko. Tosk selv. Anonymous poster hash: acd77...617 Jeg snakket med en som jobber i NAF, og han kjørte konsekvent uten bilbelte under 50kmh, og i byen.. Han mente det hadde reddet livet hans minst to ganger å kjøre uten bilbelte, da han fikk en bil i venstresiden, men klarte å slenge seg over i passasjersete før bilen traff.
PPM Skrevet 29. januar 2015 #32 Skrevet 29. januar 2015 ESET tar ikke phising,Anonymous poster hash: 1b533...e21 http://www.eset.no/produkter/eset-smart-security/
AndreasBR Skrevet 2. februar 2015 #35 Skrevet 2. februar 2015 (endret) Bruker Avast til macen, er fornøyd. HVA?`Jeg trodde mac var perfekt?!?!? Trenger du ANTI-virus til en mac altså? Jaha ja... Fanboys'ene tok feil med andre ord... Alt fra apple er søppel. Endret 2. februar 2015 av AndreasBR
AndreasBR Skrevet 2. februar 2015 #36 Skrevet 2. februar 2015 Har Defender, holder lenge. Defender er ikke anti-virus.. Det er anti-spyware.
Gjest Vind Skrevet 2. februar 2015 #37 Skrevet 2. februar 2015 Defender er ikke anti-virus.. Det er anti-spyware. Defender tar virus det.
AndreasBR Skrevet 2. februar 2015 #38 Skrevet 2. februar 2015 Defender tar virus det. Windows Defender er ditt første forsvar mot spionprogrammer og annen uønsket programvare. Javel? Din tur til å komme med dokumentasjon.
likeasir Skrevet 2. februar 2015 #39 Skrevet 2. februar 2015 (endret) Defender til Windows 8 har også antivirus. De eldre versjonene har ikke. Endret 2. februar 2015 av likeasir
Gjest Vind Skrevet 2. februar 2015 #40 Skrevet 2. februar 2015 (endret) Windows Defender er ditt første forsvar mot spionprogrammer og annen uønsket programvare. Javel? Din tur til å komme med dokumentasjon. Klart. For Windows åtte ble Defender konvertert til antivirusprogram. Jeg bringer deg dokumentasjon fra /wiki, og håper dette holder. http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Defender "In Windows 8, Microsoft upgraded Windows Defender into an antivirus program comparable to Microsoft Security Essentials." Jeg må legge til at min tar trojanere fant jeg ut her om dagen. Jeg har ikke mye virus, men da fikk jeg jo bekreftelse på at dette fungerer slik det skal Endret 2. februar 2015 av Vind 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå