Nettinettet Skrevet 28. januar 2015 #241 Skrevet 28. januar 2015 (endret) Anonymous poster hash: ce938...377 Hva? Du er jo selv en PUA coach? Du har tidligere snakket varmt om norske aktører som Gode Vibber, Dating Adventure og GC.Anonymous poster hash: ce938...377 Jeg PUA coach?? Nei du, jeg har alltid tatt avstand fra den måten og jeg jobber ikke for folk som er ute etter å få seg ligg, jeg jobber for folk som er ute etter å finne den de skal bli gammel med. En av de som er ganske profilerte i PUA miljøet i Norge har også vært kunde hos meg. Han trengte hjelp for å bryte det mønsteret han hadde kommet inn i når han skulle bli damenes jens og klarte ikke å få et forhold til å fungere. Sammen med meg og en god psykolog i kognitiv terapi endret han tankemønster og er nå samboer. Jeg har sagt at for de med ekstremt dårlig selvtillit kan gutta boys i de forskjellige firmaene hjelpe. De er dyktige på å manipulere hjernen slik at ma fremstiller seg selv til å bli en magnet på damer med dårlig selvfølelse som tilbyr sex for oppmerksomhet. Endret 28. januar 2015 av Nettinettet 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #242 Skrevet 1. februar 2015 Altså.. de har SKY høye krav selv om de ikke ser ut i måneskinn selv! Anonymous poster hash: 36fff...a99 5
Thyra Skrevet 11. april 2015 #244 Skrevet 11. april 2015 Husk, allerede i dag får kvinner gratis brystforstørring hvis de føler puppene er utilstrekkelige, Anonymous poster hash: 13f94...d18 Nei, det gjør de ikke. De kan få nytt bryst etter kreftoperasjon, eller dersom de fra naturens side har bare ett bryst. Eller brystreduksjon dersom de er så store og tunge at det går på helsa løs. Dersom de "bare" har små bryster, samme hvor små de er, må de pent betale selv. 1
Thyra Skrevet 11. april 2015 #245 Skrevet 11. april 2015 Ja, og på hvilken måte har du klart å forsvare den? Det er som sagt mindre krevende å bli fysisk attraktiv for en mann enn det er for en mann å bli attraktiv for en kvinne der mer enn det fysiske teller. Anonymous poster hash: 13f94...d18 Det er det vel ikke. uansett hvilket område man måtte "komme til kort" på, så er det ikke alltid bare å ta seg sammen. man kan ikke bare bestemme seg, verken for å bli vakker, sjarmerende, rik eller suksessfull.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #246 Skrevet 11. april 2015 Ser flere mannlige brukere klage over hvor kjipt liv såkalte "incels" har, altså menn uten draget på damene. Men tror dere at dere er i noen særstilling? Hva med oss uattraktive kvinner da? Hvis vi skal operere med den berømte utseendeskalaen deres: hvordan tror dere livet til en 2'er-dame er? Greit nok at selv vi uattraktive damer kan få tilfeldig sex iblant, noe som kanskje er vanskeligere for uattraktive menn. Men tror dere det er veldig tilfredsstillende å VITE at den eneste grunnen til at du blir sjekka opp, er fordi det er klokka tre på natta, fyren er sørpe dritings, vil bare tømme seg og har blitt avvist av alle de penere damene på stedet? At han neste dag kommer til å fortelle kompisene om den schtøgge kjerringa han våkna opp ved siden av? Personlig velger jeg heller å avstå fra tilfeldig sex enn å være noens sistevalg. Og på kjærestemarkedet har ikke damer noen fordel heller. Når jeg går nedover gata er jeg som luft for alle menn jeg passerer. Så hvorfor prater dere som om det er noe spesielt å ikke ha draget som mann?Anonymous poster hash: be8bb...bb7 Jeg ser ikke så mye på utseende til dama egentlig jeg. Mange jenter jeg kjenner spør meg hvorfor jeg ikke har en penere dame enn hun som er kjæresten min. Da svarer jeg bare at for meg er hun vakker! Og det er hun virkelig. Hun er på ingen måte noen klassisk skjønnhet, hun har har hareskår, skjeve tenner, kroket nese, gnistrende rødt hår og masse fregner. Men hun er den beste dama i verden. Selv er jeg ganske kjekk får jeg høre. Hun er søsteren til min beste venn i tillegg. Jeg sjekket henne opp i han sitt 30-årslag. Så du bitre ts, endre holdning, så får du deg en fin fyr du også. Anonymous poster hash: 99dab...623
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå