Gå til innhold

Til dere bitre "incels" - hva med oss stygge kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Presse jenta til samleie? Hva er det du snakker om? Selv om det har hendt deg så er det andre jenter som er ansvarlige og ikke drikker seg fra sans og samling. Kan du ikke bare innrømme at jenter også blir kåte og vil ha sex? De fleste Os jeg har hatt (33 stk), så er det jenta som har presset på for å være med meg hjem. Under sex så er det jenta som har sagt at vi skal drite i alt som heter beskyttelse.

Anonymous poster hash: ce938...377

Det tviler jeg sterkt på. Jenter er jo dem som blir gående meg ansvaret for det som har skjedd (graviditet), og eventuelt de psykiske skadene av det å måtte ta abort. Og jenter merker ikke stor forskjell på om det er kondom i bildet eller ikke - det er gutter som klager over "nedsatt sensitivitet" eller ei: ikke jenter.

Og ja, når jenta er i en beruset tilstand er hun ikke i stand til å gi samtykke eller ei, og kan dermed ende opp med å ligge med gutter som hun ellers aldri ville ha ligget med. Gutter som utnytter dette er et reellt samfunnsproblem.

Anonymous poster hash: c1ed1...59e

• Liker 2
Skrevet

Det tviler jeg sterkt på. Jenter er jo dem som blir gående meg ansvaret for det som har skjedd (graviditet), og eventuelt de psykiske skadene av det å måtte ta abort. Og jenter merker ikke stor forskjell på om det er kondom i bildet eller ikke - det er gutter som klager over "nedsatt sensitivitet" eller ei: ikke jenter.

Og ja, når jenta er i en beruset tilstand er hun ikke i stand til å gi samtykke eller ei, og kan dermed ende opp med å ligge med gutter som hun ellers aldri ville ha ligget med. Gutter som utnytter dette er et reellt samfunnsproblem.

Jezuz, gutta er jo like berusa. Du utnytter jo like mye dem. Hvorfor skal gutta være mer ansvarlig for fylledømmelse enn det dere jenter er? Bli voksen.

Anonymous poster hash: 13f94...d18

• Liker 1
Skrevet

Jezuz, gutta er jo like berusa. Du utnytter jo like mye dem. Hvorfor skal gutta være mer ansvarlig for fylledømmelse enn det dere jenter er? Bli voksen.

Fordi det som regel er gutta som presser på: ikke jenta.

Hilsen en som ble voldtatt som 17-åring, tok abort etterpå, har gått til psykolog siden, ikke takler å snakked med gutter og ikke har hatt sex siden (er 24).

• Liker 1
Skrevet

Fordi det som regel er gutta som presser på: ikke jenta.

Hilsen en som ble voldtatt som 17-åring, tok abort etterpå, har gått til psykolog siden, ikke takler å snakked med gutter og ikke har hatt sex siden (er 24).

Det spiller jo ingen rolle om de tar initiativ eller ikke, så lenge hun samtykker. Da kan du jo si at å forføre også er å utnytte da, siden det setter i gang hormoner og gir deg lyst til å gjøre noe du ikke ville gjort hvis du ikke var pumpa av lystbetonte hormoner som er skapt av initiativet hans.

Skrevet

Det spiller jo ingen rolle om de tar initiativ eller ikke, så lenge hun samtykker. Da kan du jo si at å forføre også er å utnytte da, siden det setter i gang hormoner og gir deg lyst til å gjøre noe du ikke ville gjort hvis du ikke var pumpa av lystbetonte hormoner som er skapt av initiativet hans.

Hadde personlig aldri blitt "forført" hvis han ikke hadde holdt meg fast mens jeg sa "nei", og pult meg inne på doen på en nattklubb og gjort meg gravid. Og nei, det var ikke det ideelle samleie når det fant sted mens jeg skrek "nei" og kjempet han bort med alle krefter. Det er ganske leit å lese at de fleste har et såpass avslappet forhold til voldtektl.

Skrevet

Hadde personlig aldri blitt "forført" hvis han ikke hadde holdt meg fast mens jeg sa "nei", og pult meg inne på doen på en nattklubb og gjort meg gravid. Og nei, det var ikke det ideelle samleie når det fant sted mens jeg skrek "nei" og kjempet han bort med alle krefter. Det er ganske leit å lese at de fleste har et såpass avslappet forhold til voldtektl.

Det er ikke sånn tilfeldig fyllesex skjer, det der har ingenting med det å gjøre.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mitt inntrykk er faktisk at kvinner forventer fyrverkeri ja, og hvis de ikke får det så dumper de fyren for noen som kan gi de det. Men, det kan naturligvis være en myte, på lik linje med at alle menn er utro, eller kun ønsker perfekte modellkjærester, eller tenker bare på sex og lar snoppen gjøre all tenkingen. :-)

Jeg har ikke forventninger om å få napp, tvert i mot. Jeg har aldri hatt en one night stand, og har aldri vært ute etter det. Jeg har aldri dratt på byen og sjekket opp damer for å få de med meg hjem for seksuell aktivitet. Kanskje jeg er litt gammeldags, men jeg vil ikke ha sex for å ha sex. Jeg vil ha noen å dele livet med. Både sorger og gleder, og alt som kommer i mellom dette. Ikke liker jeg å dra på byen, eller fylla, heller, så treffer aldri damer i en sånn setting. Jeg sier ikke at jeg skal vente til jeg er gift, eller vente på den jeg kommer til å gifte meg med, men det finnes en mellomting.

Jeg mente ikke at jeg foretrekker, er ute etter, eller ønsker å bare få napp, men at jeg heller kanskje hadde foretrukket det enn å leve i ensomhet og sølibat, for da kan det være lett å føle seg uelsket og uønsket når det er alt man kjenner.

For øvrig så aner jeg ikke hva "incels" betyr, men alle forum har jo sine "lokale" ord og uttrykk. Regner med at det er noe lite flatterende, så tolker det som en lite hyggelig kommentar fra din side, inntil videre.

"Incels" og "slayers" er ord som er blitt MYE brukt på KG siste dager. Jeg bruker uttrykket p.g.a. at det er fokus for trådens tittel. Det er overhodet ikke ment som en negativ kommentar fra meg rettet mot deg. Slik jeg ser det er det du selv som evt definerer deg som en såkalt "incel" med det du skriver. I mine øyne er såkalte "incels" ofte langt bedre kvalitetsmateriale enn hovedandelen kjekkaser som lett faller inn under myten du selv beskriver som at "Alle menn er..." Det ble lagt ut bilder i en tråd der "incels" fremstod som en type geek/nerd , men åpenbart med gode verdier og vett mellom øra (husker ikke hvilken tråd og finner ikke bilde, men håper du skjønner tegninga likevel). Dette som motsetningen til såkalte "slayers" som ble fremstilt med bilde av denne fyren;

http://www.google.no/imgres?imgurl=http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.1836821!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/article_970/mugshot20n-1-web.jpg&imgrefurl=http://www.nydailynews.com/news/national/felon-sexy-mugshot-viral-article-1.1836822&h=1188&w=970&tbnid=nd7t3EPN2GLqrM:&zoom=1&docid=4Kr2CfF73yg58M&ei=zyrIVOvkJebmywP35IL4Bg&tbm=isch&ved=0CB0QMygAMAA

Sånn du fremstiller deg selv synes du å være et kupp for rette dama, slik jeg ser det :)

Håper du ikke fremstår med et like negativt kvinnesyn som en del andre mannlige "incels" i denne tråden. Vet ikke om du har lest gjennom hele tråden, men det fremkommer mye innestengt sinne/frustrasjon/bitterhet hos enkelte - noe som er fryktelig trist. Jeg, og flere med meg, har forsøkt å argumentere mot at alle jenter bedømmer menn etter utseende alene (eventuelt at kvinner kan se vekk fra utseende kun hvis mannen er rik, enearving til formue e.l.). Det er likevel tydelig at enkelte menn foretrekker å opprettholde et svært negativt og usjarmerende kvinnesyn, fremfor å ta til seg enkle råd relatert til deres generelle holdninger og fremtreden overfor så vel "pene" som "stygge" jenter. Tror mange ville oppnådd stor fremgang på sjekkemarkedet ved å ta en selvransakelse før man går i vei med å vurdere muligheter hos det annet kjønn. Dette gjelder spesielt de menn (og kvinner!) som klager høylydt over at de aldri får seg noe, men plasserer all skyld for manglende suksess hos det annet kjønn i sin helhet. Det gjør meg litt matt må jeg innrømme :roll:

Endret av Nemigirl
  • Liker 1
Skrevet

Det er ganske leit å lese at de fleste har et såpass avslappet forhold til voldtektl.

Fyllesex og voldtekt er ikke det samme.

• Liker 3
Skrevet

Håper du ikke fremstår med et like negativt kvinnesyn som en del andre mannlige "incels" i denne tråden. Vet ikke om du har lest gjennom hele tråden, men det fremkommer mye innestengt sinne/frustrasjon/bitterhet hos enkelte - noe som er fryktelig trist.

Jeg har ikke et negativt kvinnesyn i det hele tatt, føler jeg i alle fall selv. Jeg er 100% gentleman, og behandler kvinner med respekt. De fleste av mine venner, og de jeg omgås med på fritiden er jenter, og jeg føler at de ser på meg som en veldig god venn.

Slik du fremstiller deg selv synes du å være et kupp for rette dama, slik jeg ser det :)

Det er jeg faktisk også. Det er bare så synd at jeg ikke klarer å overbevise noen jenter om det samme. :-)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå er det vel ingen som har gitt uttrykk for et avslappet forhold til voldtekt i denne tråden? Voldtekt er forferdelig for den/de det rammer. Det tror jeg alle her i tråden signerer. Det er likevel ikke dette som er trådens tema. Fryktelig synd at dette er årsak til at du avviser alle menn for all ettertid uavhengig av både utseendet og personligheten til vedkommende. Nå er trådens tema i hvilken grad man avviser frivillig sex (fylla eller ikke) basert på den enkeltes utseende (tråden startet med å diskutere mindre pene jenter), eventuelt også kombinert med personlige egenskaper. Det vektlegges da hvorvidt man frivillig ønsker/ikke ønsker å ha sex med personer man i utgangspunktet finner mindre/lite tiltrekkende sammenliknet med de estetisk pene alternativene. Les gjerne gjennom hele tråden (og evt også søk opp andre tråder som omhandler det vonde temaet voldtekt - mange tråder om det også!). Håper du får god hjelp og at det blir bedre for deg ift å gjenopprette tillit til menn over tid. Lykke til!

Endret av Nemigirl
Skrevet

Hvem har sagt hun ikke får akkurat de hun vil ha?

Anonymous poster hash: 8b8a5...348

Jeg fikk inntrykk av at hun ikke var fornøyd med de som nå hang etter henne, men fult mulig jeg misforstod. :)

Skrevet

Forøvrig håper jeg virkelig at INGEN menn på dette forumet tror PUA er løsningen for å finne drømmedama. Å ta råd fra menn som kategoriserer andre menn med negativitet for å fremheve seg selv er ikke lurt.

Her er sannheten:

Damer blir ikke våt i trusa av en mann som slår henne eller er hard mot henne i senga. Hun nedverdiger seg selv ved å være med en slik fyr fordi det er en slik fyr hun tror hun kan få og fortjener.

Ja damer ønsker fyrverkeri! Alle ønsker fyrverkeri når de forelsker seg, men hva som gir en dame fyrverkeri og hva PUA menn tror gir en dame fyrverkeri er to forskjellige ting. Damer opplever fyrverkeri når en mann med sunn selvtilitt som er respektert og verdsatt av samfunnet, har øyne bare for henne!

• Liker 3
Skrevet

Forøvrig håper jeg virkelig at INGEN menn på dette forumet tror PUA er løsningen for å finne drømmedama. Å ta råd fra menn som kategoriserer andre menn med negativitet for å fremheve seg selv er ikke lurt.

Her er sannheten:

Damer blir ikke våt i trusa av en mann som slår henne eller er hard mot henne i senga. Hun nedverdiger seg selv ved å være med en slik fyr fordi det er en slik fyr hun tror hun kan få og fortjener.

Ja damer ønsker fyrverkeri! Alle ønsker fyrverkeri når de forelsker seg, men hva som gir en dame fyrverkeri og hva PUA menn tror gir en dame fyrverkeri er to forskjellige ting. Damer opplever fyrverkeri når en mann med sunn selvtilitt som er respektert og verdsatt av samfunnet, har øyne bare for henne!

Dette burde ha blitt skrevet på Post-it-lapper og stiftet fast i panna på PUA-mennene, og henge der til de faktisk klarer å få det inn i hodet.

• Liker 1
Skrevet

Denne vil du aldri få svar på for menn hater å innrømme at de kun går etter de pene damene, tiltross for at de ser ræva ut selv. Så blir de bitre pga at "ingen " jenter vil ha dem. Men det vet de jo ikke, siden de stygge er uaktuelle for dem.

Nå tar du nok litt feil lille venn.Har enda ikke truffet en som er direkte stygg.Om menn bare har en liten porsjon sunn fornuft,legger dem sammen utseende,utstråling og hvordan dama er som person og resultatet blir en koselig kvinne.Funker for meg og ville nok funka på dem fleste menn om dem hadde tatt seg tid.

Anonymous poster hash: 0e643...764

• Liker 1
Skrevet

Nå tar du nok litt feil lille venn.Har enda ikke truffet en som er direkte stygg.Om menn bare har en liten porsjon sunn fornuft,legger dem sammen utseende,utstråling og hvordan dama er som person og resultatet blir en koselig kvinne.Funker for meg og ville nok funka på dem fleste menn om dem hadde tatt seg tid.

Anonymous poster hash: 0e643...764

Og DER ble du en mann med lav verdi i mine øyne.

• Liker 1
Skrevet

Over hode ikke. Prinsippet er det samme, men kollektivt sett ville nok kvinner vært mer skeptisk til det siden de svakerestilte kvinnene kunne sneket seg forbi dem i køen. Husk, allerede i dag får kvinner gratis brystforstørring hvis de føler puppene er utilstrekkelige, lignende tilbud ser vi ikke til menn.

Dette stemmer absolutt ikke.

Skrevet

hvis dette her virkelig var et problem så hadde man ikke drukket.

Skrevet

Her er sannheten:

Hva? Du er jo selv en PUA coach? Du har tidligere snakket varmt om norske aktører som Gode Vibber, Dating Adventure og GC.

Skrevet

hvis dette her virkelig var et problem så hadde man ikke drukket.

Det blir litt som å si at om trafikkulykker var et problem, ville ikke folk kjøre.

Livet er risiko, vi forsøker likevel å leve så normalt som mulig.

Anonymous poster hash: a8c54...6ef

• Liker 1
Skrevet

Det blir litt som å si at om trafikkulykker var et problem, ville ikke folk kjøre.

Livet er risiko, vi forsøker likevel å leve så normalt som mulig.

Anonymous poster hash: a8c54...6ef

Du kan sammeligne dette med å kjøre i fylla.

Da blir det sammenlignbart.

Skjønte du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...