AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #61 Skrevet 1. februar 2015 Dette er selvfølgelig bare svada. Selvfølgelig er det ikke svada.. Ei dame som har vent seg til store monsterdildoer eller fisting vil så klart føle at en gjennomsnittlig penis eller stor penis kjennes "liten" ut. Tro meg, har vært med ei dame som var trang når vi ble sammen, men så begynte vi med fisting osv, og kan love deg at hun ble slapp der nede. Men hun ville jo dette selv, og sex er mere enn bare inn og ut.Anonymous poster hash: bd1a4...d8b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #62 Skrevet 1. februar 2015 Selvfølgelig er det ikke svada.. Ei dame som har vent seg til store monsterdildoer eller fisting vil så klart føle at en gjennomsnittlig penis eller stor penis kjennes "liten" ut. Tro meg, har vært med ei dame som var trang når vi ble sammen, men så begynte vi med fisting osv, og kan love deg at hun ble slapp der nede. Men hun ville jo dette selv, og sex er mere enn bare inn og ut.Anonymous poster hash: bd1a4...d8b Uansett. Jeg har ikke noen monsterdildoer, bare vanlige store. Og jeg er litt enig. Før jeg og han ble sammen, hadde jeg sex med en fyr jevnlig. Han var godt utstyrt, og jeg hadde kun han i et år. Kjæresten sin ble svært mikro i forhold, og det tok en stund før jeg vente meg til det, gjorde masse knipeøvelser og gradvis ble det bedre og bedre sammen med han. Skjeden tilpasser seg nok og er både tøyelig og sånn. Etter at jeg har fått barn så er jeg jo ikke like trang som før, men skjeden består også av muskler og disse kan trenes opp. Jeg tror sexlivet mitt ville vært dårlig dersom jeg jevnlig brukte de store dildoene, og skulle hatt sex med samboeren min. Da ville jeg uansett merket den store forskjellen. TSAnonymous poster hash: 68de1...c45
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå