AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Har nylig flyttet sammen med kjæresten. Han har veldig liten pikk. Vi snakker 10-12cm erigert. Jeg har 4 store vibratorer fra før, har ikke fortalt han om de. Burde jeg kvitte meg med de av hensyn til selvtilliten hans? (Vi har we-vibe og klitorisvibrator vi bruker sammen). Anonymous poster hash: 68de1...c45
jordbær87 Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Syns du skal beholde de jeg. Er jo ikke sikkert han har noe imot det. Skjønner ikke helt hvorfor menn skal bli sjalu på vibratorer egentlig. Pikken dems kan jo ikke vibrere. Så lenge du ikke bruker vibratorene dine istedenfor å ha sex med kjæresten syns jeg ikke han kan klage. Kjæresten og jeg bruker ofte å ha med vibratorene i sexakten. Lek og kos dere sammen 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #3 Skrevet 26. januar 2015 Har nylig flyttet sammen med kjæresten. Han har veldig liten pikk. Vi snakker 10-12cm erigert. Jeg har 4 store vibratorer fra før, har ikke fortalt han om de. Burde jeg kvitte meg med de av hensyn til selvtilliten hans? (Vi har we-vibe og klitorisvibrator vi bruker sammen). Anonymous poster hash: 68de1...c45 La han bruke de på deg. Kan være spennende for han å se at du blir fylt opp. Dere kan jo også bruke penis- sleeve. De finnes med både vibrasjon og uten.Anonymous poster hash: bd1a4...d8b 4
ambolt Skrevet 26. januar 2015 #4 Skrevet 26. januar 2015 Burde jeg kvitte meg med de av hensyn til selvtilliten hans? Hvis han får veldig sterke tegn på dårlig selvtillit når han ser de store dildoene, så kan du kanskje gjemme dem vekk på et sted han ikke vet om, og så kvitte deg helt med dem den dagen dere gifter dere? Du greier deg uten, ikke sant? 1
Morpheus Skrevet 26. januar 2015 #5 Skrevet 26. januar 2015 Du får bruke vibratorer litt på han også da. Ikke bare på deg selv så blir han nok fornøyd 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #6 Skrevet 26. januar 2015 Du får bruke vibratorer litt på han også da. Ikke bare på deg selv så blir han nok fornøyd Haha Da tror jeg han hadde rømt! Vet ikke helt hva han synes, men tror han har problemer med selvtilliten når det kommer til utstyret hans. Er derfor jeg aldri har fortalt han at jeg egentlig liker dem fire ganger større.. Anonymous poster hash: 68de1...c45 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #7 Skrevet 26. januar 2015 Haha Da tror jeg han hadde rømt! Vet ikke helt hva han synes, men tror han har problemer med selvtilliten når det kommer til utstyret hans. Er derfor jeg aldri har fortalt han at jeg egentlig liker dem fire ganger større..Anonymous poster hash: 68de1...c45 Nettopp derfor syns jeg du skal bare glemme at du har dem. Menn er utrolig såre på det der med størrelse. Jeg har selv vært i samme situasjon, skjønner dilemmaet Anonymous poster hash: 1af7b...564 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #8 Skrevet 26. januar 2015 Hva har størrelsen med en vibrator å gjøre? Vibratoren brukes ikke til det sammme som en pikk så for meg er det uforståelig at det skulle ha noe å si. At du ikke har nevnt de for han før dere flyttet sammen ser jeg på som et større problem- Anonymous poster hash: 28d2c...295 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #9 Skrevet 26. januar 2015 Hva har størrelsen med en vibrator å gjøre? Vibratoren brukes ikke til det sammme som en pikk så for meg er det uforståelig at det skulle ha noe å si. At du ikke har nevnt de for han før dere flyttet sammen ser jeg på som et større problem- Anonymous poster hash: 28d2c...295 Det kommer vel helt an på. Ta det motsatt vei, hadde du syns det hadde vært helt greit med 3-4 supertrange vaginaer i skuffen hos din kjæreste? Man får prøve og se det fra andres synsvinkler også. Anonymous poster hash: 1af7b...564 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #10 Skrevet 26. januar 2015 Det kommer vel helt an på. Ta det motsatt vei, hadde du syns det hadde vært helt greit med 3-4 supertrange vaginaer i skuffen hos din kjæreste? Man får prøve og se det fra andres synsvinkler også. Anonymous poster hash: 1af7b...564 Ja, det hadde vært ok. Men det er fortsatt ikke det samme. En sjømannsbrud stikker du pikken inn i på samme måte som en vagina, en vibrator brukes mest på klitoris. Bruker du vibratoren som en dildo kan jeg se at noen kanskje reagerer. Hadde ikke vært ok om typen ikke hadde fortalt om sjømannsbrudene sine Anonymous poster hash: 28d2c...295
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #11 Skrevet 26. januar 2015 Som flere har nevnt; en vibrator er ment til å i første omgang stimulere klitoris, noe som ikke en penis får gjort så mye. Dersom du liker å bruke vibratorene innvendig og gjør et nummer ut av at du liker at de er store og fyller deg opp, så burde du nok vurdere å legge dem til sides. Det ville være som at mannen kom trekkende med en fleshlight/løsfitte hver gang dere hadde sex og ga uttrykk for at han liker måten den klemmer godt rundt pikken hans. Dersom vibratorene kun brukes utvendig til stimulans av klitoris kan du vel beholde dem med god samvittighet. Noen damer sliter med å komme under samleie fordi klitoris ligger for langt unna skjeden til at man får nok stimulans ved et samleie. Da er vibrator et fint supplement og burde ikke true selvtilliten til mannen da selv en stor penis ville ha kommet til kort. Men uansett; introduser leketøyene for ham og vis vilje til å imøtekomme ham mest mulig. Begge parter skal ha glede av sexen og da må man kommunisere, ikke gjemme bort leketøyene og leke seg i all hemmelighet. Anonymous poster hash: d6050...824
Timza Skrevet 26. januar 2015 #12 Skrevet 26. januar 2015 Hvorfor spørre oss? Alt avhenger jo av han. Vi kan jo ikke gi deg råd for hva han ville foretrekker eller ønske. Kanskje han ville fått glede av å bruke dem på deg, kanskje han ville blitt sjalu. Hvem vet.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #13 Skrevet 26. januar 2015 Altså. Jeg mener vel egentlig dildoer, som vibrerer - som er ment å bruke både innvendig og på klitoris. Har f.eks en rabbit. Og en enorm brun en. De som brukes til å kun stimulere klitoris med har jeg introdusert han for. Har ikke turt å ta fram de andre... TSAnonymous poster hash: 68de1...c45 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #14 Skrevet 26. januar 2015 Altså. Jeg mener vel egentlig dildoer, som vibrerer - som er ment å bruke både innvendig og på klitoris. Har f.eks en rabbit. Og en enorm brun en. De som brukes til å kun stimulere klitoris med har jeg introdusert han for. Har ikke turt å ta fram de andre... TSAnonymous poster hash: 68de1...c45 Da vet han jo at du har leketøy og da vet du vel litt om hvordan han forholder seg til det. Leketøy du liker å penetrere deg selv med bør du kanskje først introdusere som noe du liker å kose deg med alene. Hvis han tenner på det kan det hende at han ønsker å av og til få se på. Ellers vil han nok aller helst være den som har hovedansvaret for å stimulere deg ved penetrering og det er bare rett og rimelig. Anonymous poster hash: d6050...824
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #15 Skrevet 26. januar 2015 Har nylig flyttet sammen med kjæresten. Han har veldig liten pikk. Vi snakker 10-12cm erigert. Jeg har 4 store vibratorer fra før, har ikke fortalt han om de. Burde jeg kvitte meg med de av hensyn til selvtilliten hans? (Vi har we-vibe og klitorisvibrator vi bruker sammen).Anonymous poster hash: 68de1...c45 Men hva forventer du egentlig? Det der er bare litt mindre enn forventet størrelse. Du virker kravstor Anonymous poster hash: 28d2c...295
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #16 Skrevet 26. januar 2015 Men hva forventer du egentlig? Det der er bare litt mindre enn forventet størrelse. Du virker kravstor Anonymous poster hash: 28d2c...295 Enig! 10-12 cm er ikke noe problem. Vaginaer trenger ikke større. Det som kan være et problem er om den er tynn i tillegg, det er jo det som er det viktige, tykkelsen altså. Anonymous poster hash: 90a7a...440
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #17 Skrevet 26. januar 2015 Hadde størrelsen vært et problem så hadde jeg ikke vært sammen med han. Han har den minste jeg noensinne har vært med. Men han tilfredsstiller meg, og er varm og øm, tar igjen på andre måter. Dette er jo ikke noen dealbreaker for meg. Elsker han. Men vi deler f.eks pc, og jeg ser i loggen at han søker etter "liten penis", "sliter med liten penis", "hvordan tilfredsstille dama med liten..." osv. Han har aldri sagt noe, men har nevnt at noen damer ikke har villet involvert seg etter å ha hatt sex med han tidligere, og han regnet med det var pga størrelsen. Er redd for å strø mere salt i såret. Det beste er nok å kvitte meg med de og glemme at jeg har de. TSAnonymous poster hash: 68de1...c45 8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #18 Skrevet 26. januar 2015 Hei ts, du ga deg selv nettopp svaret nå. Åpenbart bør du kvitte deg med leketøyene, men kjøp gjerne noe som er mindre enn han. Deretter må du begynne å jobbe med selvfølelsen til typen din så han ikke trenger å google etter sånt. Smør på tjukt med komplimenter. Jeg er mann og vet hva jeg snakker om, i motsetning til damene ovenfor som ikke ser problemet. Selv mannfolk som er godt utrustet kan føle seg mindreverdig dersom dama hsr leketøy som er enda større. Teit, men sant Anonymous poster hash: b356c...c15 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #19 Skrevet 26. januar 2015 Hei ts, du ga deg selv nettopp svaret nå. Åpenbart bør du kvitte deg med leketøyene, men kjøp gjerne noe som er mindre enn han. Deretter må du begynne å jobbe med selvfølelsen til typen din så han ikke trenger å google etter sånt. Smør på tjukt med komplimenter. Jeg er mann og vet hva jeg snakker om, i motsetning til damene ovenfor som ikke ser problemet. Selv mannfolk som er godt utrustet kan føle seg mindreverdig dersom dama hsr leketøy som er enda større. Teit, men sant Anonymous poster hash: b356c...c15 Ja landa nok på det svaret selv. Jeg gir han masse komplimenter, fordi jeg mener det, og har gått helt bort fra at størrelsen teller etter at vi ble sammen. Det betyr ingenting. Selv om jeg liker det større så klarer jeg meg uten. Etter 2 år sammen har jeg også vent meg til det. Nå synes jeg det er stort nok fordi han tilfredsstiller meg. Jeg burde bli kvitt de der før det faktisk blir et problem. Takk for svar 😊 TSAnonymous poster hash: 68de1...c45 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #20 Skrevet 27. januar 2015 Hadde størrelsen vært et problem så hadde jeg ikke vært sammen med han. Han har den minste jeg noensinne har vært med. Men han tilfredsstiller meg, og er varm og øm, tar igjen på andre måter. Dette er jo ikke noen dealbreaker for meg. Elsker han. Men vi deler f.eks pc, og jeg ser i loggen at han søker etter "liten penis", "sliter med liten penis", "hvordan tilfredsstille dama med liten..." osv. Han har aldri sagt noe, men har nevnt at noen damer ikke har villet involvert seg etter å ha hatt sex med han tidligere, og han regnet med det var pga størrelsen. Er redd for å strø mere salt i såret. Det beste er nok å kvitte meg med de og glemme at jeg har de. TSAnonymous poster hash: 68de1...c45 Hva med om at du foreslår for han en dag at du gjerne vil prøve dobbel penetrering? Som i at du føler dildoen i fitta og at han tar deg i analen? Der vil du kjenne han bedre sikkert og da kan kjenne det bedre selv også?:D Dvs om du ikke er i mot anal sex da. Siden han er så liten som du snakker om. Anonymous poster hash: 93e4d...be2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå