Vilje Skrevet 6. august 2004 #1 Del Skrevet 6. august 2004 er litt skeptisk jeg, til tyrkiske flyselskap, ser f.eks detur bruker disse. Noen som kan berolige meg når det gjelder sikkerhet - standard på flyene osv? Har stor flyskrekk og har en tvangstanke om at det kun er SAS som er trygt...dumme meg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 6. august 2004 #2 Del Skrevet 6. august 2004 Omfatter skepsisen til Tyrkia/tyrkere kun flyselskaper? Min skepsis til landet, dets styresett og innbyggernes adferd, opptreden og kultur, er nok mye mer konkret enn min frykt for deres flysikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 6. august 2004 #3 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg har flydd med Turkish Airlines en gang. Hadde ingenting å utsette på dem eller flyene, men tror kanskje innenlandsflyene deres er av litt mer varierende standard. SAS derimot .. ikke mitt favorittflyselskap akkurat. Sjekk her hvis du tør: http://www.airsafe.com/events/airlines/turkish.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje Skrevet 6. august 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 6. august 2004 :o har aldri vært i tyrkia før, og er litt skeptisk til de litt aggressive salgsteknikkene de bruker. Deres forhold til kurdere er vel heller ikke noe jeg applauderer, uten at det var det som er tema her .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #5 Del Skrevet 6. august 2004 for ikke å snakke om de stakkars kurderne i Irak, nå som de har fått ny regjering Men jeg tror ærlig talt ikke at du har noe å frykte; jeg husker at jeg reiste med Polish Airlines en gang, og var overrasket over hvor bra det var. Det samme har jeg opplevd med Malex, som er ungarsk. Lufthansa og Swiss Air derimot. God ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 6. august 2004 #6 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg har kjørt russisk tupolev (veldig usikker på stavemåte) til Bulgaria, da går det sikkert bra til Tyrkia også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Gioberti Skrevet 6. august 2004 #7 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg reiste med Turkish Airlines i over fjorten timer fra London og fikk et veldig godt inntrykk av sikkerheten. Ikke noe å klage på. Det går nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #8 Del Skrevet 7. august 2004 Greit å fly med de. Det stoppet bare opp for meg da vi fikk tunfisksalat til mat. passet ikke meg i den heten som var. Bestilte øl til maten. Den kom litt før, var så varmt at vi drakk den opp. så da maten kom bestilte vi ny, men da var det tomt, men vi kunne få wiskey. til mat? Det er ikke slike småflasker du får på charter, men hun gikk rundt med ei hel ei å sjenket. ikke får du bestilt taxfreevarer til hjemturen slik som på andre charterturer. ellers greit nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå