Gå til innhold

turkish airlines og andre tyrkiske fly....

Vilje

Anbefalte innlegg

er litt skeptisk jeg, til tyrkiske flyselskap, ser f.eks detur bruker disse. Noen som kan berolige meg når det gjelder sikkerhet - standard på flyene osv? Har stor flyskrekk og har en tvangstanke om at det kun er SAS som er trygt...dumme meg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omfatter skepsisen til Tyrkia/tyrkere kun flyselskaper?

Min skepsis til landet, dets styresett og innbyggernes adferd, opptreden og kultur, er nok mye mer konkret enn min frykt for deres flysikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o har aldri vært i tyrkia før, og er litt skeptisk til de litt aggressive salgsteknikkene de bruker. Deres forhold til kurdere er vel heller ikke noe jeg applauderer, uten at det var det som er tema her ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

for ikke å snakke om de stakkars kurderne i Irak, nå som de har fått ny regjering

Men jeg tror ærlig talt ikke at du har noe å frykte; jeg husker at jeg reiste med Polish Airlines en gang, og var overrasket over hvor bra det var. Det samme har jeg opplevd med Malex, som er ungarsk. Lufthansa og Swiss Air derimot.

God ferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt russisk tupolev (veldig usikker på stavemåte) til Bulgaria, da går det sikkert bra til Tyrkia også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reiste med Turkish Airlines i over fjorten timer fra London og fikk et veldig godt inntrykk av sikkerheten. Ikke noe å klage på. Det går nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Greit å fly med de. Det stoppet bare opp for meg da vi fikk tunfisksalat til mat. passet ikke meg i den heten som var.

Bestilte øl til maten. Den kom litt før, var så varmt at vi drakk den opp. så da maten kom bestilte vi ny, men da var det tomt, men vi kunne få wiskey. til mat?

Det er ikke slike småflasker du får på charter, men hun gikk rundt med ei hel ei å sjenket.

ikke får du bestilt taxfreevarer til hjemturen slik som på andre charterturer.

ellers greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...