AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #21 Skrevet 25. januar 2015 Snoke på telefonen synes jeg IKKE du skal. Det er et overgrep ift. hennes privatliv. Det er tydelig at folk har et ulikt forhold til hvordan tenåringer lever. Det at hun "i hvert fall ikke er gravid" synes ikke jeg er noe å glede seg over, men jeg er heller ikke fra et belastet område der slikt forekommer ofte. Pillen fungerer ikke mot sykdommer, og er man ikke i et forhold skal man bruke kondom. Hva slags mennesker henger hun med? Er hun ute lenge eller "overnatter" hos en venninne? Anonymous poster hash: 57ae2...217 3
Tøysejenta Skrevet 25. januar 2015 #22 Skrevet 25. januar 2015 Jeg inrømmer at jeg kan være litt snokete av og til, og ja, jeg kikket gjennom telefonen hennes da hun la den fra seg uten å låse den. Jeg er rett og slett bare litt ovebeskyttende. Anonymous poster hash: c4a9f...057 Det betyr jo bare at du bryr deg veldig om henne, men det kan føre til at hun bare skyver deg lengre fra seg... Vis at du respekterer henne og hennes rett til privatliv, så kommer du langt 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #23 Skrevet 25. januar 2015 Snoke på telefonen synes jeg IKKE du skal. Det er et overgrep ift. hennes privatliv. Det er tydelig at folk har et ulikt forhold til hvordan tenåringer lever. Det at hun "i hvert fall ikke er gravid" synes ikke jeg er noe å glede seg over, men jeg er heller ikke fra et belastet område der slikt forekommer ofte. Pillen fungerer ikke mot sykdommer, og er man ikke i et forhold skal man bruke kondom. Hva slags mennesker henger hun med? Er hun ute lenge eller "overnatter" hos en venninne? Anonymous poster hash: 57ae2...217 Hun har overnattet hos en venninne hele denne helga ihvertfall. Henger med hyggelige ungdommer tror jeg? Hun pleier ikke ta dem med seg hjem. Anonymous poster hash: c4a9f...057 1
Chifru Skrevet 25. januar 2015 #24 Skrevet 25. januar 2015 Jeg hadde selv en mor som snoka på mitt rom når jeg var yngre, og det skapte store intriger, og forholdet våres ble ikke akkurat tettere av at hun snoket.. Råder deg til å slutte med det med en gang, før du virkelig får en forbanna tenåring i huset. 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #25 Skrevet 25. januar 2015 Jeg hadde selv en mor som snoka på mitt rom når jeg var yngre, og det skapte store intriger, og forholdet våres ble ikke akkurat tettere av at hun snoket.. Råder deg til å slutte med det med en gang, før du virkelig får en forbanna tenåring i huset. Tror ikke hun vet at jeg snoker. Anonymous poster hash: c4a9f...057
Gjest Salvesen Skrevet 25. januar 2015 #26 Skrevet 25. januar 2015 Gratulerer, du har en normal tenåringAnonymous poster hash: 27111...dc7 Desverre har hun det, ja. Det er en syk, syk verden.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #27 Skrevet 25. januar 2015 Tror ikke hun vet at jeg snoker. Anonymous poster hash: c4a9f...057 Og derfor er det greit å gjøre det? Anonymous poster hash: 2661f...a96 8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #28 Skrevet 25. januar 2015 Og derfor er det greit å gjøre det? Anonymous poster hash: 2661f...a96 Synes jeg har rett til å gjøre det ettersom jeg er moren hennes. Anonymous poster hash: c4a9f...057
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2015 #29 Skrevet 25. januar 2015 Hvorfor driver TS og roter rundt på tenåringens rom? Hva med privatliv? 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #30 Skrevet 25. januar 2015 Jeg inrømmer at jeg kan være litt snokete av og til, og ja, jeg kikket gjennom telefonen hennes da hun la den fra seg uten å låse den. Jeg er rett og slett bare litt ovebeskyttende. Anonymous poster hash: c4a9f...057 det er sånne mødre som deg unge jenter hater Anonymous poster hash: 1c2e7...359 6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #31 Skrevet 25. januar 2015 Synes jeg har rett til å gjøre det ettersom jeg er moren hennes. Anonymous poster hash: c4a9f...057 Hun har rett på et privatliv og å kunne stole på foreldrene sine. Det du driver med gjør ingenting annet enn å skape mistro. Anonymous poster hash: 2661f...a96 12
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2015 #32 Skrevet 25. januar 2015 Synes jeg har rett til å gjøre det ettersom jeg er moren hennes. Anonymous poster hash: c4a9f...057 Så siden hun er datteren din så kan hun rote rundt i dine private saker? 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #33 Skrevet 25. januar 2015 Så siden hun er datteren din så kan hun rote rundt i dine private saker? Det er jo min jobb å beskytte henne frem til hun er 18, og det er en av mine måter å gjøre dette på. Føler dette med å `rote` i sakene kun går en vei. Anonymous poster hash: c4a9f...057
Gjest Veritaserum Skrevet 25. januar 2015 #34 Skrevet 25. januar 2015 hun er 16 år, i sitt hode er hun voksen. Hun går tross alt på VGS, eller skal starte der. Hun er jo kjempestor i sitt hode. De andre drikker, røyker, snuser, banner og puler. - det er slik det er å være voksen og kul trur hun. Hun bruker p-piller, veldig smart. Det er hennes kropp, du burde støtte hun i det. om 2-3 år så vokser hun (forhåpentligvis) opp og legger de siste årene bak seg. Slik er det bare du, du får snakke med hun, ta forehåndsregler. Ikke ta i mot drikke fra andre, Ring deg om hun ikke kommer seg hjem etter fest, dag og natt, ikke bli sur om hun ringer stupa full klokken 5 om morgningen. Det nytter ikke å skrike og banne. si i fra hvor hun er slik at om noe skjer så vet du hvor hun er. Det handler ikke om å stoppe eller kontrollere. Men å støtte og gjøre det utrygge tryggest mulig. Du kan ikke låse hun inne til hun blir 18 år, bare for å stoppe hun fra å drikke alkohol. 6
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2015 #35 Skrevet 25. januar 2015 Det er jo min jobb å beskytte henne frem til hun er 18, og det er en av mine måter å gjøre dette på. Føler dette med å `rote` i sakene kun går en vei. Anonymous poster hash: c4a9f...057 Du beskytter henne med å rote rundt i p-pillene hennes?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #36 Skrevet 25. januar 2015 Etter å ha hatt fem tenåringer kan jeg fortelle at 16-årsalderen er verst. Den er en real prøvelse. Men alt dette går over. Så ha tålmodighet og pust med magen. De er verdensmestre i den alderen og vet og kan alt bedre enn deg. Og du er teit og håpløs. Det roer seg etterhvert. P-pillene bør du bare være glad for at hun har vett til å ta. Anonymous poster hash: f1d32...a1a 8
smilo Skrevet 25. januar 2015 #37 Skrevet 25. januar 2015 Jeg blir som tenåringsmor til 3, meget skeptisk til din tilnærming til din datter. Du snoker på rommet henne, og på mobilen, men du aner ikke hvem hun omgås, og du vet tydeligvis ikke hvor og med hvem hun har overnattet i helgen. Du tror venninnen er hyggelig. For alt du vet så kan din datter ha vært stup full og knullet hele fotball-laget uten at du har den ringeste anelse. Jeg ville prøvd å finne ut hvem min datter omgås. Invitert dem hjem. I tillegg så hadde ikke min tenåring fått lov å ligge over hos en venn/ venninne uten at jeg hadde visst hvor de var, om foreldrene er hjemme, og om foreldrene er oppegående. Uten all denne informasjonen ville jeg hentet min tenåring til et fastsatt tidspunkt, og heller vært den kipe mamma'n. Hun ville sannsynligvis blitt sur, men som ansvarlig forelder så er dette en periode man må gjennom. 10
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #38 Skrevet 25. januar 2015 Synes jeg har rett til å gjøre det ettersom jeg er moren hennes. Anonymous poster hash: c4a9f...057 Du har ikke rett til det. Men barn har en rett til privatliv. Hvis du ikke har reell mistanke om at datteren din er i fare så skal du la være å snoke i hennes saker. Anonymous poster hash: 8bf77...828 4
Gjest Ludodama Skrevet 25. januar 2015 #39 Skrevet 25. januar 2015 Sånn var jeg og som 16 år, og jeg var virkelig uskyldigheten selv seksuelt sett. Vær glad hun bruker ppiller, og at hun ikke var avbildet med hjemmebrent på nynazistfest.
Flekk Skrevet 25. januar 2015 #40 Skrevet 25. januar 2015 Desverre har hun det, ja. Det er en syk, syk verden. ja, snart er hun sikkert islam terrorist etter all den smirnoffen Trist utvikling at smirnoff ice og p-piller gjør at folk blir terrorister, men det er sånn det har blitt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå