Gå til innhold

Har du faket orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når dere har faket har det hendt det er fordi dere vil han skal bli ferdig? Han driver der å pumper inn i musa deres og dere vil ha det overstått?



Anonymous poster hash: 39805...cb5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da jeg var ung og var sikker på at jeg hadde orgasme, men lærte senere hva orgasme egentlig var.

Så det var ikke å fake med viten og vilje, men like fullt falskt. Aldri gjort det etter jeg ble klar over hvordan det egentlig føles, da!

Endret av Ananas.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faket noen få ganger med samme partner. Han ville ikke gi seg med fingring, og jeg fant ingen annen utvei....

Anonymous poster hash: eb8f0...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Nei, og jeg tror ikke jeg får det til heller. Tror alle menn som har opplevd at en kvinne har fått ekte orgasme vil både kjenne og se forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, og jeg tror ikke jeg får det til heller. Tror alle menn som har opplevd at en kvinne har fått ekte orgasme vil både kjenne og se forskjellen.

Dette er det jeg og har trodd. Hvordan fake kroppens skjelvinger? Mitt underliv pulserer og kniper kraftig under en orgasme, og det har jeg ikke sjans til å fake.

Erfarne menn må da gjennomskue en som faker?

Hi

Anonymous poster hash: 30aaa...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faket noen få ganger med samme partner. Han ville ikke gi seg med fingring, og jeg fant ingen annen utvei....

Anonymous poster hash: eb8f0...bec

Du bør heller si ifra eller omdirigere om du ikke liker det, du har like mye ansvar som partneren din for å sørge for at det er godt. Ved å fake tror han du elsker det og fortsetter med det neste gang.

Anonymous poster hash: 2bd65...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. Ikke skjønner jeg hvordan jeg skulle fått det til heller, jeg kan jo ikke styre sammentrekningene.

Dere som faker, hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri! Ser ikke helt hensikten med det. Visst man ikke vil mer eller orker mer så får man heller gi beskjed..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som faker, hva gjør dere?

Det lurer jeg også på. Er det mulig å simulere så raske og kraftige sammentrekninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri faket. Noe så utrolig flaut?

Hvis han ikke får meg til å komme så ser jeg ingen grunn til at han skal tro jeg har kommet heller. Har aldri opplevd at det plager gutta, tvert i mot så driver vi på til det går for han. Så finitò.



Anonymous poster hash: 36efa...d1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg også på. Er det mulig å simulere så raske og kraftige sammentrekninger?

Nå er jo folk forskjellige da.

Jeg kunne nok lett faket uten at en mann ville merket det, da jeg ikke får slike raske og kraftige sammentrekninger som alle snakker om.

Anonymous poster hash: f2bf6...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jo folk forskjellige da.

Jeg kunne nok lett faket uten at en mann ville merket det, da jeg ikke får slike raske og kraftige sammentrekninger som alle snakker om.

Anonymous poster hash: f2bf6...f25

Samme her. Klarer å få til alle bevegelsene underlivet mitt gjør, på egenhånd. Har øvd.

Anonymous poster hash: 16cc9...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Klarer å få til alle bevegelsene underlivet mitt gjør, på egenhånd. Har øvd.

Anonymous poster hash: 16cc9...56b

Nå driver ikke jeg og faker altså, om det var det du trodde.

Anonymous poster hash: f2bf6...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faket hundrevis av ganger, når jeg var yngre. Nå gidder jeg ikke det lenger



Anonymous poster hash: e454c...6cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå driver ikke jeg og faker altså, om det var det du trodde.

Anonymous poster hash: f2bf6...f25

Ikke jeg heller, om det var det du trodde.

Anonymous poster hash: 16cc9...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...