AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Jeg leste for mange år siden i us cosmopolitan at "alle kvinner faker minst en gang i livet". Dette er noe jeg har hatt i bakhodet i noen år, og som jeg har spurt to venninner om. Begge har vært seksuelt aktive i 10-15 år, og begge innrømmet at de har faket. Venninne 1 har aldri opplevd en orgasme (!!) men stønner og roper under sex, og ved spørsmål om hun fikk orgasme så svarer hun alltid ja. Venninne 2 fortalte at hun kun har faket ved veldig dårlige/kjedelige ONS der mannen ikke vil komme før damen får orgasme, så da har hun faket for å få det overstått. Jeg selv har aldri faket, helt ærlig. Jeg har aldri opplevd problemer med å få orgasme, og når jeg kommer så er det så kraftig at jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle faket det...? Og som et lite oppfølgingspørsmål til dere som har faket; erfarne menn må da vel kunne kjenne forskjellen? Eller?Anonymous poster hash: 30aaa...14b
Gjest fallerifallera Skrevet 25. januar 2015 #3 Skrevet 25. januar 2015 Mange ganger. Kommer sjeldent, og vil ikke at han skal bli lei seg for at kan ikke fikk meg til å komme.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 Jeg har faket i årevis, det er ikke vanskelig og også erfarne menn lar seg lure. Men etter hvert som jeg ble tryggere på meg selv har behovet minsket, nå gjør jeg det nesten aldri.Anonymous poster hash: e8192...528
Chromium Skrevet 25. januar 2015 #5 Skrevet 25. januar 2015 Nei, klarer ikke å gi meg før jeg kommer.
Hokus Pokus Skrevet 25. januar 2015 #6 Skrevet 25. januar 2015 Hvis du faker orgasmen hver gang så vil han jo tro at det han gjør er helt fantastisk når du egentllig bare vil ha det overstått. Da kommer du jo aldri ut av den onde sirkelen og må fortsette med dårlig sex og falsk nytelse? Whats the point? 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #7 Skrevet 25. januar 2015 Aldri faket. Anonymous poster hash: f2bf6...f25
Valetta Skrevet 25. januar 2015 #8 Skrevet 25. januar 2015 Faket på et elendig ONS for hundre år siden...ellers aldri gjort det.
annebanane Skrevet 25. januar 2015 #9 Skrevet 25. januar 2015 (endret) Nei. Endret 20. august 2022 av Moonwalker
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #10 Skrevet 26. januar 2015 Ja, har faket et par ganger for å ikke såre partneren min.Anonymous poster hash: 6ab96...ca8
PPM Skrevet 26. januar 2015 #11 Skrevet 26. januar 2015 Ja, det har jeg gjort, eller i alle fall prøvd.
jordbær87 Skrevet 26. januar 2015 #12 Skrevet 26. januar 2015 Mange ganger. Den eneste jeg ikke har faket for er min nåværende kjæreste
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #13 Skrevet 26. januar 2015 En gang hvor jeg var litt usikker. Jeg var der, heeelt på kanten. Virkelig. Og det kjentes ut som om jeg var på vei inn i en heidundrende orgasme, men plutselig så 'mistet' jeg den. Musa mi kjentes ut som om den hadde fått orgasme, men kroppen kjentes ikke slik ut. Mannen trodde jeg fikk og var kjempefornøyd med seg selv etterpå. Ellers så har jeg vært veldig klar på mannfolka at jeg fint kan ønske sex uten å få en orgasme. Orgasmer for meg krever jobb, og av og til lengter man jo etter det raske og råe og det er utrolig godt uansett om man får kirsebæret på toppen eller ikke. Anonymous poster hash: 75a91...d33
Helene Skrevet 26. januar 2015 #15 Skrevet 26. januar 2015 Ja i mine unge år har jeg gjort det. Nå orker jeg ikke det. Min sambo vet når jeg ikke har fått orgasme, vi kjenner hverandre "for" godt. Jeg er også så gammel at jeg orker ikke prøve engang. Men, å ha sex, selv om man ikke får orgasme hver gang, er jo bare godt. Det skjer ikke ofte, men det skjer.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #16 Skrevet 26. januar 2015 Ja, en gang på ONS. Men selv uten orgasme så stønner jeg og hyler. Fordi sex er digg, selv om man ikke kommer. Anonymous poster hash: 66c69...9b2
mijaa Skrevet 26. januar 2015 #17 Skrevet 26. januar 2015 Aldri faket, nei. Som noen over meg sa, så lager man vel bare en ond sirkel for seg selv da? Om man har fast partner da
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #20 Skrevet 26. januar 2015 Faket mange ganger. Har aldri fått orgasme under sex, og derfor "må" jeg fake, i redsel for at partneren min skal tro at jeg ikke liker sexen... Jeg får orgasme når han slikker meg, så der faker jeg aldri. Er det stor forskjell på orgasme når man blir slikket, og orgasme mens han er inni deg? Anonymous poster hash: 3a54e...865
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå