Gå til innhold

Hva er grunnen til at du (l)eier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eier fordi det ble billigere for meg enn å leie en leilighet i samme størrelse. Jeg betaler totalt 9010 per måned på å eie, inkludert lån og fellesutgifter. Om jeg skulle leie en leilighet i samme størrelse, beliggenhet og tilrettelagt for meg, så måtte jeg minst gå ut med 10-12 tusen i måneden.

Edit: Måtte endre litt på tallene her, hoderegningen gikk litt fort.

Endret av Fiolinisten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eier fordi det ble billigere for meg enn å leie en leilighet i samme størrelse. Jeg betaler totalt 9010 per måned på å eie, inkludert lån og fellesutgifter. Om jeg skulle leie en leilighet i samme størrelse, beliggenhet og tilrettelagt for meg, så måtte jeg minst gå ut med 10-12 tusen i måneden.

Edit: Måtte endre litt på tallene her, hoderegningen gikk litt fort.

Dessuten så ville jo en stor andel av pengene (nedbetaling av lån vs leieutgifter) gått til en annen og ikke deg selv :)

Anonymous poster hash: 416d8...205

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 30-åra, har eid før, men leier nå. Har råd til å kjøpe, men vil ikke kjøpe på stedet jeg bor nå, har planer om å flytte på meg, vet bare ikke helt når. Greit å være fleksibel nå, så kan jeg dra når sjansen byr seg uten å måtte gjennom alt maset med boligsalg.

Anonymous poster hash: 1c40b...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år og eier. Eier fordi det er billigere og sikrere. Ingen kan kaste meg ut pga ditten og datten. Jeg syns også det er best å komme seg inn på boligmarkedet tidligest mulig. Nå betaler jeg i det minste leie til meg selv.



Anonymous poster hash: fa2e5...235
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21, eier leilighet i Oslo. Kjøpte første leiligheten før jeg begynte å studere og siden jeg jobber ved siden av studiene så kunne jeg fortsette å eie. Bor med samboer riktignok så jeg sitter ikke med halvparten av utgiftene, da er det overkommelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...