Gå til innhold

Hater damer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg forlater alle som deler artikler fra fyret.no, er med i rasistiske eller hatefulle grupper, eller er ivrige kommentarfeltdebattanter der generaliseringer, nedrakking og teite utagn er det de har å bidra med. Utifra tittelen på tråden, så slår det meg at hun kanskje har funnet noe lignende offentlig om deg, og dermed kommet frem til at videre kontakt har lite for seg? Du kan jo google deg selv og se hvordan du fremstår?

Anonymous poster hash: b6a93...327
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så hissige mange skal være her da. Herregud har dere stått opp på feil fot i dag eller?. Ta dere en bolle og en kopp kaffe og slapp av, det er tross alt helg, fri og et meget bedrittent vær.

Smil å være glad.

Endret av Fenrir
Skrevet

Så hissige mange skal være her da. Herregud har dere stått opp på feil fot i dag eller?. Ta dere en bolle og en kopp kaffe og slapp av, det er tross alt helg, fri og et meget bedrittent vær.

Smil å være glad.

En ting du må lære deg med damer er at de ikke tåler å bli konfrontert med sin egen absurde oppførsel.

Anonymous poster hash: 6df48...4e8

Skrevet

Jeg forlater alle som deler artikler fra fyret.no, er med i rasistiske eller hatefulle grupper, eller er ivrige kommentarfeltdebattanter der generaliseringer, nedrakking og teite utagn er det de har å bidra med. Utifra tittelen på tråden, så slår det meg at hun kanskje har funnet noe lignende offentlig om deg, og dermed kommet frem til at videre kontakt har lite for seg? Du kan jo google deg selv og se hvordan du fremstår?

Kan godt være hun har funnet ut men har lukket profil så er ikke så mye man kan se egentlig, har ikke så voldsome meninger at det gjør noe heler. Får ikke opp noe spesielt uten om familien min og slikt når jeg søker på navnet mitt på google.

Anonymous poster hash: f19ff...234

Skrevet

Facebook o.l. kan gi oss et hav av "informasjon" om hva folk kommenterer, hvilke grupper de er med i osv. Man kan gjøre et grovt overslag og danne seg et bilde. Dette kan slå feil ut fordi man kan ha kommentert noe hos for eks. fyret.nu som et motargument for noe de står for. Slikt kan man finne ut av om man tar seg tiden til å sjekke.

Personlig holder jeg meg langt unna folk som stemmer på FrP - guilty jeg også. Men der vi hvor overforenklet vi mennesker faktisk kan tenke.

• Liker 1
Skrevet

En ting du må lære deg med damer er at de ikke tåler å bli konfrontert med sin egen absurde oppførsel.

Anonymous poster hash: 6df48...4e8

Dette var èn dame, da. Du må jo ikke tro at alle vi andre er sånn og dermed blir sure pga dette.

Skrevet

Jævlig kult, snakket med en jente på tinder et par dager også får jeg hun addet på facebook men jeg venter med å godkjenne for jeg skulle ut å møte noen venner og hadde ikke tid til det der å da. Men nå jeg kommer hjem så har hun slettet meg fra tinder og facebook og jeg kan faen ikke huske hva hun het.

Skikkelig teit oppførsel syntes jeg. hater damer altså-

Du ventet med noe som tar ca 5 sekunder å gjøre???? :daane:

Skrevet

Du ventet med noe som tar ca 5 sekunder å gjøre???? :daane:

Ja for jeg var på vei i dusjen og så akkurat kjapt at det var en add. Jeg var allerede for sen til avtalen min så det økte litt på stress nivået mitt så da ble det glemt når jeg hadde løpt bort der og hilst på alle og tatt meg en øl:P

Komisk på en måte men samtidig litt trist at hun forsvant. Jaja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...