Gjest tomasjj Skrevet 24. januar 2015 #21 Skrevet 24. januar 2015 Du likte henne godt, men husker ikke hva hun heter? Er det ingen mulighet for å finne henne igjen? Denne.
Gjest Fenrir Skrevet 24. januar 2015 #22 Skrevet 24. januar 2015 (endret) Det er ikke alltid at menneskelig atferd er meningsbærende. Mennesker prøver å leve livene sine etter forutsigbarhet og enkle leveregler. Men når noen ikke følger slike "regler", så kan man begynne å stusse. I en ideell verden ville man ha snakket sammen, kanskje ventet litt om man ikke fikk svar med en gang osv. Men så opplever du det motsatte. I teorien har du ingen bevis eller kunnskap om hvorfor hun gjorde som hun gjorde. Kan det ha vært at profilbildet på Tinder var vesentlig mer annerledes enn det på Facebook? Kan det hende at hun så at du var medlem av en gruppe som hun misliker, altså verdier som ikke sammenfaller? Som du skjønner så er det så mange ting som kan spille inn, men uansett vet du ikke hva det er for noe. Det eneste du vet er atferdsendringen som du tar for face value. Du har egentlig slik jeg ser det, tre valg: - fortsette å overtenke grunnen til at hun gjorde som hun gjorde - håpe på at hun skal ta kontakt - gå videre Hva du velger blir et resultat av de tankene du gjør om deg selv, og hvordan din verdensanskuelse er. Om du velger å være bitter, så er det en grunn til det. For eks. er du sårbar for avvisning? Velger du å gå videre så endrer du deg i forhold til konteksten pr. øyeblikk. hmmm gode poeng Endret 24. januar 2015 av Fenrir
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #23 Skrevet 24. januar 2015 Det er i beste fall en illusjon for du traff henne aldri fysisk, gjorde du vel? Ta en titt på dette bildet og tenke etter metaforen bak det: Det er litt trist at det er slik. Jeg traff henne aldri, men hun var veldig pen da og grei. Også var det hun som var veldig på som ikke ofte skjer når det kommer til damer. Du likte henne godt, men husker ikke hva hun heter? Er det ingen mulighet for å finne henne igjen? Jeg husker det før jeg gikk ut men så ble det en lang aften med kamerater og venninner så nå husker jeg faktisk ikke navnet på henne. Herregud så teit men men. Jeg prøvde å søke henne opp på facebook for å se om jeg husket det men jeg gir opp:P. Ah the dramas ved å sjekke på sosiale medier. Prøv å ikke ta frustrasjon over en situasjon (som tross alt ikke er noen big deal) over alle andre kvinner. Bitterhet er hvertfall ikke attraktivt. Hva personer liker er subjektivt. En kan like noe annet du ikke liker. Derfor bryr jeg meg egentlig ikke om hva dere mener om bitterhet osv men du har din fulle rett til å uttrykke det. Og tittelen på på tråden var egentlig for å tiltrekke oppmerksomhet!. Anonymous poster hash: f19ff...234
Gjest extra Skrevet 24. januar 2015 #24 Skrevet 24. januar 2015 (endret) Og tittelen på på tråden var egentlig for å tiltrekke oppmerksomhet!. Anonymous poster hash: f19ff...234 Oppmerksomhet om hva? Hvilket behov skulle blitt dekket? Hva ønsket du at du skulle skje? Hvilke forventninger hadde du og har de blitt møtt? Endret 24. januar 2015 av extra 2
Gjest HeiHade Skrevet 24. januar 2015 #25 Skrevet 24. januar 2015 Du hater kvinner fordi ei ombestemte seg ang deg? Jøss, skal ikke mye til. Sinnemestring, neste? 3
Lady Skrevet 24. januar 2015 #26 Skrevet 24. januar 2015 Det er litt trist at det er slik. Jeg traff henne aldri, men hun var veldig pen da og grei. Også var det hun som var veldig på som ikke ofte skjer når det kommer til damer. Jeg husker det før jeg gikk ut men så ble det en lang aften med kamerater og venninner så nå husker jeg faktisk ikke navnet på henne. Herregud så teit men men. Jeg prøvde å søke henne opp på facebook for å se om jeg husket det men jeg gir opp:P. Hva personer liker er subjektivt. En kan like noe annet du ikke liker. Derfor bryr jeg meg egentlig ikke om hva dere mener om bitterhet osv men du har din fulle rett til å uttrykke det. Og tittelen på på tråden var egentlig for å tiltrekke oppmerksomhet!. Anonymous poster hash: f19ff...234 Haha, unnskyld for at jeg ler, men det hele er litt komisk.. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #27 Skrevet 24. januar 2015 Det er svært lite produktivt å hate damer. I stedet må du vare akseptere damer for de vesener de er. Samme gjelder forresten damer som hater menn. Vi er svært forskjellige fra naturens side. Anonymous poster hash: 6df48...4e8
Gjest Cartman Skrevet 24. januar 2015 #28 Skrevet 24. januar 2015 Har du med deg pc-en i dusjen? Facebook på mobilen? Min blinker blått hvis jeg får en beskjed på facebook.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #29 Skrevet 24. januar 2015 Haha, unnskyld for at jeg ler, men det hele er litt komisk.. Yep, jeg er litt av en tulle sak. Men jeg fant faktisk navnet hennes nå da! ha. Men jeg tror kanskje hun har blokkert meg på facebook. Gjorde jeg noe galt eller?. Kanskje jeg brukte for langt tid hvem vet. Trodde hun sa til meg at hun ville ta ting sakte jeg.... Anonymous poster hash: f19ff...234
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #30 Skrevet 24. januar 2015 Du hater kvinner fordi ei ombestemte seg ang deg? Jøss, skal ikke mye til. Sinnemestring, neste? Vet ikke om du har lest de siste postene, men det går faktisk an å lage en tittel som provoserer og dermed får man flere lesere og flere som svarer og det trenger ikke helt å ha en sammenheng med hva som står i posten. Aviser gjør det hele tiden. Anonymous poster hash: f19ff...234
Gjest extra Skrevet 24. januar 2015 #31 Skrevet 24. januar 2015 Yep, jeg er litt av en tulle sak. Men jeg fant faktisk navnet hennes nå da! ha. Men jeg tror kanskje hun har blokkert meg på facebook. Gjorde jeg noe galt eller?. Kanskje jeg brukte for langt tid hvem vet. Trodde hun sa til meg at hun ville ta ting sakte jeg.... Anonymous poster hash: f19ff...234 Jeg håper du ser at du fortsatt tenker på hva som skjedde, men ikke på hva/hvorfor du har det slik du beskriver nå?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #33 Skrevet 24. januar 2015 Jævlig kult, snakket med en jente på tinder et par dager også får jeg hun addet på facebook men jeg venter med å godkjenne for jeg skulle ut å møte noen venner og hadde ikke tid til det der å da. Men nå jeg kommer hjem så har hun slettet meg fra tinder og facebook og jeg kan faen ikke huske hva hun het. Skikkelig teit oppførsel syntes jeg. hater damer altså- Anonymous poster hash: f19ff...234 Du skulle vel late som om dette ikke var viktig for deg da, og trekke ut godkjenningen. Sånn kan det gå! Anonymous poster hash: 506ed...ac0
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #34 Skrevet 24. januar 2015 Du skulle vel late som om dette ikke var viktig for deg da, og trekke ut godkjenningen. Sånn kan det gå! Anonymous poster hash: 506ed...ac0 Nei jeg var faktisk opptatt også gikk det i glemme boksen når jeg hadde tatt et par øl, herregud jeg var jo interessert i henne. Gidder ikke å spille teite spill som å leke kostbar. Og nå husker jeg navnet hennes men ser ut som hun har blokkert meg. Jaja, ikke vet jeg hva jeg gjorde gale. Blææ altså- Får finne meg en ny en å prate med da akk og sukk og jeg som trodde jeg endelig hadde funnet meg en slik kjekk jente Anonymous poster hash: f19ff...234
Gjest Mythic Skrevet 24. januar 2015 #35 Skrevet 24. januar 2015 Jævlig kult, snakket med en jente på tinder et par dager også får jeg hun addet på facebook men jeg venter med å godkjenne for jeg skulle ut å møte noen venner og hadde ikke tid til det der å da. Men nå jeg kommer hjem så har hun slettet meg fra tinder og facebook og jeg kan faen ikke huske hva hun het. Skikkelig teit oppførsel syntes jeg. hater damer altså- Anonymous poster hash: f19ff...234 Ei dame behandlet deg sånn, så da hater du alle damer? Skal ikke mye til for å legge halve jordas befolkning for hat, da. Du vet, det finnes tullinger og drittsekker av begge kjønn, men det betyr jo ikke at alle er sånn.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #36 Skrevet 24. januar 2015 Hallo, du kan ikke gi alle damer i verden skylden for slik oppførsel, dessverre er det også vanlig, mange mennesker har ikke intigritet og respekt-i tillegg blir det mindre på nett! velcome to the real world Anonymous poster hash: 0e728...735
Gjest HeiHade Skrevet 24. januar 2015 #37 Skrevet 24. januar 2015 Vet ikke om du har lest de siste postene, men det går faktisk an å lage en tittel som provoserer og dermed får man flere lesere og flere som svarer og det trenger ikke helt å ha en sammenheng med hva som står i posten. Aviser gjør det hele tiden. Anonymous poster hash: f19ff...234 Men er dette en avis? Nei, fordi du forventer svar fra dine lesere. Og når du skriver en provoserende overskrift kan du regne med å få svar på den. Så hvis du synes flere lesere fortsatt lønner seg, når mange av dem kun er her for å kommenterr overskriften din, så gratulerer. Du ødelegger bare for deg selv fordi ingen tar innlegget ditt seriøst. 2
Gjest extra Skrevet 24. januar 2015 #38 Skrevet 24. januar 2015 Men er dette en avis? Nei, fordi du forventer svar fra dine lesere. Og når du skriver en provoserende overskrift kan du regne med å få svar på den. Så hvis du synes flere lesere fortsatt lønner seg, når mange av dem kun er her for å kommenterr overskriften din, så gratulerer. Du ødelegger bare for deg selv fordi ingen tar innlegget ditt seriøst. Enig!
Lady Skrevet 24. januar 2015 #39 Skrevet 24. januar 2015 Yep, jeg er litt av en tulle sak. Men jeg fant faktisk navnet hennes nå da! ha. Men jeg tror kanskje hun har blokkert meg på facebook. Gjorde jeg noe galt eller?. Kanskje jeg brukte for langt tid hvem vet. Trodde hun sa til meg at hun ville ta ting sakte jeg.... Anonymous poster hash: f19ff...234 Blokkert deg?! Hvorfor i all verden skulle hun det? Høres utrolig merkelig ut at hun skal ha blokkert deg. Utifrå det du skriver ser jeg ingen grunn til det.. :s
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå