Gå til innhold

Hater damer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jævlig kult, snakket med en jente på tinder et par dager også får jeg hun addet på facebook men jeg venter med å godkjenne for jeg skulle ut å møte noen venner og hadde ikke tid til det der å da. Men nå jeg kommer hjem så har hun slettet meg fra tinder og facebook og jeg kan faen ikke huske hva hun het.

Skikkelig teit oppførsel syntes jeg. hater damer altså-

Anonymous poster hash: f19ff...234
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bare jenter som finner på slikt...

Anonymous poster hash: 980c9...ccc
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jævlig kult, snakket med en jente på tinder et par dager også får jeg hun addet på facebook men jeg venter med å godkjenne for jeg skulle ut å møte noen venner og hadde ikke tid til det der å da. Men nå jeg kommer hjem så har hun slettet meg fra tinder og facebook og jeg kan faen ikke huske hva hun het.

Også generaliserer vi over en lav sko slik at alle damer stemples som individer man hater fordi EN dame valgte å ikke ha vedvarende kontakt.

Slik er livet; noen ganger går man glipp av tilbud/muligheter fordi noe annet kom i veien. Da ser man fremover og tenker "Shit happens". Blir du like sint om du mister et tilbud fra Elkjøp om for eks. en laptop fra Dell? Er da plutselig alle produkter fra Dell elendige?

Ikke la dette bli et megaproblem, men tenk:

- du hadde ikke verbalt snakket med henne

- du møtte henne ikke over ulike situasjoner til å kunne danne deg et inntrykk av hennes personlighet

- egentlig vet du ingenting om henne annet enn det som ble utvekslet av informasjon gjennom Tinder og Facebook (og dere har fremdeles ikke hatt fysisk kontakt)

Spis en sjokolade og gå fremover, slutt med alt- eller-intet tenkning - dette er ikke verdens undergang. Eller er det det?

Uansett bør du tenke over hvorfor du får en slik reaksjon slik den beskrives i innlegget ditt.

Endret av extra
  • Liker 9
Skrevet

Det er skikkelig teit å generaliserer halvparten av befolkningen i vårt langstrakte land.

Uansett, du kjente henne ikke.

Ta deg en kopp kaffe og noe å bite i og for all det, slapp av.

Skrevet

For ei hore ass!

Anonymous poster hash: 51939...d53

• Liker 1
Gjest tomasjj
Skrevet

Du hadde ikke tid til å klikke godta når du var inne å så at du hadde fått en venneforespørsel?

Synes også at hun var vel kjapp, men hvem vet hvorfor hun gjorde det.

• Liker 6
Skrevet

Du hadde ikke tid til å klikke godta når du var inne å så at du hadde fått en venneforespørsel?

Jeg så det mens jeg var inne i dusjen at hun hadde addet meg. Men jeg var veldig sen til en avtale så måtte nesten løpe også selvsagt glemte jeg det for jeg ble litt full og var i godt selskap. Men skikkelig teit å bare slette for det går en dag og jeg ikke godtar. arggh.....

Gjest tomasjj
Skrevet

Jeg så det mens jeg var inne i dusjen at hun hadde addet meg. Men jeg var veldig sen til en avtale så måtte nesten løpe også selvsagt glemte jeg det for jeg ble litt full og var i godt selskap. Men skikkelig teit å bare slette for det går en dag og jeg ikke godtar. arggh.....

Man kan lett argumentere med at det ikke var viktig nok for deg siden du glemte det...

Men win some lose some, bare å gå videre.

• Liker 4
Skrevet

Se på det som et dynamisk liv som flyter i vei. You gain some, you lose some. At det som skjedde opplevdes irriterende for deg, kan jeg skjønne. Men det å være irritert til å dra en slik slutning som du gjorde, er jo litt spesielt. Det kan være tusenvis av ting som kan ha skjedd og man kan ikke ta ansvaret for alle mulighetene.

Skrevet

Ja men jeg likte jo hun godt og det var hun som spurte etter min facebook også faen meg sletter hun meg etter bare 7 timer. Herregud blir helt oppgitt av og til jeg. Men men er vell som dere sier gutta, you lose some you get some. Men det bare irriterer meg så grusomt at man ikke har litt tålmodighet.

Skrevet

Måtte du tenke over om du skulle godta forespørselen siden du ikke hadde tid til å trykke på en knapp?

Du har ingenting å klage over...

Anonymous poster hash: bd1ce...a9c

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Ja. La oss hate alle kvinner i hele verden for akkurat dette.

Det er en menneskerett å ombestemme seg. Det har hun sikkert gjort.

Det er ikke skikkelig teit oppførsel. Det som er skikkelig teit oppførsel er at folk gjemmer seg bak en pc i stedet for å ha guts nok til å treffe mennesker i den virkelige verden. Prøver du det, edru, så blir resultatet kanskje et langvarig forhold. Mennesker vet snart ikke hvordan det er å skjære brød lenger heller.

Skrevet

Ja men jeg likte jo hun godt og det var hun som spurte etter min facebook også faen meg sletter hun meg etter bare 7 timer. Herregud blir helt oppgitt av og til jeg. Men men er vell som dere sier gutta, you lose some you get some. Men det bare irriterer meg så grusomt at man ikke har litt tålmodighet.

Hun ville vel ikke bli oppdaget av typen sin.....

Anonymous poster hash: 7e191...86f

Gjest Eurodice
Skrevet

Har du med deg pc-en i dusjen?

• Liker 6
Skrevet

Ah the dramas ved å sjekke på sosiale medier. Prøv å ikke ta frustrasjon over en situasjon (som tross alt ikke er noen big deal) over alle andre kvinner. Bitterhet er hvertfall ikke attraktivt.

• Liker 1
Skrevet

Ja men jeg likte jo hun godt og det var hun som spurte etter min facebook også faen meg sletter hun meg etter bare 7 timer. Herregud blir helt oppgitt av og til jeg. Men men er vell som dere sier gutta, you lose some you get some. Men det bare irriterer meg så grusomt at man ikke har litt tålmodighet. Anonymous poster hash: f19ff...234

Du likte henne godt, men husker ikke hva hun heter? :P Er det ingen mulighet for å finne henne igjen?

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke alltid at menneskelig atferd er meningsbærende. Mennesker prøver å leve livene sine etter forutsigbarhet og enkle leveregler. Men når noen ikke følger slike "regler", så kan man begynne å stusse. I en ideell verden ville man ha snakket sammen, kanskje ventet litt om man ikke fikk svar med en gang osv.

Men så opplever du det motsatte. I teorien har du ingen bevis eller kunnskap om hvorfor hun gjorde som hun gjorde. Kan det ha vært at profilbildet på Tinder var vesentlig mer annerledes enn det på Facebook?

Kan det hende at hun så at du var medlem av en gruppe som hun misliker, altså verdier som ikke sammenfaller? Som du skjønner så er det så mange ting som kan spille inn, men uansett vet du ikke hva det er for noe.

Det eneste du vet er atferdsendringen som du tar for face value. Du har egentlig slik jeg ser det, tre valg:

- fortsette å overtenke grunnen til at hun gjorde som hun gjorde

- håpe på at hun skal ta kontakt

- gå videre

Hva du velger blir et resultat av de tankene du gjør om deg selv, og hvordan din verdensanskuelse er. Om du velger å være bitter, så er det en grunn til det. For eks. er du sårbar for avvisning?

Velger du å gå videre så endrer du deg i forhold til konteksten pr. øyeblikk.

Skrevet (endret)

Ja men jeg likte jo hun godt og det var hun som spurte etter min facebook også faen meg sletter hun meg etter bare 7 timer.

Det virker i beste fall å være en illusjon fordi du traff henne aldri fysisk, gjorde du vel? Ta en titt på dette bildet og tenk etter metaforen bak det:

Favim.com-people-man-girl-flowers-axe-43

Endret av extra
  • Liker 3
Skrevet

Sånn er livet. Man går videre. Og så lar man ikke alle andre kvinner få skylden for at én kvinne har valgt å ombestemme seg.

Gjest tomasjj
Skrevet

Måtte du tenke over om du skulle godta forespørselen siden du ikke hadde tid til å trykke på en knapp?

Du har ingenting å klage over...

Anonymous poster hash: bd1ce...a9c

Ikke jeg, som du sikkert ser :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...