Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Escada¤

Heia! Hvordan går det med denna madammen då?;)

Håpe du har fått en bra start på denne uka og at Martine er blitt litt bedre med feberen :o Stakkars vesle dokka de... huff og huff! Skulle vært forbudt at småbarn ble syke :forvirra: Sender godbedringsklemmer! :klem: :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bustetroll :) Jada fikk ryddet ja snuppa så da skinner det her!Heldig du som elsker regn da - da skulle du bodd her ja :wink:

Glossy :) Så kjekt å se avataren din! Den liker jeg mye bedre en det andre ja :tommelsmil: Søte Marthe!! :hjerte: Sikkert greit å spare de pengene ja dere finner sikkert masse fint å kjøpe der borte! Så flott at hun er begynt med grøt det er godt fyll i magen til natten det :wink:

Madden :) Så dere har også bryllupsdag snart ja :ler: stilig!JA ikke sant at tiden går fort! Tenk Charminamannen og jeg har vært gift i 6 år snart vi :o !!!! Tror jeg legger meg og sover i hele morgen jeg også om været fortsetter slik - i sympati med alle nattevakter :ler:

¤Escada¤ :) Takk for gode klemmer snuppa

Martine er fremdeles febersyk. Ikke mer en 38,1 nå til kvelden da , men det er nå feber! Lurer på hvor lenge det skal være sånn. Kjenner ikke noe inni munnen og ser heller ikke noe utslett noen steder. :klø:

Charminamannen dro akkurat ut på sykkling og nå skal jeg få Henrik i seng-Martine sover alt.

Og når begge ungene er sovnet, er det på med Tv`n og slappe av på sofaen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Så dumt med denne feberen da! Men ser du har fått en hel natt søvn!!! :klappe: Håper du får oppleve det flere ganger en én de neste 8 mnd. :tunge1:

Her er det ikke feber men ei jente som har fullstendig mark i hele kroppen virker det som. Jammen merker man at de begynner å bli større ja. I sta fant jeg Maren stående i senga si :o

Du får ha en fin kveld da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så glad i regn, eller jo, når det har vært tørt lenge og hele naturen knirker og det kommer tett og lett og varmt sommerregn, da vil jeg gjerne ut og gå...Som regel pøser det jo bare ned i bøtter og spann og DET er ikke ok...

Håper på sol hos deg i morgen!

Hekse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi hi, vi har og snart bryllupsdag. Er vel sånn når sommeren kommer. Giftesessong tenker jeg. Ser jo på bryllupssidene at det går unna der og :ler:

I helgen skal jeg i utdrikkingslag og helgen etteri bryllup. Må dra meg avgårde å kjøpe gave ja....

Har helt glemt å spørre hvordan det går med treningen?? Går det bedre med det nye opplegget?

Jammen ikke lenge til dere reiser nå!!! Teller Henrik dagene fremdeles?? Hadde iallefall jeg gjort :ler:

Ha en god natt snuppelupp!!! Heia Martine på sovingen!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje:) :rosasmil: Mark i kroppen kjenner jeg godt til ja - men stå i sengen :o det er det nok flere mnd ennå før frøkna mi gjør. Utrolig hvor ulike unger i denne alderen er motorisk ja!

Brunhilde :rosasmil: Takk for solønske - håper det hjelper :wink:

Glossy :rosasmil: Er nok mange som gifter seg sommerstid ja! Så koselig med bryllup til neste helg da! Funnet ut hva du skal kjøpe? Treningen går fint merker at det hjelper godt på kroppen. Har ikke gått ned så masse i vekt men det gjør ikke så mye. Når ammingen er ferdig blir det lettere å følge kost programmet! Men stortrives med treningen og opplegget! Henrik teller dagene ja - krysser sirlig av på kalenderen. :hjerte:

Henrik var nå litt morsom når han kom hjem fra skolen i dag og fortalte at han skulle jo til 6 land i sommer. Først til Oslo, så til Paris også til Mauritsius. Også skulle han jo tilbake samm veien så da ble det 6 land :hoho: Måtte forklare han litt der, men tror ikke han ble så imponert nei. Oslo er jo klart et land :ler: Ikke så lett for de å skjønne det der! Også tror han det er masse masse maur der siden det heter Mauritsius. :ler:

Martine våknet akkurat men jeg var bare inne og snudde henne over på ryggen igjen og sa at nå måtte hun sove. Og jammen ble det stille igjen! :o Jeg er sååååå imponert!

Flinke jenta mi :babyjente:

Nå må jeg myse i noen dagbøker :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner i dagboka mi :klem:

Så synd at Martine er febersyk da, er liksom så vondt når sånne små er syke og de ikke kan si ifra hvor de har vondt.... Håper hun blir frisk fort.

:klem. Bamseline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha Henrik er jo bare SÅ søt!!!

Ja Martine er og kjempe søt - og ikke minst flink som som sover.

Jeg skal dra meg i dusjen nå. Må dusje om kvelden etter mannen er kommet hjem. Marthe synes plutselig at det er grusomt å ligge på gulvet og se mamma dusje. Har dusj kabinett så sikkert det som er ekkelt. Jeg forvinner jo på en måte :ler:

Natta... (igjen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen snuppa! :klem:

:ler: Henrik er jammen god! Ikke så dumt tenkt det med maur på Mauritius! Det er sikkert masse å se på og oppleve der for en liten gutt i hvert fall!

Så da huska jeg en måned feil... :oops: Blir nok deilig å feire dagen deres på Mauritius! :hjerte:

6 års ekteskap står det respekt av Charmina! :Nikke:

Vi feirer 2 år i august vi... og hvis det går som vi planlegger så feirer vi det i Syd-Frankrike et sted! :hoppe:

Håper feberen til Martine snart gir seg, rart at hun ikke har noen andre "symptomer"? Hun må jo bli frisk til dere drar, men det er jo fortsatt noen uker til hvis jeg husker rett!

Ha en fin natt vennen - håper Martine lar deg sove leeenge! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseline :klem: så kjekt å se deg igjen - tenker masse på deg

La Traviata :klem: Å så deilig det høres ut med Frankrike.Dit har jeg så lyst til å dra engang! Det står respekt av 6 år ja - iallefall i våre dager :ler: Og det beste av alt er at jeg fremdeles elsker den mannen noe veldig :hjerte:

Glossy :klem: Marthe synes sikkert det er skummelt når du forsvinner og det kommer skumle vann lyder ja!Vi har et sånt kabinett som man kan se alt gjennom. Det tror jeg hjelper ellers måtte jeg ha dusjet om kvelden jeg også.

Ikke kommet meg i seng ennå :oops: men nå skal jeg altså

Natta :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så er det morgen for lengst i Charminaheimen!

Denne natten ble ikke like rolig som den forrige desverre :Gjesp:

Hun våknet i ett tiden og var vel våken en god time før hun sovnet igjen. Gav henne ikke mat, men det tok litt tid å roe henne. Ikke før Charminamannen hadde gått litt med henne la hun seg til å sove. Men så sov hun til klokka halv syv da!

Målte tempen isted og da var den 38,1 så helt pigg er hun nå ikke. Hun hadde ikke feber i natt, men 38 og noe når hun la seg. Gir det seg ikke om noen dager får jeg heller ta en tlf til legen min og spørre han om det er noen vits å se på henne. Det er jo ikke noe som ser ut til å plage henne ellers da :klø:

Nå har hun spist grøten sin, og ellers protestert veldig på å få vann som vanlig!Kanskje jeg skal kjøpe litt Nestle saft og se om hun drikker da!

Nå skal jeg se litt aviser og spise frokost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Mooornings! :-)

Underskriver med bred tusj på innlegget til dark angel- håper søtnos føler seg bedre snart! Innom for å si hei, ønske fin morgen og spre en deeeilig duft av grateng. :tunge1:

Også kan du få et stykke gulrotkake hvis du vil :wink:

Morraklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark Angel :rosasmil: Martine takker for sussen

Lillelou :rosasmil: Gulrotkake :sikle:

Deilig med frokost!Og en rask titt i avisene.

Nå skal jeg legge sammen litt klær og kanskje rydde litt!

For et spennende liv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om ikke hver natt er like bra så ser det jo ut til å gå rette veien da! Er det sånn at du ikke gir mat i det heletatt om natta nå? Da kan det jo hende at hun ikke finner vitsen med å være våken lenger... Ikke gi opp hvertfall.

Ikke så mye sol hos meg idag heller. Men fortsatt ganske mildt da og så lenge det er det er jeg fornøyd. Håper jeg snart kan tørre å legge bort vinterjakka nå- jeg måtte nemlig bruke den forige uke :o

Ja barna er nok veldig forskjellig motorisk. FOr mind del kunne jeg ønske hun bremsa litt opp.. :ler: Hun ble nok litt redd selv når hun sto i senga, hun skjønte jo ikke hvordan hun skulle komme seg ned igjen. Ikke så lett det der nei. :ler:

Henrik er så god ja! :hjerte: Barn har det med å lage sin egen mening om hvordan ting er. Herlig!

Ha en fin dag da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark Angel :) Bra det ikke bare er mitt liv som er sånn da :ler:

Silje:) :) Ja hun får ikke mat i det hele tatt! Helsesøsteren sa at de slett ikke trenger å spise noe om natta og at det bare er en lei vane. Også fikk vi jo høre hvordan tennene ble på de som fikk melk flere ganger for natten da! Og jeg ønsker jo ikke at hun skal få masse hull heller............ :-? Vinterjakke ja - har ikke ryddet vekk mine ennå! Tragisk at det skal være sånn eller hva??? Men sommeren kommer nok skal vi se........det gjelder å være optimist ja :ler:

Glossy :) Det hadde kanskje været gøy, hadde iallefall likt å møtt deg da vennen :kyss:

Prøver veldig å holde Martine våken til vi skal på skolen og hente Henrik. Tenk i dag var han ferdig med første klasse :o hvor har dette året tatt veien egentlig????? :klø: Nå skal han bare gå på SFO denne uka og mandag og tirsdag så skal han få ha ferie gullgutten min :hjerte: På tirsdag kommer jo tante ,onkel og to søskenbarn og skal bo her til den dagen vi reiser. Blir jo litt hektisk, men kjempekos. Gleder meg sånn for de er sånne vidunderlige mennesker.Også er tante bare noen år eldre en meg :)

Ellers var det dårlig med arbeidslyst i dag :tunge1: kan ikke akkurat skryte av å ha fått gjort så masse nei :oops: Sett på såpeopera og skravlet i telefonen :oops: :oops: Men også kost masse med Martine da!Hun krever jo litt oppmerksomhet den unge damen.

Og i dag skal Henrik ha med seg en ny jente fra klassen hjem på middag! Håper han ikke fortsetter med et sånt utbytte på jenter når han blir større også :o da vil han jo ikke akkurat få noe godt rykte nei :ler: Men i den alderen de er nå så er det jo bare søtt da. Særlig når han forkynner til sin mor som spør om de er kjærester at "de bare er gode venner og at det faktisk går an mamma" :ler::ler: Også sier han at han aldri skal gifte seg, bare bo med mammaen og pappaen sin, jobbe sammen med pappaen og kjøpe Pockemon kort for alle pengene sine :o (gjett om jeg ser for meg en Marve Fleksnes på gutterommet da ......hærregud) :ler: Heldigvis skifter de fleste barn mening om akkurat det der når de blir litt eldre.

Nå må jeg ta ei som protesterer veldig her på at mamma sitter på den dumme datamaskinen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...