Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Skjønne jentene mine som legger igjen hilsner selv om jeg ikke har vært her på lenge :legrine: det varmer hjertet mitt :klem:

Her er det ikke noe kjekt for tiden. Begge ungene sliter med astmaen sin og det er tunge dager for oss alle. Særlig Henrik er inne i en dårlig periode nå. Og akkurat nå er mannen på vei til legevakten med han. Han er skikkelig dårlig, puster elendig og har angst så det holder :grine: Jeg sitter her og griner for jeg har så vondt av han. Har forstøverapparat hjemme men tror dere ikke det sluttet å virke akkurat nå mens vi satt og gav han en dose medisin? Så da var det bare for mannen å kaste seg i bilen og dra ned til legevakta. Martine ligger nedi senga si og puster rimelig tungt hun også. Vi har fått time til lungespesialist til henne i februar, og før det skal hun å teste bronkiene i januar en gang!

Så det er som dere skjønner ikke det helt store overskuddet jeg har til å være her inne for tiden. Føler meg helt tygget og spyttet ut igjen!

Men tenker på dere alle sammen. Takk for at dere er de skjønne jentene dere er :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Huff,så leit å høre om syke unger! :grine::klem::klem: Stakkars Henrik som er så dårlig, håper inderlig han er bedre i dag.:troest:

Og stakkars charmisen :grine::klem::klem::klem:

Heldigvis er Henrik og Martine så heldige at de har verdens beste foreldre til å passe på seg. :klem:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...