Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper du er kvitt dumme basselusker nå! Ha en fin helg vennen min :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Charmina!!! Jeg savner deg! :grine:

Håper det er bra med deg! :klem:

Gjest lillelou
Skrevet

Charmis! Hvor er du? Jeg savner deg,jeg også! :grine::grine:

Håper forøvrig alt står bra til med deg og dine. :klem:

Skrevet

Hvordan går det med den kjære Charmisen vår da??? :)

Håper du er frisk igjen nå, og at du koser deg med en sløv søndag! :klem:

Skrevet

Skjønne jentene mine som legger igjen hilsner selv om jeg ikke har vært her på lenge :legrine: det varmer hjertet mitt :klem:

Her er det ikke noe kjekt for tiden. Begge ungene sliter med astmaen sin og det er tunge dager for oss alle. Særlig Henrik er inne i en dårlig periode nå. Og akkurat nå er mannen på vei til legevakten med han. Han er skikkelig dårlig, puster elendig og har angst så det holder :grine: Jeg sitter her og griner for jeg har så vondt av han. Har forstøverapparat hjemme men tror dere ikke det sluttet å virke akkurat nå mens vi satt og gav han en dose medisin? Så da var det bare for mannen å kaste seg i bilen og dra ned til legevakta. Martine ligger nedi senga si og puster rimelig tungt hun også. Vi har fått time til lungespesialist til henne i februar, og før det skal hun å teste bronkiene i januar en gang!

Så det er som dere skjønner ikke det helt store overskuddet jeg har til å være her inne for tiden. Føler meg helt tygget og spyttet ut igjen!

Men tenker på dere alle sammen. Takk for at dere er de skjønne jentene dere er :klem:

Skrevet

Uff, tenker på deg og ønsker ungene god bedring! En kjapp tur innom, lever i min egen eksamenshule for tiden. ;)

:klem:

Skrevet

Sender en oppmuntringsklem :klem: håper det blir bedre med tiden, får begge dine små.

:)

Gjest lillelou
Skrevet (endret)

Huff,så leit å høre om syke unger! :grine::klem::klem: Stakkars Henrik som er så dårlig, håper inderlig han er bedre i dag.:troest:

Og stakkars charmisen :grine::klem::klem::klem:

Heldigvis er Henrik og Martine så heldige at de har verdens beste foreldre til å passe på seg. :klem:

Endret av lillelou
Gjest lillelou
Skrevet

Håper inderlig det går mye bedre med dere alle sammen nå. :klem:

Tenker på deg. :klem::klem::klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...