Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Her er det også snø...

Sender over litt peisvarme, kakao og noen gode klemmer :klem: :klem: :klem:

Peisvarme har jeg, men kakaoen og klemmene kunne jeg like godt gitt :sjarmor::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Epica :klem:

Hjemme etter å ha vært på revyen " Med ræven i fatle" og har ledd så tårene har trillet. :ler: Den dama er bare helt rå.

Godt å komme seg ut litt sammen.

Men kom hjem til en veldig elendig Martine da. Som hoster og nesten hiver etter pusten. Ikke noe kjekt at hun skulle bli slik lille gullet mitt.

Men hun smilte så søtt når jeg så inn til henne og etter litt medisin og sang fra mamma`n sin sovnet hun igjen.

I morgen er det lang dag - tidlig på jobb og personalmøte etter jobben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Charmisen godt nede på side 2??? :overrasket: Det skal vi jammen meg ikke ha noe av!

*dytte,dytte,dytte*

Håper du har hatt en fin jobbedag,og at Henrik og Martine er i fin form igjen. :klem:

Nå er det helg,og det skal jammen meg bli deilig. :)

Ha en fin kveld,da!

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring til de to blonde vindundrene ( :ler: ), og et lite tips mot snø- og kuldegruff: Cappuccino med kremtopp og kanel. :sjarmor:

Forresten, lillelou, den bikkja di har verdens kuleste navn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som du ser ikke tilgang til blogg lengre, så da ble det dessverre en kortvarig karriere. Kanskje det blir en dagbok en gang som får leve, men akkurat nå er jeg litt lei.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som du ser ikke tilgang til blogg lengre, så da ble det dessverre en kortvarig karriere. Kanskje det blir en dagbok en gang som får leve, men akkurat nå er jeg litt lei.

:grine:savner deg vennen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :klem: Go`jenta

Lillelou :klem: jammen bra du redder meg vennen min.Travel men fin dag. Stekte ca 90 pannekaker i dag :overrasket: litt av en jobb gitt.

Martine er fremdeles ikke noe særlig i formen-tung i pusten og ganske så grinete og lite tilfreds. Men det blir vel bedre i helgen håper jeg.

I morgen skal vi i 3 års bursdag, men kanskje må jeg bare sende mannen og Henrik så blir vi jentene hjemme. Får se formen hennes litt an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ser for meg lille Charmisen på slep etter en GD på glattisen ja... MÅ være veldig skremmende!! Jeg har ikke sååå stor hund, men han drar meg jammen godt ja!!! :sjenert:

Så flott at du koste deg på revy da vennen! Du trengte nok en liten frikveld! Godt å komme seg ut og få ledd masse! Det har alle godt av!!

Sender over masse varme tanker til både deg og dine! Og håper at Martine kommer seg nå! :klem:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madden :klem: Ja litt av et syn gitt :ler: Og revy var et deilig avbrekk for oss begge. Synd det blir så skjelden.

Pi@ :klem:

I dag har hele dagen gått med til førstehjelpskurs i regi av Luftambulansen. Kjempebra kurs som gikk spesielt på redning av små barn. Koste meg men har hatt det verke hodet siden. Tung luft kombinert med mange undervisningstimer er nok grunnen.

Nå skal jeg bare puste ut på sofaen og pleie hodet og ikke gjøre noe som helst - iallefall nesten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kyss:

Kos deg på sofa'n!!! :sjarmor:

Jeg skal også sløve det som er igjen av søndagen! Har vært på seinvakt, så i kveld skal jeg legge meg tidlig gitt!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en mandagsklem!!! Kanskje like greit å bare si god helg i samme slengen...for her går dagene i rasende fart!! :ler: Skjønner ikke hvordan jeg skal henge med! Det er jo snart jul jo!!! :overrasket::ler:

Håper du koser deg inne i varmen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madden :klem: godjenta mi.Ja det er nesten litt skremmende at det snart er jul :overrasket: hvor ble liksom tiden før jul av :klø:

Også :hoppe: jeg litt for Epona som fikk en liten :babygutt: i dag. Det er jo bare så utrolig vidunderlig :legrine:

Her er det jammen kommet noen ekle bakterier forbi som har smittet meg med noen dårlige forkjølelses bakterier :sur: Jeg har da slettes ikke bedt de komme.

I morgen skal jeg på sykehuset med Henrik hele dagen. Siden han går på hormonbehandling må han inn en gang hvert halvår til røntgen, blodprøver og diverse målinger.

Martine er fremdeles like astmatisk - fortvilende. Men hun er heldigvis blid og fornøyd. Og skravla går hele dagen. Og det som sies aller mest er "Jeg klarer selv" ikke snakk om at den frøkna skal ha hjelp til noe som helst. Av og på med yttertøy og sko kan man bare glemme å hjelpe henne med. Så her er det bare å beregne god tid om morgenen ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mayamor

:klem: Lykke til på sykehuset i dag.

En venninne av meg har store problemer med sin 5 år gamle jente.

Gutten hennes hadde hun store problemer med fram til han var ca 10 år.

Han vokste det rett og slett av seg.

Håper det samme skjer med Henrik og Martine. :)

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:klem::klem::klem: klemser Charmisen min opp fra side 2. :)

Håper du har kommet deg opp fra sofaen,og at alle de slemme bassiluskene har forlatt kroppen din! :klem:

Ikke så mye spennende å berette herfra, mye bøker å selge og mye hundehår å støvsuge.Sånn går no dagan. :sjarmor:

Jeg er forøvrig gressenke i helga,og har lagret meg opp et fint lager med vaniljeis og anna godis.Får man ikke :humpe::kline:, så skal her jammen inntas kalorier! Og så har jeg jo heldigvis hårete selskap.

Håper du har hatt en fin dag,kjære Charmis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...