Fibonacci Skrevet 10. april 2006 #2661 Del Skrevet 10. april 2006 Ååååh, for noen nydelige bilder Du har noen veldig pene barn må jeg si Håper du får hjelp med tannpinen din, det er noe av det verste som fins! Stooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. april 2006 #2662 Del Skrevet 10. april 2006 ÅÅÅÅÅÅååååååååååå!!!! For noen skjønne unger! Og for noen utrolig lekre bilder- det må jeg si var full klaff. Jeg som er i ekstremt babyskranglete periode har egentlig ikke så godt av å se på sånne bilder,men skitt la gå. Håper den tanna di tar seg sammen og blir bedre! Ingenting som er vondere enn tannpine, det vet jeg alt for godt-har hatt det etpar ganger selv,og jeg har også skikkelig tannlegeskrekk, så jeg går ikke før det ikke fins andre alternativer (enn å hugge av seg hodet, som jo ikke er så veldig LURT, egentlig...) Håper du kommer vel fram til resten av gjenget,og at dere får noen dilige påskedager på hytten. Jeg skal bare dasse rundt i lavlandet, lese krim, kose hund og stappe mat og godis i ansiktet,jeg. Goooooooooooooood påske, Charmina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 11. april 2006 #2663 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg håper du og dine får en fabelaktig påske, Charmina Kos dere masse!! GOD PÅSKE!!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. april 2006 #2664 Del Skrevet 11. april 2006 God påske til verdens beste Charmina, Charmøren hennes og de to charmtrollene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. april 2006 #2665 Del Skrevet 11. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. april 2006 #2666 Del Skrevet 14. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. april 2006 #2667 Del Skrevet 16. april 2006 Håper du koser deg masse i påsken og at du får ladet batteriene litt opp igjen!!! Ha en super søndag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elissa26 Skrevet 16. april 2006 #2668 Del Skrevet 16. april 2006 Hei! ville bare ønske deg en god påske og skryte av de nydelige bildene du hadde av ungene dine, kjempefine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. april 2006 #2669 Del Skrevet 16. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. april 2006 Forfatter #2670 Del Skrevet 17. april 2006 :grine2: ååååå så mange koselige hilsner det var her iss Takk skal du ha for fine ord Phobia Ja Martine er bare kjempeheldig som har en sånn storebror. Han passer på henne og øser klemmer og susser til henne hele tiden. Glossy Tannlegen min er nok flyttet helt til Arendal desverre, så det blir nok vanskelig å bruke henne ja. Tannlege skrekk er noe orntlig herk.Utsetter jo tannlege besøk hele tiden.Og det er jo ikke bra. Jammen bra jeg har sterke tenner. Koste du deg med din mor og vaflene? iingvild Håper visdomstanna di ikke plager deg mer - og får jammen håpe vi blir veldig kloke av de La Traviata Takk for vakre ord vennen Lillelou Å kappe av hodet er kanskje ikke den lureste løsningen nei, men man hadde jo garantert blitt kvitt tannpinen da Nostalgia Så kos å se deg snuppa La Traviata iss Lillelou Glossy elissa26 Så koselig sagt. iss HÅPER DERE ALLE HAR HATT EN KJEMPEFIN PÅSKE Ja så er påsken nesten over og hverdagen begynner igjen. Har hatt en fin påske selv om været ikke har vært det aller beste da. Regn i byen og snø på fjellet. Mannen reiste jo med ungene allerede på lørdag så jeg fikk noen etterlengtete dager for meg selv. Lørdagen traff jeg først en venninde i byen om formiddagen til deilig lunch pluss at jeg jo var og så på fotografbildene av ungene. De var jeg godt fornøyd med. Om kvelden var jeg ute med den samme venninden pluss en til - først spiste vi deilig middag og etterpå var vi på kino. Søndag vålnet jeg som vanlig tidlig (typisk når man jo egentlig kan ligge lenge og sove. Men da brettet jeg opp ermene, fant fram kvistlakk, grunning og maling og gjorde ferdig hele loftet. Malte alt panelet hvitt og det ble kjempefint. Malte dag og natt nesten helt til jeg reiste opp på onsdagen. Mannen ble bare så glad for han hadde kvidd seg veldig til å sette igang med resten. Nå mangler det bare siste strøket på noen få planker oppe i taket for det ble selvfølgelig tomt for maling. Oppe på fjellet var ungene glad for at mamma kom, selv om Martine nesten så litt fornærmet ut.Hun var jo blitt skikkelig pappajente disse dagen alene med han ja Men det tok ikke så lang tid da før hun var på mamma sitt fang igjen. Oppe på hytta ble det som vanlig skirenn og gjett om guttene strålte med medalje rundt halsen. De fikk også prøvd seg litt på skihopping noe de syntes var kjempegøy. Selv kan jeg ikke gå på ski pga av bekkenet mitt som slett ikke er bra etter graviditeten ennå. Men jeg koste meg nå en del ute alikevel. Har gode truger jeg kan gå på. vel tilbake i byen igjen har vi bare slappet av og fått vasket allt skittent tøy. Utrolig hvor mye det blir etter en uke. I dag skal vi på Egon og spise middag som en fin avsluttning på påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. april 2006 #2671 Del Skrevet 17. april 2006 Hei vennen! Høres ut som en flott påske, både med noen dager alene i byen og på fjellet! Har dere egen hytte? Og jammen har du vært flink med maling på loftet! Deilig å få sånt gjort. Så leit at bekkenet ditt fortsatt krangler så du ikke får gått på ski da... Ønsker deg en fin 2. påskedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. april 2006 #2672 Del Skrevet 17. april 2006 Koslig med spising på Egon. Utrolig godt å spise der. Visdomstanna mi plager meg ikke så mye lengre nå som den er "oppe i dagen". Går med håp om å slippe å trekke den. Synes jeg bare er blitt mindre vis når jeg har tatt de ut jeg! Stor påskeklem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. april 2006 #2673 Del Skrevet 17. april 2006 :klem: :klem: Fikk så lyst til å gi deg noen sånne nå, men disse lusne, virtuelle klemmene får sendes avgårde istedet. Synes du er helt fantastisk jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. april 2006 Forfatter #2674 Del Skrevet 17. april 2006 La Traviata Ja vi har egen hytte. Og der oppe er det deilig å bare slappe av innimellom. Mannen hadde den allerede når jeg traff han - så jeg var heldig sånn ja iingvild Tanna mi klarte heldigvis å presse seg litt mere ut også sånn at jeg slapp tannlegen. Nå kjenner jeg ingenting, og håper det fortsetter slik Phobia skjønne jenta deilig med middag på Egon ja selv om det var mye folk og det tok litt tid der oppe i dag. Da vi kom hjem sovnet Martine som en stein. Jeg dro opp til en venninde for å ordne noe til en 40 års dag som vi skal i på fredag. Laget masse gøyale bilder også har vi diktet sang.Satt her en kveld og klarte å lage 10 værs i full fart! Av og til får jeg det greit til og da bare kommer det på løpende bånd. Gleder oss til å framføre det hele. Men nå kjenner jeg at jeg er stuptrøtt da - og i morgen er det jo tidlig opp igjen. På fredag reiser mannen på guttetur til London. Han kommer ikke hjem før mandag kveld Unner han det veldig, men synes ikke noe om å være alene egentlig. Er jo godt innimellom da men.............! Heldigvis klarte jeg å fikse barnevakt da sånn at jeg kommer meg i den 40 års dagen på fredag. Nei, nå roper senga på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 18. april 2006 #2675 Del Skrevet 18. april 2006 Innom med en stooor klem til deg vennen! Natta og sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2676 Del Skrevet 18. april 2006 Bertine Jammen var det hardt å stå opp i morges - og Martine satte nok ny rekord med å sove helt til klokka 08 Hvorfor kan hun ikke gjøre det hver dag? Ungene sover nå, og det var fint å se dem igjen etter påske. Skjønne unger. Nå skal jeg jobbe litt med noen bilder vi skal vise av 40 års jubilanten på fredag! Hun kommer til å få se en god latter det er iallefall sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2677 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Her er en av kjolene jeg har kjøpt til Martine Den er i str 3 år da så den må nok henge i skapet en stund................... Typisk meg å falle for slike fristelser. Hun har jo liksom ikke bruk for en slik da men jeg var bare helt fortapt da jeg så den .........den ropte liksom på meg på en måte .........og ja den er nok i rosa ja Endret 17. februar 2007 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2006 #2678 Del Skrevet 18. april 2006 Søt den da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2679 Del Skrevet 18. april 2006 Søt den da!!! ← Ja er det rart jeg ikke kunne dy meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. april 2006 #2680 Del Skrevet 18. april 2006 *smelt* FOR en nyyyydelig kjole! Ikke rart du måtte ha den til Martine, det er like før jeg får lyst på en sånn kjole til meg selv. Så superprinsessesøt hun kommer til å bli i den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå