Charmina Skrevet 14. november 2005 Forfatter #1821 Del Skrevet 14. november 2005 Hærregud, det er bare forferdelig det som skjer i Bergen nå. Det flommer overalt. En mann er omkommet i etter nok et tragisk ras. Jeg finner nesten ikke ord. Da Henrik skulle gå hjem fra skolen var det så mye vann at det gikk over støvlene Det er ganske skremmende egentlig! Sitter og ser på bilder i nettavisene og det er jammen ikke noe kjekk lesing! Er spent på når mannen kommer hjem i dag jeg- det er jo omkjøringer og stengte veier alle steder. Og det bøtter fremdeles ned ute. Og det blir jo ikke bedre forhold nå når det blir mørkt også. ¤Escada¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. november 2005 Forfatter #1822 Del Skrevet 14. november 2005 En av dukkehus beboerne. Er hun ikke søt klar til bursdagsfest. Sammen med hunden sin som er en liten pappilon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. november 2005 #1823 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Så søøøøøøt!! Sånnviljegogsåha!!!! Og den bittelille hunden var jo bare helt nusk,den også! Ikke mye gøy å høre vær-rapportene fra vestlandet,nei! Har flere venninner der nede som ikke klarte å komme seg på jobb pga alt vannet. Syns sånt vær er litt skummelt,jeg... Endret 14. november 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. november 2005 Forfatter #1824 Del Skrevet 14. november 2005 Nå fikk jeg sykt lyst på pizza. Har akkurat slått sammen en deig og bedt mannen ta med det som skal oppå. Så nå håper jeg han ikke kommer så seint hjem da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. november 2005 Forfatter #1825 Del Skrevet 14. november 2005 Lillelou vi må ha postet samtidig vi! Ja ikke sant hun er søt?Og hunden også - tror jeg døper den for Pinny her og nå jeg Skikkelig skummelt med dette været ja! Jeg kan ikke si at jeg synes noe om det!Her huset vårt står er det nå heldigvis ingen fare for ras.Ellers tror jeg at jeg hadde sovet dårlig om natten gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. november 2005 Forfatter #1826 Del Skrevet 14. november 2005 Ønsker ikke mannen bare hjem pga av pizzaen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 14. november 2005 #1827 Del Skrevet 14. november 2005 Hei! Takk for bursdagshilsen i boka mi. Jammen har dette året gått fort ja! Får håpe dere ikke regner bort i Bergen, det er ikke koselig å høre om været der borte hos dere nå nei. Du får holde deg og familien din innendørs Skriver mer senere jeg Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. november 2005 Forfatter #1828 Del Skrevet 14. november 2005 Silje:) Dette er skikkelig innendørs vær ja! Har kun våget meg ut til postkassen i dag iført digre støvler og paraply! Det ble pizza og det smakte deilig! Mannen kom seg fort hjem for det var noen veier som var blitt åpnet! Etter maten sovnet jeg på sofaen, og i mellomtiden hadde min kjære lagt begge ungene. deilig egentlig! Men så spørs det da hvor godt jeg får sove til natten igjen da! Nå skal jeg gjøre noe så spennende som å vaske klær og vaske litt på badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 14. november 2005 #1829 Del Skrevet 14. november 2005 åååå... pizza hørtest godt ut ja! Ja, det er helt forferdelig at enda ett menneske har mistet livet etter det fæle været som har vært de siste månedene... Godt å høre at det ikke er noen fare for ras hos dere!! Gurimalla, så skjønn den jenta som bor i dukkehuset er da!! Kjempe skjønn!! Gleder meg kjempe masse til å få se hele dukkehuset ditt når det er ferdig!! Nå skal jeg finne sengen tenker jeg! Er akkurat ferdig med siste episode av Fruene! Natta Chammis vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. november 2005 #1830 Del Skrevet 14. november 2005 Skulle ikke være helt lett å besøke dagboka di i dag. Internett kræsja mens jeg leste her på formiddagen i dag, men nå er alt i orden og jeg kan få gitt deg en stooor Nydelig dokke i dokkehuset. Skulle ønske jeg hadde tid til å drive med slike ting, om så bare ha tid til å strikke litt. Det får bli når jeg blir stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. november 2005 Forfatter #1831 Del Skrevet 14. november 2005 Susanna Blir helt misunnelig jeg på alle dere som klarer å laste ned ulike episoder på nettet! Jeg har prøvd jeg også, men mine datakunskaper er lik null så det gikk heller dårlig! Må nok smøre meg med tålmodighet og vente til de kommer på tv jeg! Pi@ Ja når du blir så stor som meg får du tid til masse Rydder ennå, men så roper liksom datamaskinen på meg! Mannen er begynt å skru opp skap på loftet så her er familien som jobber best når det er sent ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. november 2005 #1832 Del Skrevet 14. november 2005 Lillelou vi må ha postet samtidig vi! Ja ikke sant hun er søt?Og hunden også - tror jeg døper den for Pinny her og nå jeg Skikkelig skummelt med dette været ja! Jeg kan ikke si at jeg synes noe om det!Her huset vårt står er det nå heldigvis ingen fare for ras.Ellers tror jeg at jeg hadde sovet dårlig om natten gitt! ← Pinny er rørt og glad over å bli oppkalt, og syns Lille-Pinny er skikkelig søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. november 2005 Forfatter #1833 Del Skrevet 14. november 2005 lillelou Kunne jo ikke blitt et finere navn vet du Håper bollene smakte godt Nå skal jeg snart legge meg, mannen ligger ennå på alle fire og skrur, og lurer på hvorfor vi alltid må handle på Ikea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. november 2005 #1834 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg skulle vært hos dere og skrudd sammen skapet. Jeg bare synes det er kjempemoro. Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. november 2005 Forfatter #1835 Del Skrevet 14. november 2005 Pi@ Tror min mann hadde tatt imot deg med åpne armer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. november 2005 Forfatter #1836 Del Skrevet 15. november 2005 Surt og kaldt ute så nå har jeg fyrt opp i klebersteinsovnen for å få det deilig og varmt inne. Også er det jo så koselig å se flammene.Jeg er helt avhengig av slike varmekilder for både kropp og sjel jeg! Mannen fikk ikke ferdig hyllen i går, men jeg regner med at den kommer opp på veggen i ettermiddag. Og da kan jeg begynne å montere alle boksene vi kjøpte på Ikea! Endelig skal det bli litt orden på tingene mine. Nå synes jeg det flyter alle steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 15. november 2005 #1837 Del Skrevet 15. november 2005 Flinke rydde-Charmina! Ha en systematisk dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 15. november 2005 #1838 Del Skrevet 15. november 2005 Hellu! Surfer litt videre og deretter lese til eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 15. november 2005 #1839 Del Skrevet 15. november 2005 Er det du som lager dukkene? I sånn cernit, eller hva det heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 15. november 2005 #1840 Del Skrevet 15. november 2005 Det var en utrolig søt dukke! Hvordan er været der oppe i dag? Jeg er sykemeldt for tiden og lever i mitt eget lille univers der jeg har selvpålagt forbud mot nyheter før kl 21.00 om kvelden. Orker ikke å ta inn alt det tragiske som skjer - da krangler (som "gjest" påstår) jeg heller litt på KG... Ha det fint! Hekse med sol og vind til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå