Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

:):klem:

Ja, Madden finner alltid de rette ordene å si, hun er helt fantastisk sånn! :Nikke:

Åååå, for en skjønn Henrik da!! :hjerte: :grine2:

Ville bare ønske deg kjempe masse lykke til på spa i morgen! Kos deg kjempe masse chnuppa! Det fortjener du virkelig!! :kose:

Og ikke minst på vennebesøk! Det hørtest koseligt ut! :Nikke:

Nei, jeg får finne sengen tenker jeg!! ;)

Natta :klem::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Susanna :klem: Ja Madden er noe for seg selv ja! men jammen er du fantastisk du også - skjønner jo godt at dere to er venner i real life også :enig_anim: Ja det var utrolig flott gjort av Henrik, men jeg forventer jo liksom ikke at han gjør husarbeid da! han må rydde rommet sitt og holde orden på ranselen sin. Men det hender jo rett som det er at jeg gjør det istedenfor da!

Ha en god helg vennen min! Nå skal jeg finne sengen altså :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vi er nå ganske så skjønne alle tre jeg da!!! :ler::klem:

Godt å høre at du skal kose deg skikkelig i helga!!! Nyyyyyyt det!! :kyss:

Ble helt sånn: :overrasket: da jeg leste hva det unikumet av en sønn du har gjorde! Henrik er bare helt utrolig!!!! :hjerte: Han er så god at jeg får helt klump i halsen av å lese!!! :grine2:

Ha en super helg snuppelupp! :kose::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser så liten og uskyldig ut på avataren.. :kyss:

Gleder meg framover.. Vi lar det skje, det som skjer.

Etterhvert mer aktive prøvere om det ikke klaffer.

Snart ferdig med første mens etter pilleslutt.. ;)

Ah.. deilig., kose deg på spa!! :klem:

Ha en fin helg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! :klem:

Nå koser du deg sikkert glugg ihjel på SPA! :-D

Nyyyt det og ha det fint i kveld på vennemiddag! :klem:

Imponert over Henrikgutten din som er så omtenksom og snill! :grine2:

Jeg tror han må være laget av samme stoff som mammaen sin... ;)

Ha en riktig god helg! :kose:

Formiddagstreff på en liten kafé høres helt topp ut! :hoppe:

Vi får pm´e litt når det nærmer seg! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Skjønne Henrik, klart han ville hjelpe den snille mamma`n sin!

Go gutt er han virkelig :)

Ha en fin helg vennen, hører på josh groban jeg, nyyyyydelig stemme på den unge mannen, må neste gråte vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!!

Lenge siden sist - ikke meningen å være såååå lenge vekke fra deg :ler:

Men nå er jeg her og leser om at du skulle så gjerne hatt besteforeldre til barna dine. For en god tanke. Det hadde jo sikkert vært kjempe koselig for barna dine, og ikke minst de eldre som får den store ære av å være besteforeldre for de herligste barna fra Bergen!!!!!

Håper du er i bedre humør for tiden og at du koser deg i dag!! Sender masse store gode klemmer til deg i ruskeværet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte heeeelt å spørre hvordan det går med helsa i dette været???

Her er det sånn passe. Opp og ned hele tiden. Utrolig irriterende. Er liksom ikke helt kommet inn i det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en kjempegod :klem: ! Håper du har hatt en topp dag!!

Helga er snart over igjen...men hva gjør vel det?! Dagene raser avgårde for tiden...Har du det også slik eller? Jeg skjønner bare ikke hvor dagene blir av!!!

Kan ha noe med at jeg sover dem bort?! :sjenert::ler:

Men seriøst altså...jeg synes tiden flyr akkurat nå! Tenk det er snart jul!!!!! :sjarmor:

Hvordan var SPA'et da vennen?!

Goooood :kyss: på kinnet fra Maddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Kjære Charmis ! :klem:

Jeg får fortsatt klump i halsen av å lese din beskrivelse av oppveksten. Det er sår lesning-ingen skulle behøve å ha det sånn! :sur:

Allikevel har du kommet deg gjennom alt dette og vokst opp til å bli en fantastisk kvinne med en strålende mann og to sjarmboller av noen skjønne barn, og det vitner om en sterk og strålende personlighet,syns jeg.

En fantastisk mamma med et utrolig stort hjerte for sine søte små. Så heldige familien din er som har deg! :hjerte:

Håper du nyter spa-dagen din i fulle drag og kommer tilbake med påfull av god energi og oppmykede muskler!Deilig med en sånn dag, det er jeg sikker på! Skjønt at du fikk en sånn fin gave av din kjære, han må holde utrolig mye av deg. :hjerter_rundt:

Stoooooooor søndagsklem! :klem:

Pinny vil også klemme,sier hun! :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har gjort deg klar til regn reng og atter regn i morgen. For det skal visst lave ned. Jeg skal spasere til jobben i morgen så nå er det på tide å finne frem alt av regnklær.

Snakkes i morgen!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Chammis!! :kyss:

Er på vei til å finne sengen, men måtte bare innom med en kjempe klem til deg!!

Håper det går bedre med deg vennen.. Tenker på deg.. Kjønner at du har det innmari tøfft for tiden..!!

Du vet hvor jeg er dersom du trenger å "snakke" med noen..! :klem:

Håper du fikk koblet litt va på spa!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj :overrasket: her var det mange hilsner - så søte dere er! Det er jo en fryd å komme inn i dagboka og lese :klem:

Madden x 2 :klem: Du er vel på nattevakt og sliter du nå vennen min. Håper natten ikke blir så alt for travel da!Har det nok sånn med dagene jeg også ja! De bare raser avgårde, og jeg ble jo nesten forskrekket da jeg kom inn på matbutikken her om dagen og så all julematen! Jøss tenkte jeg er det kommet så langt allerede?Det er jo ikke lenge til julaften jo!Litt skremmende nesten!Kan ikke huske at dagene gikk så fort før!Rekker jo ikke over noe før det er kveld synes jeg! Og takk igjen Madden for at du er sånn en going!

Epica :klem: Ja hun er bra liten og uskyldig på den avataren ja! Det blir nå spennende å se om det blir en liten på deg også snart da! Men først har du jo masse å glede deg til med bryllupet!

La Traviata x 2 :klem: Du må bare komme og klemme akkurat når det passer altså! Jeg liker det veldig godt skjønner du!

Bertine :klem: det er så kos når du er "innom"

Vindelspev :klem: Ja han er virkelig god den gutten.Han sprer masse glede og er så snill og blid! (men enkelte ganger.............men sånn skal det jo være ikke sant?)

Glossy x 3 :klem: Jammen bra du har funnet fram regntøyet til i morgen ja snuppa. Nå må du jammen passe deg så du ikke bare flyter avgårde. Er jammen spent på hvor mye som kommer ned i natt - det er jo litt av et varsel de har kommet med! Blir det værre en sist tør jeg nesten ikke tenke på hvordan det ser ut rundt omkring i morgen!Helsa er nok ikke den beste i dette været nei. Har måttet ta av meg ringene mine for fingrene er nok tykkere en de pleier ja. Og det verker godt.Men tar med meg litt varmepakninger i senga og det gjør litt godt kjenner jeg!

iingvild :klem: helger er alltid deilig, men desverre forsvinner de før man får sukk for seg liksom

Lillelou x 2 skjønneste Lillelou :grine2: tenk å gi meg dagens rose da! Nå ble jeg virkelig rørt altså.Og de ordene dine var bare til å stortute av! Du er så skjønn vennen.

Susanna :klem: skjønne jenta! Jeg føler meg så heldig som får slike venner!

Jenter - dere gjør meg bare så utrolig rørt :grine2:

Jeg føler meg så priviligert som får kjenne slike mennesker som dere.Dere gjør meg så glad.

Klokka er blitt natt og jeg er egentlig på vei til sengen.Men det var så deilig å sitte litt foran peisen og kose seg og det fristet ikke å legge seg ennå. Hørte også Martine lage litt lyd så da var det best å vente til hun sov igjen før jeg gikk inn der og la meg!

Lørdagen hadde jeg en toppers dag i byen - trenger jeg å si at jeg føler meg som et nytt menneske?

Også fikk jeg da shoppet litt også :sjarmor: Har lenge ønsket meg en kort Oleana jakke i rødt som jeg skal bruke som julejakke. Fikk sydd meg skjørt og topp i sånn silketaft da jeg var på Mauritius og det ble bare så lekkert med en sånn Oleana jakke utenpå der. Så da kjøpte jeg meg en sånn. Så nå er juleantrekket klart!Også kjøpte jeg farsdags gave til mannen fra ungene - deilig barberkrem og ansiktskrem som skulle være en skikkelig vitaminkick bombe til trøtte menn :ler: Han ble veldig glad for det iallefall.Her i familien burde vel alle smøre seg med vitaminbombe krem så trøtte som vi er - alle untatt Martine da vel å merke tjiihiii!!!

Lørdag kveld var vi i middag til noen gode venner av oss. Tok med reisesenga til Martine og la henne der når vi kom. Hun sovna som en stein og sov helt til klokka ett - da dro vi hjem. gav henne så bare litt pupp etterfulgt av tannpuss og fluortablett også sovna hun igjen. Så det var jo en grei måte å gjøre det på egentlig!

I dag har mannen vært og svømt med Henrik, og etterpå har han malt på loftet. Selv har jeg tatt meg av lille frøkna, og laget masse julekort! Nå er jeg ferdig med 50 stk. Er veldig fornøyd med det altså :Hehe:

Nei nå får jeg finne sengen, også tar jeg meg en dagbokrunde i morgen når de søte små sover duppen sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, har dere peis?? Ble ikke reint lite misunnelig nå da.. :sjenert: Det hørtest kjempe koselig å bare sitte fremfor peisen og slappe av.. :Nikke:

Det anntrekket du fikk sydd på Mauritius hørtest da bare nydelig ut, blir sikkert kjempe fint med en rød jakke til!

Jeg leser at du gir Martine fluor tbl. , har tenkt på når jeg skal starte med å gi det til Jonas også. Når begynte Martine å få fluor? Går det fint å gi henne en tbl.?

Her i familien burde vel alle smøre seg med vitaminbombe krem så trøtte som vi er - alle untatt Martine da vel å merke

:ler: Har du forørt deg på helsestasjonen forresten om noen gode tips?

uff... nei, det er ikke greit når ei lita nattprinsesse holder familien våken på natten..:troest:

Husker det bildet du la ut av rommet til Martine, det var så nyyydelig!! Minnet meg skikkelig om rommet til ei jente jeg passet i USA! Der hadde de hentet ut deler av mønsteret i gardinene og malt det på veggen.

Malte du selv eller?? I så fall så er jeg imonert!! :Nikke:

Nei, nå er det en som er våken, og står og hopper og roper i sengen, så vi får snakkes vennen!

:vinke:

Håper du får en fin dag og at dere ikke reiner bort i Bergen i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susanna :klem: Kan nok ikke skryte på meg å ha malt selv nei. Det var ei venninde av meg som gjorde det! Men det er jo bare å tegne av ønsket mønster på matpapir også overføre det til veggen. Ingen heksekunst. Men hun som gjorde det er veldig flink så jeg var glad hun tilbød seg.Det er blitt et orntlig koselig rom ja! Peis er for meg et must! Så da vi flyttet inn her monterte vi en skiferovn nede og en peis oppe. det er så deilig å kunne se flammer i begge etasjene synes jeg! Den oppe er helt med sofaen så gjett om jeg koser meg da du! ;) Martine er begynt med fluor ja! Men det er ikke så lenge siden vi startet. 2 uker tror jeg. Kjøpte de med banansmak, det var de Henrik begynte med også. Og det går helt fint å ta de. Hun synes visst det er kjempegodt hun.Hun spytter de ikke ut.Jeg tror det er smart med fluor. Henrik har aldri hatt hull i tennene sine og de tannlegene vi har vært hos sier de aldri har sett så dårlige tenner på ungene som i våre dager. Og alle har sagt det skjedde etter at folk sluttet med fluoren. Så jeg er iallfall veldig for å bruke det. Når det gjelder sovingen ja så er hun våken ennå. Men det hender faktisk at hun sover nesten hele natten! Det vil si hun våkner, men hun roer seg ned selv med litt bamse kos.Bare det er jo et fremskritt hos oss.

Hjelpe meg for et vær vi har her vest :overrasket: at det går an at det regner så masse. Hørte det var flere som var tatt i ras igjen. Håper det ikke blir noen dødsfall denne gangen.Jeg bad Henrik være forsiktig når de gikk hjem fra skolen i dag for det er rimelig mye vann i elven her nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Ja nei detta været er ik til å spøke med.... har rast rundt her og stengte viar og heila pakko.. :sjenert: Håpe du har fått en fin start på uko då... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...