Gjest Vindelspev Skrevet 2. november 2005 #1721 Del Skrevet 2. november 2005 For meg har det holdt å oppdatere siden når avataren ikke vil vises som den nye. Men kanskje du bør slette cookies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. november 2005 Forfatter #1722 Del Skrevet 2. november 2005 Vindelspev Søteste jenta Det var akkurat det som skulle til jo! Flinke snuppa mi! Nå er avataren riktig her inne hos meg også Charminamannen er fremdeles ute, og begge ungene er lagt! Sover søtt gjør de også........det vil si, Martine ligger vel bare på ladning til natten hun Om litt er det Lost, og jeg håper virkelig at Charmøren kommer hjem til da for ellers tør jo ikke jeg å se det da! Jeg er skikkelig pyse med sånt! Lukker jo øynene halve episoden om han er hjemme også - det sier vel sitt Nei får hive noen klær på vask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. november 2005 #1723 Del Skrevet 2. november 2005 Hei snuppis!! Har så vondt av deg som ikke får nok søvn..... Ikke helt rettferdig dame du har hos deg. Hun må jo skjønne at mor blir myyye bedre av litt søvn! HÅper natten i natt går bedre. De fant ut at jeg hadde leddgikt hos spesialisten. Fordi jeg hadde alle symptomer. Og har KAN jo dette. Han tok røntgen av knær fordi det samler seg veldig ofte vann der hos slike pasienter, og det hadde jeg og. På begge knær. Så mas deg til en spesiallist. Det viser som sagt ikke NOE på mine prøver enda. Men det er bare bra fordi da har det ikke gått SÅ lant som at det har begynt å angripe leddene for alvor. Jo tidligere de tar det jo bedre. Håper at helsa bli bedre og da. Vond helse og lite søvn er dårlig kombinasjon. Jeg har heldigvis hatt 2 GODE dager nå. Håper bare det varer Ha en super onsdag - snart LOST!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -mina- Skrevet 2. november 2005 #1724 Del Skrevet 2. november 2005 Lost ER skummelt! Så nydelig avatar du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 2. november 2005 #1725 Del Skrevet 2. november 2005 Åååååååååååå spa hørtes herlig ut! Du fortjener det da Din mann vet og sette pris på en god kone og mor til hans barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 2. november 2005 #1726 Del Skrevet 2. november 2005 Får håpe godjenta sover litt inatt då... Ble ik smått på meg denne gangen.. like greit når d ik var planlagt noe heller... Tar sats på å bli prøvere til våren/sommeren el noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. november 2005 #1727 Del Skrevet 2. november 2005 Hei Charmina! Så deilig med spa-opphold, det fortjener du virkelig! Håper du fikk med deg LOST, enig i at det er skummelt ja.... Ha en god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. november 2005 Forfatter #1728 Del Skrevet 2. november 2005 Glossy Skal mase meg til spesialist jeg også! Kan jo ikke bare la det skure og gå slik som dette. Nå skal jeg varme meg en pakning og ha med i senga ....er nesten umulig å sove uten. Varmen hjelper så godt! -mina- Kjempeskummelt! Kos med et nytt fjes her inne. Silje:) Ja sånne menn kan vi like ja ¤Escada¤ Hørte henne mumle inne i sengen nå men håper hun sovner til igjen.Skal krysse fingrene for deg når du blir prøver vennen. La Traviata Fikk sett Lost ja, huff skummelt!Egentlig en helt syk historie :hår: Klokka er halv tolv så nå er det bare å stupe under dyna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 2. november 2005 #1729 Del Skrevet 2. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 2. november 2005 #1730 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Å for en snill mann du har da Chammis vennen ! Men du fortjener det virkelig også!! Er innom en aldri så liten snartur før jeg skal finne sengen, er døds trøtt... Men måtte jo se hvordan det sto til hos deg først da vet du! Håper Martine sover hele natten! Sender litt ~~~~~Sovestøv~~~~~~ Natta vennen! Endret 2. november 2005 av Susanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. november 2005 #1731 Del Skrevet 3. november 2005 Heldig du er som skal på spa. Det kunne jeg tenkt meg å prøve også. Bare slappe av og koble ut alle tanker. Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 3. november 2005 #1732 Del Skrevet 3. november 2005 Å, spa høres deilig ut! Er ennå støl etter treningen på tirsdag... Hvordan går det med dukkehuset? Har du mange "beboere" i det? Lurte på å kjøpe dukkehus til lillesøsteren min på 7, hun liker "pene ting", som hun sier Her er det ruskever idag..... men det er kos med fyr i peisen og te lys på bordet Ha en flott dag Charmina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 3. november 2005 #1733 Del Skrevet 3. november 2005 Koss blei d til... fikk du noe søvn inatt el? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. november 2005 #1734 Del Skrevet 3. november 2005 til verdens beste Charmina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. november 2005 #1735 Del Skrevet 3. november 2005 Hei Charmina! Tusen takk fro koselig hilsen i dagboken min. Du tar deg aslltid tid ti å skrive så fine hilsener, det blir jeg veldig glad for! Er ikke alltid så flink selv... Må bare få si at du har utrolig fin avatar!! Det er du og Martine eller? Nydelig bilde! Ellers håper jeg det går bra med deg og dine der hjemme i Byen med stor B! Stor klem - Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1736 Del Skrevet 3. november 2005 Bertine x 2 Har mange beboere etter hvert ja , for jeg elsker å kjøpe dukker Har 5 jenter, 1 gutt, 2 babyer, en dame, og ett eldre par (besteforeldre?) Men ennå mangler det en mann inni der da, har ikke helt funnet den rette ennå. Også skal jeg iallefall ha 4 jenter til - for det er jo bursdags selskap inni der. (ikke barnslig jeg nei....... ) Dukkehus til lillesøster høres toppers ut, men jeg er kanskje litt innhabil? Susanna Han er en going ja Pi@ ¤Escada¤ ikke mye å skryte av skal jeg si deg, hun turnet rundt som vanlig La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1737 Del Skrevet 3. november 2005 Hulderjenta Vi postet nok likt vi vennen! Ja det er meg og martine på bildet ja. Tatt hos fotograf i mai. Ligger flere av de fotografbildene i albumet mitt! Skal tilbake og ta familiebilder der når Martine er blitt litt større. Alt er bra her i Bergen ja - men det regner utrolig ikke sant Kjekt at du setter pris på hilsner - men det er jo bare så kjekt å være innom dagboka di nå for tiden når magen vokser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. november 2005 #1738 Del Skrevet 3. november 2005 God kveld Charmina! Har sagt det før, men det dukkehuset høres så fint ut altså! Har veeeldig lyst til å se bilde av det! Hvis jeg får en jente en gang har jeg jammen lyst til å kjøpe noe sånt! Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1739 Del Skrevet 3. november 2005 La Traviata Ja det er faktisk veldig fint også.Akkurat nå holder jeg på å lage noe lekkert blonde sengetøy til den ene sengen inni der ( etter et gammelt nydelig blondelommetørkle fra min avdøde svigermor) Må snart få tatt noen bilder og legge ut ja! Henrik har alltid vært så glad i dette huset, så jeg får nok skaffe ett til Martine også - så får Henrik arve dette. (kanskje hans fremtidige barn vil like det). Kansje er det ei lita tulle du har inni magen nå Henrik har vært i venne gruppe i kveld. De har venne grupper i klassen - ulike hvert år. Da skal de komme hjem til hverandre og bli enda bedre kjent med hverandre og familien. veldig koselig! Da skal man gjøre noe koselig sammen. De hadde bakt muffins - og pyntet med masse godis oppå. For å si det sånn - det var de mest overlessete muffinsene jeg noen gang har sett Etterpå hadde de lekt susse leken sa min kjære pode. Spurte han så hva den gikk ut på." Mamma, vet du ikke det" sa han da!! "nei" sa jeg-du må fortelle. "Det er jo sånn at jentene kysser guttene det mamma"." Men hva med dere da "sier jeg - "kysser ikke dere jentene da"?" Mamma, det er klart vi ikke gjør det, det er jo de som skal kysse oss." "Jammen Henrik" sier jeg "det er da ikke rettferdig. Det er jo ikke bare jeg som kysser pappa, han kysser jo meg også." Da ser han på meg med den minen, himler med øynene og sier " Jammen mamma dere er jo gift dere" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. november 2005 #1740 Del Skrevet 3. november 2005 Henrik er så god og morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå