Gjest Madden Skrevet 26. november 2004 #201 Del Skrevet 26. november 2004 Så koselig at mamma'n din kommer på besøk da! Det er kjekt det...har hatt mamma her et par dager nå..og vi har kost oss veldig!! 9. desember er ikke lenge til heller...dagene RASER avgårde nå synes jeg!! Ha en kjempefin helg Charmina!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 26. november 2004 #202 Del Skrevet 26. november 2004 Hei Charmina! Jeg skal på 6.ukers kontroll på tirsdag jeg. Det blir spennende å se hvordan de små har lagt på seg, og deilig å få en legesjekk også. 10 til 4 høres veldig bra ut, men jeg har på følelsen at det blir en stund til Marcus oppfører seg så pent Tenk om disse små bare kunne forstå at man skal sove om natten, ikke skrike og gråte Håper nettet deres holder seg gående nå da Man blir jo veldig avhengig av nettet (og kanskje spesielt KG :oops: )så jeg forstår god at du blir irritert. Håper det ikke er noe galt med hørselen til Martine, Marcus reagerer ikke så mye og snur på hodet hvis vi sier noe, men man ser at det er en reaksjon i allfall hvis vi gnirpå en sommerfuglbamse som har sånn knitrepapir i vingene. Blir som sagt godt å få sjekket alle sånne ting på 6 ukerskontrollen. Ha en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 26. november 2004 #203 Del Skrevet 26. november 2004 Håper du får en koselig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. november 2004 Forfatter #204 Del Skrevet 26. november 2004 Snart sengetid!Er så trøtt om kvelden og vet jo at det ikke blir så mye søvn innimellom ammingen! I dag synes jeg Martine har vært litt urolig og hun vil helst ha mat hele tiden!En utrolig appetitt på den lille damen! Hadde bilen i dag og hentet først gutten på skolen også kjørte vi og hentet Charminamannen på jobben. Deretter bar det ut til Ikea og utrolig nok var det svært lite folk der ute :o ...og det rett før jul!Men kanskje er det fordi de skal ha nattåpent med gode tilbud der i kveld? Kjøpte to grinder for å stenge for trappen (ikke for at Martine allerede trenger det men vi får stadig besøk av små barn og må jo ha det selv om en stund så da var det bare å slå til) Kjøpte også et bilde til å ha over badekaret og en boks med deilige marsipan hvaler Ellers har jeg hentet en bunke med reisebrosjyrer som jeg skal kose meg med! Håper vi kan reise til varmere breddegrader til sommeren! Kan iallefall drømme meg vekk litt nå i striregnet! I morgen får vi 2 voksne og 3 barn til lunch! Det blir kos!Det ene barnet er bare en mnd eldre en Martine! Ha en fortsatt god helg alle venner Klems Charmina MARTINE 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 27. november 2004 #205 Del Skrevet 27. november 2004 Håper du koser deg i dag med besøk Vi skal også til Ikea til uken, jeg har allerede begynt å forberede Sandramannen for noen dager siden. Han er jo ikke så veldig glad i Ikea Hvordan var natten deres? I natt sovnet ikke Marcus før halv 4, enda vi prøvde på det fra 12 Han sov ikke så mange timene, men nå sover han med Sandramannen. Jeg tar meg litt KGtid. Det er deilig å drømme seg nedover mot de varmere breddegrader! Jeg gleder meg allerede til sommeren jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. november 2004 Forfatter #206 Del Skrevet 28. november 2004 Klokka er halv to natt til søndag og Martine er akkurat lagt !Ikke for tidlig akkurat spør dere meg! Hvorfor kan ikke sånne små skjønne at de må sove når kvelden kommer? Har hatt koselig besøk i dag og det blir fort livlig med 5 unger! Lagde deilig lunch med masse pålegg og gode rundstykker! Vi satt noen timer rundt bordet og koste oss ja :-) Venninda mi er 3 barns mamma og lege så da er det greit å få svar på litt av det en lurer på selv! Hun trodde nå ikke det var noe galt med hørselen til Martine og jeg håper hun har rett! Nå er det ei som ligger inne i senga og knirker-så hun var nok ikke sovnet som jeg trodde nei Hun merket kanskje at mammaen ikke lå i senga ved siden av lenger! Jeg får slutte av og bare komme meg under dyna igjen (er nok sikkert lurt uansett på denne tiden av døgnet ) Sandra :-) det er greit å drømme om ferie ja!Særlig om natten når Martine hyler som værst Tenk at gullene våre er 5 uker nå Natti natti! Klem Charmina MARTINE 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 28. november 2004 #207 Del Skrevet 28. november 2004 Fortsatt våken her også Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. november 2004 Forfatter #208 Del Skrevet 28. november 2004 Lite soving i natt ja men begynner å bli litt vant til å ha det slik etter hvert! Og jammen har hun vært ganske så våken i formiddag også - hun liker å være med der det skjer tydeligvis! Og det er artig å se hvor mye mer hun følger med på det som skjer rundt seg nå! Men den veldige smilingen har jeg ennå ikke sett mye til - bare noen små av og til :klø: men det kommer vel???????? Nå skal jeg prøve å få ryddet litt og vasket noen av de haugene med klær som ligger her!Merkes godt på klesvasken med et lite spedbarn i huset! fra Charmina MARTINE 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 28. november 2004 #209 Del Skrevet 28. november 2004 Takk for hilsen i dagboken min! Godt å vite at andre forstår hvordan man reagerer, da vet man at det kanskje er litt berettiget, det man føler! Men har hatt en fin helg tross alt, har allerede roet meg maaange hakk og synes det er helt greit å måtte vente. Så får naturen en ekstra sjans! :D Koselig å lese om Martine og om ditt daglige liv! :D Det er det daglige og de små tingene som er det virkelige Livet! Husk å nyte det! Men det virker det som du gjør :D Ønsker deg ev avslappende første døndag i advent, og en riktig god uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. november 2004 Forfatter #210 Del Skrevet 29. november 2004 Hulderjenta Alltis så koselig med en hilsen!Håper du får en fin uke I dag var det bare å stå tidlig opp. Jeg må ha bilen da jeg skal på 6 ukers kontroll med meg selv, og så skal Martine ta blodprøve igjen etterpå! Er spent på om blodprosenten hennes har sunket mer! Kjørte derfor gutten min på skolen og mannen min på jobb. Kan ikke si jeg var særlig våken nei når klokka ringte i morges Martine har vært ganske så urolig i natt og har villet ha pupp hele tiden!Hun spiser veldig synes jeg - og gulper værre! Litt kaldere ute i dag så det er bare å kle seg godt! Jeg er ikke særlig glad i å fryse! Fikk nå vasket alle klærne på vaskerommet i går! Deilig! Men mye rydding ble det ikke. Ble heller sittende å se filmen Dead man walking på tv2. En sterk film! Etter at jeg har hentet Charminamannen på jobb i ettermiddag skal vi ut og kjøpe oss skøyter! Sønnen vår fikk for noen uker siden - og da tenkte vi at vi fikk kjøpe oss også sånn at vi kunne gjøre dette sammen av og til. Da jeg var yngre elsket jeg å stå på skøyter - og jeg håper gamle kunster ikke er glemt! Men jeg er ikke så sikker på at skøyter og bekkenløsning er tingen å kombinere da! Nei---jeg får pakke vogn og barn inn i bilen og komme meg avgårde! fra Charmina MARTINE 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 29. november 2004 #211 Del Skrevet 29. november 2004 Så slitsomt at de sover så lite. Jeg kan ikke klage, Maren har stort sett vært veldig flink, men i helgen har hun vært litt mer urolig og man merker fort at man ikke får den søvnen man hadde tenkt til å få! Men men, utrolig hva man finner seg i med disse små søte Er jo bare for en periode som regel da :-) Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 29. november 2004 #212 Del Skrevet 29. november 2004 Nå er jeg spent på hvordan detgikk på 6-ukerskontrollen! Jeg skal i morgen selv. Kl.10:50, og det er tidlig nok! Ting tar litt lenger td nå med en baby i huset! Og der begynte Marcus å gråte. Håper du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. november 2004 Forfatter #213 Del Skrevet 29. november 2004 Hei Sandra kjekt å se dere her inne som vanlig Da blir jeg i godt humør Det gikk kjempefint hos legen på 6 ukers kontrollen i dag! Så alt så bare fint ut der nede! Med andre ord er det ikke noe "katastrofeområde" lenger Diskuterte prevansjon og kom fram til at hormonspiral var tingen! Fikk resept på en slik og skal tilbake i midten av januar! Martine sin blodprosent var steget fra 11 til 11,5 så det er jo på rett vei og ikke noe å bekymre seg for! Tror ikke de greiene der blir noe problem! Nå har jeg storebroren oppi badekaret så jeg får gi meg og gå inn til han istedet! Senere i kveld skal jeg se siste episode av Bill.mrk bryllup - er litt spent (ja jeg har fulgt med :oops: :oops: )på om han trekker seg fra det hele eller ikke! FOR et opplegg egentlig :o !!!!! Klems Charmina MARTINE 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. november 2004 #214 Del Skrevet 30. november 2004 Ja det var litt av et opplegg...ble egentlig ikke så veldig overrasket over at hun trakk seg fra hele greia...det ble bare for dumt synes jeg..når de begge naturlig nok var så usikre som de var! Håper de finner ut av det sammen da..for de virket jo litt forelska da!! Kjempefint at Martines blodprosent var blitt bedre! En bekymring mindre for din del! Blir spennende nå, og se hvordan det fungerer med hormonspiral! jeg vurderte å sette det inn for noen år siden, men vi kom til at det var litt bortkastet siden vi allikevel kom til å begynne prøvingen like etterpå..så da droppet jeg det! Ha en flott tirsdag da Charmina!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. november 2004 Forfatter #215 Del Skrevet 30. november 2004 Hei Madden :rosasmil: ja jeg ble ikke overrasket jeg heller - for et opplegg egentlig!Tror ikke det er mange som finner lykke slik nei! Og det såkalte "ekspert panelet" var jo litt av noen typer da Klokka er nå halv ett om natten snart og julekalenderen med 24 små pakker på er omsider hengt opp! Tenker det er en liten gutt som er spent når han står opp i morgen tidlig!Der er det alt fra skumle sjørøvere til farger og sprettballer,dyrefigurer og snurrebasser!! Håper han blir fornøyd! Nå ligger han oppe i senga si og hoster (tror desverre han er i ferd med å få astmaen igjen og da blir han vel syk en liten uke som vanlig sukk). Og lillesøsteren ligger i sin seng og vræler! Festlig! prøver å la det gå en bitteliten stund før jeg gir meg og tar henne opp! Ofte sovner hun bare! Føler vi alle trenger en god natts søvn nå! For meg noen timer bare da! Nå ble hun stille så nå skal jeg benytte sjangsen og hoppe under dyna! Natti natti Klem fra Charmina MARTINE 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #216 Del Skrevet 1. desember 2004 Martine sovnet ikke før halv tre i natt - hun ville bare ligge ved puppen og hylte høyt om jeg prøvde meg på noe annet! Den frøkna der vet visst hva hun vil allerede! Så tilslutt sovnet vi begge to ved siden av hverandre i senga og der sov hun godt til klokka halv syv! Så i dag er mammaen litt trøtt som vanlig! Tenk i dag er det første desember utrolig hvor hvort disse siste ukene har gått! Tiden bare flyr! Og jeg føler jeg ikke får gjort stort annet en å amme,kose og bytte bleier! Heldigvis er de fleste gavene kjøpt. Og maten den tar Charminamannen seg av å handle inn! Tror vi blir 10 eller 12 stk her på julaften og jeg gleder meg veldig! Vi pleier å ha det skikkelig trivelig sammen både store og små! Sønnen i huset var nå i fyr og flamme over å få åpne kalenderen i dag! Inni pakken fant han en jojo som falt veldig i smak så den tok han med på skolen når han gikk i morges! Men han fortalte meg at han slett ikke trodde det var nissen som hadde vært der med de kalendertingene i år - for nissen kunne jo ikke skrive tall på hver pakke - nisser kunne rett og slett ikke tallene de Så han spurte om det var jeg som hadde gjort det og da kunne jeg jo ikke annet en å si ja! Unger er vidunderlige!! Martine får nok ikke kalender før til neste år! Slik kan jo storebroren få føle seg litt spesiell i år! I morgen skal vi på kakebesøk hos ei god venninde av meg som fyller år! På fredag skal Charminamannen på julebord og gutten min på overnatting hos en han gikk i barnehagen med. Iallefall om han holder seg nogenlunde bra med astmaen sin da! De to guttene ble bestevenner fra dag en i barnehagen så det er kjekt at de kan treffes selv om de nå begge er sluttet og blitt skolegutter! Jeg selv har holdt kontakten med ei som jeg gikk i barnehagen med i alle år etterpå - det er nok ganske spesielt! På fredag skal jeg prøve å komme meg til byen og få orden på det håret mitt - det er ikke akkurat lekkert for tiden!DA jeg gikk gravid vokste det som et uvær og det blir bare tykkere og tykkere for hvert svangerskap! :o Skal bli deilig å få noen nye striper oppi der og få tynnet det ut litt! Håper også å finne meg litt nye klær men ikke så lett når man har barnevogn med seg å være inne i prøverommene Skal også møte kusinen min i byen den dagen for hun var en tur her i byen med jobben (bor egentlig i oslo). Det blir kjekt for det er sikkert 5 år siden jeg møtte henne sist! Nei,nå får jeg fortsette å rydde litt her før guttene mine kommer hjem! fra Charmina MARTINE 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #217 Del Skrevet 1. desember 2004 Fikk ikke ryddet så veldig mye nei :oops: Utrolig hvor lite jeg egentlig får gjort på en dag synes jeg! Men når jeg tenker etter så var det visst sånn sist jeg gikk hjemme og hadde svangerskaps permisjon også! Har nå vært litt på farten i ettermiddag! Har omsider fått kjøp oss de skøytene sånn at alle kan ta en tur på isen! Fikk hjelm til gutten også sånn at han ikke skal skade hodet sitt om han faller (burde sikkert hatt det vi også). Også fikk vi kjøpt en bursdagsgave til ei lita tulle som blir ett år (care bear bamse med musikk) og noen andre bursdagsgaver! Fikk også kjøpt presang til datteren til bestevenninda mi! Hun ble meid ned av en bil på vei til skolen her om dagen! Helt tragisk ................bilen hadde kjørt i 50 km/t så det er et under at det gikk bra! Det hadde visst sett ganske så ille ut! Håper jeg aldri opplever noe slikt! Nei nå skal Martine få et bad og etterpå en melkeskvett før jeg putter henne under dyna! Håper virkelig at hun sover i natt! Klems Charmina MARTINE 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke Skrevet 1. desember 2004 #218 Del Skrevet 1. desember 2004 Innom med en sen 1.desember- God natt,sove godt,Martine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. desember 2004 #219 Del Skrevet 2. desember 2004 Bare rett innom med en torsdagsklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #220 Del Skrevet 2. desember 2004 Hei LYKKE Martine sov iallfall frem til klokka halv tre i natt men så var det jammen slutt på freden! Da var det full hyling om mammaen ikke kom med puppen tvert du! Den frøkna der forventer tydeligvis at maten blir servert Pronte HULDERJENTA Den torsdagsklemmen gjorde godt til en trøtt sjel i dag! Takk! Som sagt har Martine holdt mammaen sin i ånde i natt også! Så i formiddag har jeg sovet når hun har sovet! Så ikke mye rydding som er blitt gkort i dag heller! Men nå skal jeg jammen hive meg rundt og iallefall få adventsstakene opp i vinduene om ikke annet! Så kanskje det blir litt mer julestemning her hos oss! Ser jo at alle naboene har fått lysene opp - men her henger vi altså litt etter :oops: Klems Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå