Gå til innhold

.........

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For kanskje en uke siden solgte vi leiligheten vår,eller rettere sagt mamma og pappa solgte leiligheten vår.Det er ikke at jeg ikke vil flytte,men har utrolig delte følelser rundt dette.Jeg mener,jeg vil flytte jeg og,men avlikevel så er det trist.grine.gif

Det er ikke det at jeg er redd for å flytte til et nytt og fremmed sted,det er ikke noe skremmende,men faktisk det at nåblir betydningen "hjem" noe helt annet."Hjemmet mitt" forbinder jeg med her jeg bor nå og jeg er så redd for at jeg ikke skal føle at det stedet vi flytter til blir "mitt hjem". :-? Men jeg er glad for at vi skal flytte,men synes det også er synd..... :( Heldigvis vet jeg at jeg har bestevenninna mi,selvom jeg skal flytte støtter hun meg. :)

Hilsen en litt beskymret karatekidgirl på snart 16... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Kære lille deg :)

du må da ikke være så lei deg! det kommer til å gå så bra så skal du se :) kanskje du finner deg flere gode venner? kanskje du får masse fine nye minner?

jeg håper at du begynner å se litt fram til å flytte for da er det ikke så tyngt å flytte!

som du sier selv du kan stole på bestevenninen din. så hun har du forsatt og henne kan du gå til når dagene blir tynge og vanskelige!

jeg vet alt om å flytte fra plass til plass, så jeg vet hvordan du har det! men ikke vær sint på mora di for at hun skal selge leiligheten! hun har nok en god grunn til det!

håper at du ser heller fram til å flytte, ser fram til å få nye venner på nye plass. og nye minner :)

hvis du vil så kan du sende meg en pm:)

jeg må gå nå. for at jenta mi er litt tullete idag :)

ps. vi holder på også pakke igjen nå skal vi flytte til sverige! så vi flytter helt vekk fra HJEMME VÅRT altså norge da :)

så det er ikke så skummelt å flytte en ny plass, men jeg gruer meg også og har endel bekymringer, men det er noe som følger med når man skal flytte en helt ny plass :)

bare send meg en pm hvis du vil det :)

men nå må jeg gå :)

pass på deg selv nå og kos deg masse med vennene dine før dere flytter :)

kos og klem fra *Perser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...