Gå til innhold

Han vil møtes på kvelden..

Gjest Usminket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke sikkert han har baktanker i det hele tatt , men kan også være han har.

Endret av Vind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er du så sikker på det da? Kan jo bare være han vil ha god tid meg meg, og ikke føle at vi må kikke på klokka hele tiden?

Nå vil jeg ikke møte han, om det er det som er baktanken! :P

åja, hva han vil det vet jeg ingenting om. kjenner ikke vedkommende så kan ikke uttale meg om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Hvorfor er du så sikker på det da? Kan jo bare være han vil ha god tid meg meg, og ikke føle at vi må kikke på klokka hele tiden?

Nå vil jeg ikke møte han, om det er det som er baktanken! :P

Det ene utelukker da ikke det andre? Det er normalt å ville sjenke full - og ha sex med - noen man er genuint interessert i også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Det ene utelukker da ikke det andre? Det er normalt å ville sjenke full - og ha sex med - noen man er genuint interessert i også.

Fikk du lest alt før jeg slettet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

åja, hva han vil det vet jeg ingenting om. kjenner ikke vedkommende så kan ikke uttale meg om det

Okei, men du sa jo "me too" som i at du var enig å tro han ville det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Salvesen

Fikk du lest alt før jeg slettet det?

Ja. Med mindre man alltid skal forvente det verste, er det naturlig å anta at han har lyst dere skal ha en gøyal kveld sammen - enten hjemme eller ute - og da er det slettes ikke utenkelig å ønske at man ikke skal være bundet av jobb-forpliktelser morgenen etter. Så håper han vel sikkert også på at dere finner tonen, at De er en kul quinde, at han vil ha Dem, at De vil ha ham - og sikkert også at det i så fall ender opp i sengehalmen til slutt, noe som heller ikke betyr at han ikke ønsker noe mer enn bare det. Dette står De riktignok fritt til å avstå fra, dersom De ønsker å være litt forsiktig i forhold til hans intensjoner (noe som sikkert kan være lurt). Han kommer ihvertfall neppe til i tvinge Dem til noe De ikke selv vil.

Endret av Salvesen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, men du sa jo "me too" som i at du var enig å tro han ville det.

åja nei var ikke det jeg var enig i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Ja.

Okei, men tror du intensjonen er å sjenke meg full å ha sex? Herregud, jeg kan nesten ikke tro det om han. Tenkte han muligens ville ha meg til å overnatte, men dere er jo mer pessimistiske enn meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Salvesen

Okei, men tror du intensjonen er å sjenke meg full å ha sex? Herregud, jeg kan nesten ikke tro det om han. Tenkte han muligens ville ha meg til å overnatte, men dere er jo mer pessimistiske enn meg :P

Har utdypet litt i det forrige innlegget. Kort oppsummert: Slapp av, og ta det som det kommer :)

*editert for editering før svar*

Endret av Salvesen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Jeg får ta det som det kommer ja. Butikken er stengt i vært fall :)

Ja, verre er det ikke. Butikkens åpningstider velger De jo tross alt selv :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...