Severus Skrevet 22. januar 2015 #22 Skrevet 22. januar 2015 Ja hobbyen hennes er jo å rote i huset og hagen. 3
melatonin Skrevet 22. januar 2015 #23 Skrevet 22. januar 2015 Det var mannen min som brukte å gjøre husarbeidet, men etter vi skilte oss i fjor, så har det blitt lenge mellom rydding... Eneste gangen det blir ryddet er når sønnen min er på besøk i feriene.. Datteren min bor av og til hos meg, men siden vi begge er syke og kraftig overvektig er det ikke lett å få ting gjort. Har også svært vondt i foten. Som man reder ligger man, da er det ikke vits i å klage at du ikke får besøk.
Sommerenkommer Skrevet 22. januar 2015 #24 Skrevet 22. januar 2015 Jeg synes du skal ha for at du klarer å lure så mange mennesker med noe som åpenbart bare er tull.. Foreslår at du bruker kveldene dine på å se gamle opptak av "Ekstreme samlere", siden du tydeligvis er opptatt av emnet. Jeg kan vedde en del på at du har det helt normalt hjemme, og at det eneste du har av dyr er en standard hybelkanin eller to...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå