Maleficenta Skrevet 21. januar 2015 #21 Skrevet 21. januar 2015 Det første svaret på denne posten -og dette er det som er rådet? Kg skjerp dere! Folk spør om hjelp, ikke skremselspropaganda. Jeg tror det er ganske mange andre ting her som er mer sannsynlige forklaringer enn sjansen for at en edderkopp skulle ha klart å bane seg hele veien inn på soverommet og under/over/gjennom(?) en kondom. Blitt en ganske røff tone her på KG!!Anonymous poster hash: 056f3...76d Det er voldtekt. Sex uten samtykke er det
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #22 Skrevet 21. januar 2015 Til Ts -jeg er ikke mamma, men jeg vil tro du får bedre svar om du "feilposter" denne tråden på gradviditet eller barn og familie. Det høres ut som om du kanskje søker litt hjelp for hvordan dere kommuniserer også, Tror du kommer langt med å sette deg ned i badekaret en stund, og bruk edikk i vannet, salt også om du synes det er godt. Om du ikke har så kan du bruke en balje eller rett og slett bare dyppe et rent mykt håndkle så det er gjennomvått og vaske deg selv/holde inntil. Det vil hjelpe bakteriefloraen tilbake på plass. Nybakte mammaer er vel ganske ømme, og alle kvinner og menn kan få mindre infeksjoner om vi ikke har hatt sex på lenge. Kan ikke se for meg at det er glass, men heller at du er litt tørr og hoven enda, og at skjeden din trenger å venne seg til at noe skal inn i den igjen, mens den enda jobber med å trekke seg sammen. Du kan også drikke eplecider eddik for å balansere litt, hjelper på forbrenningen også det om du la på deg noen kilo. En spiseskje i urtete med honning synes jeg er godt. Agurker og leketøy er kanskje ikke den beste ideèn akkurat i starten kan jeg tenke meg, ville vært forsiktig en stund om det var meg, ta det litt gradvis. Og selv om det ble skrevet på litt andre måter over her så er det jo selvsagt et godt råd å gå til legen om du kjenner deg dårlig i flere dager. Fikk lyst til å ta med noe da, nå når engang tråden ligger her. Jeg vet ikke om du og mannen har pratet om tantrisk sex noen gang? Mange har litt fordommer for ordet, det tilhører jo "hippiekulturen" og andre skumle ord som spiritualitet. Men på "folkemunne" så er egentlig veien til tantriske følelser bare å begynne med kosestillinger som inviterer til mer nærhet og hudkontakt. Mer øyekontakt og andre bevegelser som stimulerer andre områder. Nevner det litt fordi jeg kan se for meg at dette må være en fin tid å utforske denne retingen på nå når dere har en baby i rommet. Håper det går seg til! Og gratulerer som mamma! Anonymous poster hash: 056f3...76d 1
Marjam83 Skrevet 22. januar 2015 #23 Skrevet 22. januar 2015 For en uke siden hadde jeg og mannen sex for første gang etter fødsel. Han brukte en agurk på meg også (med kondom på), siden han hadde så lyst.. Når han brukte den så kjentes det ut som det var noe skarpt på tuppen av den så jeg ba han om å stoppe, noe han ikke gjorde fordi "Den er ikke det, jeg sjekket jo det først". Etter det er det vondt å gå på do, gå, bøye seg og knipe.. Det føles ut som det glasskår oppi der! Innimellom klør det skikkelig og det gjør vondt etter jeg har klødd (klør ikke inni). NÅ er jeg redd for at det skal være sånn for alltid.. Har snart legetime, men noen som har opplevd noe lignende..?Anonymous poster hash: 91924...579 Stopper han ikke når du ber han om det er det jo for voldtekt å regne. Kjør en agurk opp i ræva på fyren og forlat ham.
Gjest Gjest_mann1979 Skrevet 22. januar 2015 #24 Skrevet 22. januar 2015 Ta hevn, penetrer ham med en chili...
Crobern Skrevet 22. januar 2015 #25 Skrevet 22. januar 2015 Uff da, det er nå jeg leser slike tråder jeg innser at jeg ikke kommer til å rote meg opp i en mann med det første... Anonymous poster hash: 4b37c...7d8 En mann? Hold deg heller unna grønnsaksdisken
Gjest Chloe87 Skrevet 22. januar 2015 #26 Skrevet 22. januar 2015 Altså, første gang med sex etter fødsel så er det vel ikke så lurt å kjøre opp en agurk der og det at han ikke en gang stoppet da du sa det gjorde vondt er jo helt utrolig! Jeg har ikke ord!
Magnifique Skrevet 22. januar 2015 #27 Skrevet 22. januar 2015 -Tråden er ryddet for spekulasjon og hets, samt svar- - Magnifique, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå