Gå til innhold

Litt forbanna på mannen..

Fremhevede innlegg

Skrevet

For en uke siden hadde jeg og mannen sex for første gang etter fødsel. Han brukte en agurk på meg også (med kondom på), siden han hadde så lyst.. Når han brukte den så kjentes det ut som det var noe skarpt på tuppen av den så jeg ba han om å stoppe, noe han ikke gjorde fordi "Den er ikke det, jeg sjekket jo det først". Etter det er det vondt å gå på do, gå, bøye seg og knipe.. Det føles ut som det glasskår oppi der! Innimellom klør det skikkelig og det gjør vondt etter jeg har klødd (klør ikke inni). NÅ er jeg redd for at det skal være sånn for alltid.. Har snart legetime, men noen som har opplevd noe lignende..?

Anonymous poster hash: 91924...579

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en uke siden hadde jeg og mannen sex for første gang etter fødsel. Han brukte en agurk på meg også (med kondom på), siden han hadde så lyst.. Når han brukte den så kjentes det ut som det var noe skarpt på tuppen av den så jeg ba han om å stoppe, noe han ikke gjorde fordi "Den er ikke det, jeg sjekket jo det først". Etter det er det vondt å gå på do, gå, bøye seg og knipe.. Det føles ut som det glasskår oppi der! Innimellom klør det skikkelig og det gjør vondt etter jeg har klødd (klør ikke inni). NÅ er jeg redd for at det skal være sånn for alltid.. Har snart legetime, men noen som har opplevd noe lignende..?

Kan være en giftig edderkopp som har festet seg på agurken. Er ofte det kan skje med importert frukt. Kan være derfor det svir. Ville dratt til legen å sjekket det. Er ikke sikkert det er det da.:)

Anonymous poster hash: 7354d...d33

Skrevet

For en dust. Kjente du ubehag skulle han stoppa. Idiotjævel.

• Liker 4
Skrevet

Kanskje han tenner veldig på å fylle henne opp. Men viktig å stopoe hvis det er ondt. Brukte selv en squash på dama en gang, men brukte lang tid på forspill og god kommunikasjon.:)

Skrevet (endret)

Kanskje han tenner veldig på å fylle henne opp. Men viktig å stopoe hvis det er ondt. Brukte selv en squash på dama en gang, men brukte lang tid på forspill og god kommunikasjon.:)

Ja men det var jo det som er problemet. Han tok ikke hensyn og stoppa ikke når hun sa det var vondt.

Hun sa jo til og med stopp

Endret av Maleficenta
  • Liker 2
Skrevet

Btw. Hvorfor ødelegge mat på den måten?

• Liker 2
Skrevet

Istedet for å kjøpe dildo, så er jo grønnsaker billigere. Er også deilig å stappe en agurk inni mens man knuller samtidig.:)

Skrevet

Istedet for å kjøpe dildo, så er jo grønnsaker billigere. Er også deilig å stappe en agurk inni mens man knuller samtidig.:)

Er jo ikke billigere da man må kjøpe ny hver gang. En dildo varer i flere år

• Liker 1
Skrevet

Han ville prøve det, ikke vet jeg hvorfor. Det er vel tennene da

Skrevet

Kan være en giftig edderkopp som har festet seg på agurken. Er ofte det kan skje med importert frukt. Kan være derfor det svir. Ville dratt til legen å sjekket det. Er ikke sikkert det er det da.:)

Ok? Hadde jo uansett på kondom da..

Skrevet

Høres ut som du har fått en skikkelig rift.

Klor på ballene neste gang

• Liker 1
Skrevet

Seriøst? Grønnsaker i vagina? Og hve er det med tennene? Klør dem?

Anonymous poster hash: 68f78...6b8

Skrevet

Uff da, det er nå jeg leser slike tråder jeg innser at jeg ikke kommer til å rote meg opp i en mann med det første... :rolleyes:

Anonymous poster hash: 4b37c...7d8
  • Liker 1
Skrevet

Huff, er dette sant? Det er da grusomt hvis han faktisk ikke stopper når du ber han om det. Forbanna er det god grunn til å være!

• Liker 1
Skrevet

En agurk??? :skratte:

Anonymous poster hash: ed1c2...1af
  • Liker 3
Skrevet

Kan være en giftig edderkopp som har festet seg på agurken. Er ofte det kan skje med importert frukt. Kan være derfor det svir. Ville dratt til legen å sjekket det. Er ikke sikkert det er det da. :)

Blir agurker importert da?

Anonymous poster hash: ef52c...97a

Skrevet

Viktigste er jo at du skal like det. Ditt kjønnsorgan.

Gjest Blubberella
Skrevet

Tennene? Har du grodd tenner nedi dåsa? Da var det jo ikke rart han insisterte på å gi deg en agurk. Dere får prøve gulrot neste gang, det er sunt for tennene.

Sorry men denne tråden gir meg en sterk trang til å rope TROLL!

Skrevet (endret)

Kan være en giftig edderkopp som har festet seg på agurken. Er ofte det kan skje med importert frukt. Kan være derfor det svir. Ville dratt til legen å sjekket det. Er ikke sikkert det er det da. :)

Det første svaret på denne posten -og dette er det som er rådet? Kg skjerp dere! Folk spør om hjelp, ikke skremselspropaganda. Jeg tror det er ganske mange andre ting her som er mer sannsynlige forklaringer enn sjansen for at en edderkopp skulle ha klart å bane seg hele veien inn på soverommet og under/over/gjennom(?) en kondom.

-Ryddet sitat fjernet-

- Magnifique, mod.

Blitt en ganske røff tone her på KG!!

Anonymous poster hash: 056f3...76d

Endret av Magnifique

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...