AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 For en uke siden hadde jeg og mannen sex for første gang etter fødsel. Han brukte en agurk på meg også (med kondom på), siden han hadde så lyst.. Når han brukte den så kjentes det ut som det var noe skarpt på tuppen av den så jeg ba han om å stoppe, noe han ikke gjorde fordi "Den er ikke det, jeg sjekket jo det først". Etter det er det vondt å gå på do, gå, bøye seg og knipe.. Det føles ut som det glasskår oppi der! Innimellom klør det skikkelig og det gjør vondt etter jeg har klødd (klør ikke inni). NÅ er jeg redd for at det skal være sånn for alltid.. Har snart legetime, men noen som har opplevd noe lignende..?Anonymous poster hash: 91924...579
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 For en uke siden hadde jeg og mannen sex for første gang etter fødsel. Han brukte en agurk på meg også (med kondom på), siden han hadde så lyst.. Når han brukte den så kjentes det ut som det var noe skarpt på tuppen av den så jeg ba han om å stoppe, noe han ikke gjorde fordi "Den er ikke det, jeg sjekket jo det først". Etter det er det vondt å gå på do, gå, bøye seg og knipe.. Det føles ut som det glasskår oppi der! Innimellom klør det skikkelig og det gjør vondt etter jeg har klødd (klør ikke inni). NÅ er jeg redd for at det skal være sånn for alltid.. Har snart legetime, men noen som har opplevd noe lignende..?Anonymous poster hash: 91924...579 Kan være en giftig edderkopp som har festet seg på agurken. Er ofte det kan skje med importert frukt. Kan være derfor det svir. Ville dratt til legen å sjekket det. Er ikke sikkert det er det da.Anonymous poster hash: 7354d...d33
Maleficenta Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 For en uke siden hadde jeg og mannen sex for første gang etter fødsel. Han brukte en agurk på meg også (med kondom på), siden han hadde så lyst.. Når han brukte den så kjentes det ut som det var noe skarpt på tuppen av den så jeg ba han om å stoppe, noe han ikke gjorde fordi "Den er ikke det, jeg sjekket jo det først". Etter det er det vondt å gå på do, gå, bøye seg og knipe.. Det føles ut som det glasskår oppi der! Innimellom klør det skikkelig og det gjør vondt etter jeg har klødd (klør ikke inni). NÅ er jeg redd for at det skal være sånn for alltid.. Har snart legetime, men noen som har opplevd noe lignende..?Anonymous poster hash: 91924...579 For en dust. Kjente du ubehag skulle han stoppa. Idiotjævel. 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 For en dust. Kjente du ubehag skulle han stoppa. Idiotjævel. Kanskje han tenner veldig på å fylle henne opp. Men viktig å stopoe hvis det er ondt. Brukte selv en squash på dama en gang, men brukte lang tid på forspill og god kommunikasjon.Anonymous poster hash: 7354d...d33
Maleficenta Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 (endret) Kanskje han tenner veldig på å fylle henne opp. Men viktig å stopoe hvis det er ondt. Brukte selv en squash på dama en gang, men brukte lang tid på forspill og god kommunikasjon.Anonymous poster hash: 7354d...d33 Ja men det var jo det som er problemet. Han tok ikke hensyn og stoppa ikke når hun sa det var vondt. Hun sa jo til og med stopp Endret 21. januar 2015 av Maleficenta 2
Maleficenta Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Btw. Hvorfor ødelegge mat på den måten? 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #7 Skrevet 21. januar 2015 Btw. Hvorfor ødelegge mat på den måten? Istedet for å kjøpe dildo, så er jo grønnsaker billigere. Er også deilig å stappe en agurk inni mens man knuller samtidig.Anonymous poster hash: 7354d...d33
Maleficenta Skrevet 21. januar 2015 #8 Skrevet 21. januar 2015 Istedet for å kjøpe dildo, så er jo grønnsaker billigere. Er også deilig å stappe en agurk inni mens man knuller samtidig.Anonymous poster hash: 7354d...d33 Er jo ikke billigere da man må kjøpe ny hver gang. En dildo varer i flere år 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #9 Skrevet 21. januar 2015 Btw. Hvorfor ødelegge mat på den måten? Han ville prøve det, ikke vet jeg hvorfor. Det er vel tennene daAnonymous poster hash: 91924...579
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #10 Skrevet 21. januar 2015 Kan være en giftig edderkopp som har festet seg på agurken. Er ofte det kan skje med importert frukt. Kan være derfor det svir. Ville dratt til legen å sjekket det. Er ikke sikkert det er det da.Anonymous poster hash: 7354d...d33 Ok? Hadde jo uansett på kondom da..Anonymous poster hash: 91924...579
Gjest BonBon Skrevet 21. januar 2015 #11 Skrevet 21. januar 2015 Høres ut som du har fått en skikkelig rift. Klor på ballene neste gang 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #12 Skrevet 21. januar 2015 Han ville prøve det, ikke vet jeg hvorfor. Det er vel tennene daAnonymous poster hash: 91924...579 Seriøst? Grønnsaker i vagina? Og hve er det med tennene? Klør dem? Anonymous poster hash: 68f78...6b8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #13 Skrevet 21. januar 2015 Uff da, det er nå jeg leser slike tråder jeg innser at jeg ikke kommer til å rote meg opp i en mann med det første... Anonymous poster hash: 4b37c...7d8 1
kari2 Skrevet 21. januar 2015 #14 Skrevet 21. januar 2015 Huff, er dette sant? Det er da grusomt hvis han faktisk ikke stopper når du ber han om det. Forbanna er det god grunn til å være! 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #15 Skrevet 21. januar 2015 En agurk??? Anonymous poster hash: ed1c2...1af 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #16 Skrevet 21. januar 2015 Kan være en giftig edderkopp som har festet seg på agurken. Er ofte det kan skje med importert frukt. Kan være derfor det svir. Ville dratt til legen å sjekket det. Er ikke sikkert det er det da. Anonymous poster hash: 7354d...d33 Blir agurker importert da? Anonymous poster hash: ef52c...97a
Maleficenta Skrevet 21. januar 2015 #17 Skrevet 21. januar 2015 Han ville prøve det, ikke vet jeg hvorfor. Det er vel tennene daAnonymous poster hash: 91924...579 Viktigste er jo at du skal like det. Ditt kjønnsorgan.
Gjest Blubberella Skrevet 21. januar 2015 #19 Skrevet 21. januar 2015 Han ville prøve det, ikke vet jeg hvorfor. Det er vel tennene daAnonymous poster hash: 91924...579 Tennene? Har du grodd tenner nedi dåsa? Da var det jo ikke rart han insisterte på å gi deg en agurk. Dere får prøve gulrot neste gang, det er sunt for tennene. Sorry men denne tråden gir meg en sterk trang til å rope TROLL!
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #20 Skrevet 21. januar 2015 (endret) Kan være en giftig edderkopp som har festet seg på agurken. Er ofte det kan skje med importert frukt. Kan være derfor det svir. Ville dratt til legen å sjekket det. Er ikke sikkert det er det da. Anonymous poster hash: 7354d...d33 Det første svaret på denne posten -og dette er det som er rådet? Kg skjerp dere! Folk spør om hjelp, ikke skremselspropaganda. Jeg tror det er ganske mange andre ting her som er mer sannsynlige forklaringer enn sjansen for at en edderkopp skulle ha klart å bane seg hele veien inn på soverommet og under/over/gjennom(?) en kondom. For en dust. Kjente du ubehag skulle han stoppa. Idiotjævel. -Ryddet sitat fjernet- - Magnifique, mod. Blitt en ganske røff tone her på KG!!Anonymous poster hash: 056f3...76d Endret 22. januar 2015 av Magnifique
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå