Gå til innhold

Er det galt av meg å ha lyst på flere barn?

Positiiv

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en jente/dame på 21år, jeg og samboeren min har en gutt på 3år. Er det galt av meg å ønske meg flere barn nå? Siden jeg fortsatt en såpass "ung" til å være mor? Både jeg og samboeren min føler vi er klar for flere barn, han er 23år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, hvis det føles rett for dere begge så er det vel bare å kjøre på? Men det er jo sikkert lurt å tenke gjennom økonomi og om/når du vil studere og sånt, da.

Anonymous poster hash: 8d894...6c6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har tenkt mye på det når det gjelder økonomi, han går ingeniør utdanning og jeg har 1år igjenn av lærlingetia mi som barne og ungdomsarbeidet. Men jeg vet at vi klarer det økonomiske fordi om det blir trangt. Vi klarte det fint når vi fikk barn nr 1.

Endret av Positiiv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det ikke er galt. Men jeg vil si at de denne situasjonen ville jeg passet på at jeg fikk tatt fagbrevet først. Dea er du ferdig med det og du kan bruke permisjonstiden til å søke jobb, med fagbrev i hånden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det ikke er galt. Men jeg vil si at de denne situasjonen ville jeg passet på at jeg fikk tatt fagbrevet først. Dea er du ferdig med det og du kan bruke permisjonstiden til å søke jobb, med fagbrev i hånden :)

Du har veldig rett i at jeg burde vente til jeg er ferdig i lærlingetia før jeg går ut i fødselspermisjon, men det er vanskelig å vente! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal jo prøve og gå gravid i 9 mnd først. Så om du ikke blir kjempe dårlig i svangerskapet så er det jo ikke lenge til dere kan begynne å prøve :-)

Jeg fødte mitt 2 . barn da jeg var 22 år. Det har gått kjempefint. Første fikk jeg som 19 åring. Vi fikk en liten til i 2012. Da var jeg nettop blitt 29. <3 <3 <3

Anonymous poster hash: 36660...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at det er vanskelig å vente. Selv er jeg 28år har barn på 7 og 5. Å det å jobbe 100% og studere kveldstid er en utfordring. Ingenting er umulig,men til tider er det utrolig stressende og skulle da ønske jeg hadde ventet litt. Til jeg var ferdig med utdannelsen min. Ett år går veldig fort da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er en jente/dame på 21år, jeg og samboeren min har en gutt på 3år. Er det galt av meg å ønske meg flere barn nå? Siden jeg fortsatt en såpass "ung" til å være mor? Både jeg og samboeren min føler vi er klar for flere barn, han er 23år.

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...