Gå til innhold

Livet med lille F og nr 2 i magen <3

Frøkenanonym

Anbefalte innlegg

Misunnelig på at du snart er i mål!!:) nå kan det jo skje når som helst! Masse lykke til, fødselen går nok helt fint og premien er så verdt det uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå føder du vel snart! Jeg er så sjaluuuuuuu. Jeg vil også :P

Når som helst for deg også nå, Saltsild ;) Er du klar, fødebaggen pakka? 

Er det så kort tid igjen! :sjokkert:

Høres ut som du har greie tanker om fødsel og at det er noe man må se an når man er i situasjonen. Det er veldig vanskelig å planlegge når den kan utvikle seg i alle retninger. Du får ha lykke til!

Ja det har jaggu gått raskt nå i slutten synes jeg, vel - egentlig hele svangerskapet :fnise: Ja vi tar det litt som det kommer, min plan var at hun skulle bli søndagsbarn. Siden det ikke ble tilfelle kan jeg godt få henne ut før neste søndag ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig på at du snart er i mål!! :) nå kan det jo skje når som helst! Masse lykke til, fødselen går nok helt fint og premien er så verdt det uansett :)

Nærmer seg veldig for deg også ;) Føler du deg klar for livet med to tette?  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg en ny runde med modningsakupunktur, og anmodning fra svigermor om å gå i trapper og tur før jeg skulle legge meg. Jeg gira meg faktisk skikkelig opp, SÅ klar for fødsel i natt at jeg var lys våken når jeg la meg. La til og med på tisselaken, som jeg har utsatt i lengre tider  :fnise:

Drømte at jeg var på jobb på en plattform, og at vannet hadde gått. Prøvde å unnskylde meg og være litt ydmyk "Du, vannet gikk ser du så.. Jeg lurte på om det hadde vært mulig å bestille et helikopter, så dere slipper at jeg føder her". Plutselig ble plattformen om til et krigsskip, kanonene skøyt kuler over alt og jeg prøvde å overtale en kar om å skyte meg i land  :fnise: Graviddrømmer ass! 

Våkna i 6tiden med vonde kynnere da, tak i korsryggen og vondt i underlivet. Var da sikker på at ting var så smått i gang. Men det hele roa seg i halv 8 tiden, da jeg hadde gått inn for å hvile mellom hvert tak. Kanskje jeg heller bare skulle stått opp og bevegd meg. Jaja. Ikke noe fullmånebarn her da gitt. Har hatt mye mer kynnere enn vanlig i dag da, og slimer litt - så modningen er det vel fart i :) 

Kontroll hos jordmor i morgen, da skal jeg spørre om å sjekke modning :) Neste akupunkturtime er på onsdag om ting allikevel drar ut. Da kommer jeg til å be om å kjøre på  :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer seg veldig for deg også ;) Føler du deg klar for livet med to tette?  :blomst:

Ja nærmer seg absolutt her og :) fødte ei uke før med M, så håper jo ikke jeg går på overtid hvertfall, men man vet jo aldri ;) Føler meg ikke helt klar for og være ærlig, men har masse hjelp rundt meg,og tror det kommer til og ordne seg bra altså :) spennende blir det hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når som helst for deg også nå, Saltsild ;) Er du klar, fødebaggen pakka?

Ehm nei.. Men jeg skal gjøre det snart altså! :P

Du er pakka og klar? Jeg er sikker på at du føder snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det et jeg også sikker på, Saltsild :)

Er så stolt av meg selv. Hatt rier siden kl 02. Har pusta gjennom de hjemme, og kl 06.30 var vi på sykehuset etter dilling og spising hjemme. Jordmor(som syns jeg virket til å ta for lett på ting) kunne meddele 5cm åpning og godt utført arbeid hjemme :D neste gang jeg skriver her, er hun nok født :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hun kom til verden i går kl 15 :) er litt bleik, litt høy crp(16) og liten bilyd på hjertet - og skal starte med observasjon hver 3.time, mor blir litt bekymra da men det går vel bra. Hun er såklart verdens fineste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...