Gå til innhold

Barnevogn på bussen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igjen, naivt.

Du prøver sikkert ikke engang du. Du gir deg vel bare du ser at ungen lager et lite surefjes

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hummels

Så du har peiling på hvordan livet mitt har vært, og hva som har skjedd i livet mitt? Så flott, blomst til deg! Finn fram krystallkulen og si meg hva som skjer i livet mitt om ti år?!

Jeg har vært gift med en av deg. Den der holdningen om: "Jeg er bare snill jeg mot alle, og ruser meg fordi verden er så slem mot meg" funker ikke på meg. Du er ikke perfekt, ingen er perfekte.

Du fortsatt å ruse deg etter han var født, spiller ingen rolle om du ruset deg før eller etter, men du valgte å fortsette med rusen etter han var født og du valgte å gjøre det fremfor sønnen din.

Det er sikkert mange ting som spiller inn enn bare rusen, for eksempel din psykiske helse.

Jeg har aldri ruset me fremfor sønnen min. Så han ser på. Aldri. Skal ikke psykisk syke få lov å ha barn? Hva skal de gjøre da egentlig? De får jo ikke noe. Ikke kjærlighet, ikke barn, ikke ditt, ikke datt. Får bare dø da. Eneste de kan. Å få hjelp så klart, men det hjelper ikke på alle. Jeg har prøvd hjelp og psykologer i åresvis. Oppførselen til den kjerringa jeg var sammen med og fikk unge med hjalp meg ikke akkurat. Hele forholdet vårt var løgn. Hun løy meg opp i trynet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser gjennom denne tråden så angrer jeg på at jeg aldri tok buss da barnet mitt var lite... Skulle dunket dere sånn i ryggen at dere hadde hatt problemer med å gå etterpå. Makan til drittslenging om småbarnsmødre, og egosentriske mennesker må du se lenge etter. Only on KG.



Anonymous poster hash: 65b6c...b56
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser gjennom denne tråden så angrer jeg på at jeg aldri tok buss da barnet mitt var lite... Skulle dunket dere sånn i ryggen at dere hadde hatt problemer med å gå etterpå. Makan til drittslenging om småbarnsmødre, og egosentriske mennesker må du se lenge etter. Only on KG.

Anonymous poster hash: 65b6c...b56

Slutt å putt alle mødre i offerbås. De er ikke mer verdt enn andre

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser gjennom denne tråden så angrer jeg på at jeg aldri tok buss da barnet mitt var lite... Skulle dunket dere sånn i ryggen at dere hadde hatt problemer med å gå etterpå. Makan til drittslenging om småbarnsmødre, og egosentriske mennesker må du se lenge etter. Only on KG.

Anonymous poster hash: 65b6c...b56

Får håpe noen dunker deg hardt i ryggen med en barnevogn .

Anonymous poster hash: e3a9e...ac6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Phoenix

Kan man lære opp hunder kan man lære bort barn. Pattedyr er pattedyr

Så barn er hunder? Så barn er kjæledyr?

Endret av Phoenix
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ja. Det mener jeg faktisk. Problemet er at de stiller seg der i utgangspunktet. Om det ikke er plass til å trekke seg lenger bak i bussen så burde de i utgangspunktet ikke stille seg der. Det er reservert til disse gruppene av en grunn, og da må man som vanlig passasjer ta hensyn til dette.

Poenget mitt var vel dersom det ikke var plass til å trekke seg verken bak eller frem på bussen. Altså dersom bussen var smekkfull, er det da slik at en 5-6 stykker skal hoppe ut av bussen for å gi plass til en oncoming barnevogn?

Anonymous poster hash: b5004...a12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe noen dunker deg hardt i ryggen med en barnevogn .

Anonymous poster hash: e3a9e...ac6

Tar ofte buss jeg, og ganske mange småbarnsmødre med barnevogn på den jeg tar, men har aldri opplevd å bli dunket i ryggen av noen av de. Uansett hvor stappfull bussen har vært. Er ingen som tar så mye hensyn og unnskylder seg som småbarnsmødrene, så FU.

Anonymous poster hash: 65b6c...b56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ofte buss jeg, og ganske mange småbarnsmødre med barnevogn på den jeg tar, men har aldri opplevd å bli dunket i ryggen av noen av de. Uansett hvor stappfull bussen har vært. Er ingen som tar så mye hensyn og unnskylder seg som småbarnsmødrene, så FU.

Anonymous poster hash: 65b6c...b56

Da har du ikke tatt bussen alle plasser .....

Anonymous poster hash: e3a9e...ac6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Phoenix

Det kan ikke du heller ha som nekter å oppdra barnet ditt men bare går with the flow. Ungen din blir jo bare grinete av alt fordi du tror det er farlug å venne barn til ting fordi du får angst av bitelitt barnesutring. Barn kan da ikke like allt eller være blid hele tiden bare for at du skal få ro

Hvis du tror dette er det handler om, så foreslår jeg at du åpner en bok om barnoppdragelse evt. skaffer deg en dose livserfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke du heller ha som nekter å oppdra barnet ditt men bare går with the flow. Ungen din blir jo bare grinete av alt fordi du tror det er farlug å venne barn til ting fordi du får angst av bitelitt barnesutring. Barn kan da ikke like allt eller være blid hele tiden bare for at du skal få ro

:skratte:

Du vet ingen verdens ting om jeg har barn, eller om de er gamle nok til å være høflig og ferdig oppdradde mennesker.

Du aner ikke om jeg har jobbet i årevis med barn, om jeg har høyere utdannelse innen barnepsykologi eller ikke.

DU derimot, er veldig tydelig at du verken har barn eller noe relevant teori om barneoppdragelse.

Likevel sitter du her, og kritiserer mine oppdragerevner, uten å vite noe om meg?

Og hva har sutring og oppdragelse av barn noe med tråden her å gjøre?

Det er kun 2 personer her i denne tråden hvor oppdragelsen har feilet fullstendig. And one of them aint me...

Endret av Stinky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

:skratte:

Du vet ingen verdens ting om jeg har barn, eller om de er gamle nok til å være høflig og ferdig oppdradde mennesker.

Du aner ikke om jeg har jobbet I årevis med barn, pm jeg har høyere utdannelse innen barnepsykologi eller ikke.

DU derimot, er veldig tydelig at du verken har barn eller noe relevant teori om barneoppdragelse.

Likevel sitter du her, og kritiserer mine oppdragerevner, uten å vite noe om meg?

Og hva har sutring og oppdragelse av barn noe med tråden her å gjøre?

Det er kun 2 personer her i denne tråden hvor oppdragelsen har feilet fullstendig. And it aint me...

I LOVE YOU! :blomst::romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har du ikke tatt bussen alle plasser .....

Anonymous poster hash: e3a9e...ac6

Det er sant, det er bare en av meg og flere busser og steder. Men nå bor jeg i en av Norges største byer og tar mellom 4 og 6 busser hver dag, alle i rushtid så du skulle jo tro jeg hadde møtt på en av disse beryktede småbarnsmødrene det snakkes så mye om her på kg.

Anonymous poster hash: 65b6c...b56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror dette er det handler om, så foreslår jeg at du åpner en bok om barnoppdragelse evt. skaffer deg en dose livserfaring.

Du har ikke mye livserfaring du heller slik du snakker til en med rusproblemer. Du bare kaller han egoistisk og kjip fordi han valgte å ruse seg uten tanke på hva som kan ligge bak. Hva gjør du om et av dine barn blir uheldig og havner i et slikt miljø? Jo det kan skje hvem som helst

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Du har ikke mye livserfaring du heller slik du snakker til en med rusproblemer. Du bare kaller han egoistisk og kjip fordi han valgte å ruse seg uten tanke på hva som kan ligge bak. Hva gjør du om et av dine barn blir uheldig og havner i et slikt miljø? Jo det kan skje hvem som helst

Hadde du ikke flere argumenter så du måtte skifte tema? Jeg har ikke tenkt til å diskutere det med deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du ikke flere argumenter så du måtte skifte tema? Jeg har ikke tenkt til å diskutere det med deg.

Er nå du som ikke har argumenter når du kaller folk tilbakestående. Er utrolig at jeg har giddet å diskutere med deg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...