AndreasBR Skrevet 26. januar 2015 #341 Del Skrevet 26. januar 2015 Du er vel en av de idiotene som parkerer på parkeringsplassen reservert for handikappede hvis det er fullt også, du.Anonymous poster hash: 47ea4...ec9 Det er ikke helt det samme.... Men nei, jeg gjør ikke det.. Dessverre har jeg ikke lov å si hva jeg mener om deg iht reglene her på KK. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #342 Del Skrevet 26. januar 2015 Det er ikke helt det samme.... Men nei, jeg gjør ikke det.. Dessverre har jeg ikke lov å si hva jeg mener om deg iht reglene her på KK. Det blir det samme i grunn. Begge er reserverte. Anonymous poster hash: 47ea4...ec9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #343 Del Skrevet 26. januar 2015 Det blir det samme i grunn. Begge er reserverte. Anonymous poster hash: 47ea4...ec9 Nja, handikappede har handikappdoen, men andre bruker den jo når den er ledig selv om den er reservert handikappede. Og, de spretter jo ikke opp hvis de sitter på do, men gjør seg ferdig selv om det står en handikappet i kø. Sånn er det litt med bussen,og.Anonymous poster hash: 31766...674 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kili Skrevet 26. januar 2015 #344 Del Skrevet 26. januar 2015 Det virker som om det er du som er sur, og tror at hele verden skal ta hensyn til deg. Makan til frekk oppførsel har jeg heldigvis ikke opplevd selv, men en mann som dytter barnevogner er noe av det styggeste jeg har hørt på lenge. Moren din er sikkert kjempestolt! Anonymous poster hash: 606bd...632 Jeg dytter ikke til barnevogner jeg? Men dytter de til meg eller kjører rett på så tar jeg mora så klart! Da dytter jeg til henne! De kan ikke kjøre over alt som er i veien bare for de har barn..Slutt å tro at det bare er de som er noe her i verden. Det er det jeg er forbanna på! De som tror de er bedre enn alle andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 26. januar 2015 #345 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Det blir det samme i grunn. Begge er reserverte.Anonymous poster hash: 47ea4...ec9 Nei, det blir langt fra det samme. HVor mange cm er reservert på bussen da? Hva om jeg har dobbel eller trippel barnevogn? Nei... Det er reservert DERSOM det er ledig plass, dvs de plassene man tar sist. Endret 26. januar 2015 av AndreasBR 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 26. januar 2015 #346 Del Skrevet 26. januar 2015 Alle velger glatt å overse 16 åringer på fest som kanskje blir utsatt for noe utrygt som ikke kan bli hentet fordi foreldrene ikke har bil. og lykke til dere foreldre om jobben og barnehagen er i hver sin ende av byen og man ikke har bil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #347 Del Skrevet 26. januar 2015 og lykke til dere foreldre om jobben og barnehagen er i hver sin ende av byen og man ikke har bil Det går veldig fint, takk som spør. Anonymous poster hash: 31766...674 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 26. januar 2015 #348 Del Skrevet 26. januar 2015 Alle velger glatt å overse 16 åringer på fest som kanskje blir utsatt for noe utrygt som ikke kan bli hentet fordi foreldrene ikke har bil. og lykke til dere foreldre om jobben og barnehagen er i hver sin ende av byen og man ikke har bil Hva har dette med busser og barnevogner å gjøre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 26. januar 2015 #349 Del Skrevet 26. januar 2015 Hva har dette med busser og barnevogner å gjøre? Det har med å gjlre at fireldre bør ha bil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 26. januar 2015 #350 Del Skrevet 26. januar 2015 Det går veldig fint, takk som spør. Anonymous poster hash: 31766...674 Da begynner du sent på jobb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #351 Del Skrevet 26. januar 2015 Da begynner du sent på jobb Det kalles fleksitid. Anonymous poster hash: 31766...674 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 26. januar 2015 #352 Del Skrevet 26. januar 2015 Jeg dytter ikke til barnevogner jeg? Men dytter de til meg eller kjører rett på så tar jeg mora så klart! Da dytter jeg til henne! De kan ikke kjøre over alt som er i veien bare for de har barn..Slutt å tro at det bare er de som er noe her i verden. Det er det jeg er forbanna på! De som tror de er bedre enn alle andre. Du kjører aldri buss, har du sagt. Hva er det som har skjedd med deg ettersom du nærer et slikt hat mot kvinner med barnevogn? Hvor har du det fra at de tror de er noe her i verden og bedre enn alle andre? Du er svært ensidig og fordømmende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 26. januar 2015 #353 Del Skrevet 26. januar 2015 Alle velger glatt å overse 16 åringer på fest som kanskje blir utsatt for noe utrygt som ikke kan bli hentet fordi foreldrene ikke har bil. og lykke til dere foreldre om jobben og barnehagen er i hver sin ende av byen og man ikke har bil Det er så veldig lett for mange som ikke selv har barn, å belære folk som har det, hvordan de skal hanskes med dem. Hvor mange år mener du foreldre skal stå på pinne for barna sine, kjøre dem hit og dit, hente dem. Skal man ikke selv kunne unne seg et glass vin en lørdagskveld bare fordi man kan risikere å bli ringt etter av en dritings 16-åring? Du kan bare ti stille om ting du ikke har greie på eller har praktisk erfaring med! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 26. januar 2015 #354 Del Skrevet 26. januar 2015 Det kalles fleksitid. Anonymous poster hash: 31766...674 Er ikke alle som har det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kili Skrevet 26. januar 2015 #355 Del Skrevet 26. januar 2015 Du kjører aldri buss, har du sagt. Hva er det som har skjedd med deg ettersom du nærer et slikt hat mot kvinner med barnevogn? Hvor har du det fra at de tror de er noe her i verden og bedre enn alle andre? Du er svært ensidig og fordømmende. Jeg tok buss før jeg fikk lappen, jeg hater ikke kvinner med barnevogner selv om jeg er forbanna på de som tror de er bedre enn alle andre og kjører på. Tro meg de finnes! Forbanna på noen er ikke det samme som å hate noen. Hadde jeg hatet de så hadde jeg ikke tålt trynet på de. Hat er et sterkt ord! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 26. januar 2015 #356 Del Skrevet 26. januar 2015 Det er så veldig lett for mange som ikke selv har barn, å belære folk som har det, hvordan de skal hanskes med dem. Hvor mange år mener du foreldre skal stå på pinne for barna sine, kjøre dem hit og dit, hente dem. Skal man ikke selv kunne unne seg et glass vin en lørdagskveld bare fordi man kan risikere å bli ringt etter av en dritings 16-åring? Du kan bare ti stille om ting du ikke har greie på eller har praktisk erfaring med! Stå på pinne? Jeg sier ikke at de skal kjøres overalt alltid. Men mange ganger er det nødvendig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 26. januar 2015 #357 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Stå på pinne? Jeg sier ikke at de skal kjøres overalt alltid. Men mange ganger er det nødvendig Jeg spurte om hvor mange år du mente foreldre skulle stå til tjeneste for barna sine? Er det en foreldreoppgave så lenge de lever, foreldrene altså? Og hva mener du er nødvendig kjøring? Endret 26. januar 2015 av Arabella 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #358 Del Skrevet 26. januar 2015 Er ikke alle som har det Hvor ble det av strofene om at jeg burde få meg bil a? Anonymous poster hash: 31766...674 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 26. januar 2015 #359 Del Skrevet 26. januar 2015 Jeg tok buss før jeg fikk lappen, jeg hater ikke kvinner med barnevogner selv om jeg er forbanna på de som tror de er bedre enn alle andre og kjører på. Tro meg de finnes! Forbanna på noen er ikke det samme som å hate noen. Hadde jeg hatet de så hadde jeg ikke tålt trynet på de. Hat er et sterkt ord! Kan du svare på hva du legger i "bedre enn alle andre"? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kili Skrevet 26. januar 2015 #360 Del Skrevet 26. januar 2015 Kan du svare på hva du legger i "bedre enn alle andre"? De føler de kan mer, at alle skal ta hensyn til de, at de er mer viktigere osv.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå