Gå til innhold

Barnevogn på bussen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ikke du som kritiserer foreldre for å skjemme bort barna? :fnise:

Barna tar ikke skade av å bruke sykkel, brodder eller spark

Syns ikke det er bortskjemming å tenke på barns sikkerhet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hummels

Er jo bare å gjøre det diskret uten å ha puppene ute på vift, samt ikke sette seg midt blant folk ;)

Det blir vel for kjedelig å ikke være blant folk. Ser på de som ammer i offentligheten. De føler seg såååå stolt :fnise: Jeg så ei som stakk puppen fram før hun tok babyen opp. Hun blunket til meg og gjorde seg skikkelig til! Hun trodde vel at jeg satt å siklet sånn at hun følte seg deilig.

Endret av Hummels
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Er det ikke du som kritiserer foreldre for å skjemme bort barna? :fnise:

Barna tar ikke skade av å bruke sykkel, brodder eller spark

Det er ikke alle veier i Norges land som er trygge for barna å gå alene ;) og foreldrene gidder jo ikke gå så langt med de!

Endret av Hummels
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på ingen måte alle som strengt tatt må reise kollektivt i rushtiden. Det hjelper mye om de som ikke skal på jobb og/eller levere i barnehage e.l. og ikke må rekke noe spesielt kan ta kollektivtransport utenom de mest belastede tidspunktene.

Anonymous poster hash: 5ad4d...257
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det blir vel for kjedelig å ikke være blant folk. Ser på de som ammer i offentligheten. De føler seg såååå stolt :fnise: Jeg så ei som stakk puppen fram før hun tok babyen opp. Hun blunket til meg og gjorde seg skikkelig til!

Du skriver altså så mye tullete!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Du skriver altså så mye tullete!

Jeg skriver sannheten. Tok dessverre ikke bilde av henne. Uansett så hadde jeg ikke lagt ut bilder av folk uten lov, bare for å bevise ting. Så for min del kan dere tro akkurat hva dere vil. Fritt land ;)

Det er UMULIG å ikke se puppene til alle som sitter å ammer i offentlighet.

Endret av Hummels
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skriver sannheten. Tok dessverre ikke bilde av henne. Uansett så hadde jeg ikke lagt ut bilder av folk uten lov, bare for å bevise ting. Så for min del kan dere tro akkurat hva dere vil. Fritt land ;)

Verden sirkulerer ikke rundt deg, selv om du gjerne vil tro det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Du skrev: "De føler seg sååååå stolt". Hva vet du om det? Tror du mødre drar til kjøpesentre o.l. i den hensikt å vise puppene sine? Det er vel heller du som glaner så øynene nesten triller ut av hodet ditt, tenker jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er ikke alle veier i Norges land som er trygge for barna å gå alene ;) og foreldrene gidder jo ikke gå så langt med de!

Dine foreldre var vel flinke og fulgte deg til skolen og hentet deg igjen hver dag i alle dine skoleår?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Du skrev: "De føler seg sååååå stolt". Hva vet du om det? Tror du mødre drar til kjøpesentre o.l. i den hensikt å vise puppene sine? Det er vel heller du som glaner så øynene nesten triller ut av hodet ditt, tenker jeg.

Jeg glor ikke selv om jeg ser de. Umulig å ikke legge merke til damer som viser pupper i offentlighet. Har ofte sett de som sitter der så selvsikker midt blant folk, mens andre har gjemt seg mer bort når de skal amme.

Dine foreldre var vel flinke og fulgte deg til skolen og hentet deg igjen hver dag i alle dine skoleår?

Nei, de kjørte meg sjelden selv om de hadde bil. Jeg tok buss i barneskolen, og syklet fra 6-7.klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg glor ikke selv om jeg ser de. Umulig å ikke legge merke til damer som viser pupper i offentlighet. Har ofte sett de som sitter der så selvsikker midt blant folk, mens andre har gjemt seg mer bort når de skal amme.

Nei, de kjørte meg sjelden selv om de hadde bil. Jeg tok buss i barneskolen, og syklet fra 6-7.klasse.

De fulgte deg vel til bussen da og så etter om du kom deg trygt på?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

De fulgte deg vel til bussen da og så etter om du kom deg trygt på?

Haha nei det var ikke lang vei til bussen akkurat ;) Første skoledag når jeg begynte i 1.klasse var mamma med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verden sirkulerer ikke rundt deg, selv om du gjerne vil tro det.

Skulle tro verden sirklet rundt han og ikke solen. :fnise:

Anonymous poster hash: 31766...674

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei det var ikke lang vei til bussen akkurat ;) Første skoledag når jeg begynte i 1.klasse var mamma med.

Men stakkars deg! Tenk om du hadde falt å slått deg på veien til bussen, sklidd på den glatte isen. Nei, moren din burde ha tatt bilen og kjørt deg hele veien til skolen så hadde du stakkars gutten sluppet den forferdelige bussen og den forferdelige veien.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle dra til deg øynene og slutte med å stirre. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hummels

Skulle tro verden sirklet rundt han og ikke solen. :fnise:

Ja det hadde vert kult :D

Men stakkars deg! Tenk om du hadde falt å slått deg på veien til bussen, sklidd på den glatte isen. Nei, moren din burde ha tatt bilen og kjørt deg hele veien til skolen så hadde du stakkars gutten sluppet den forferdelige bussen og den forferdelige veien.

Skolebussen var da langt i fra forferdelig. Falt ofte på isen jeg for jeg løp ofte selv om det var glatt.. Veien var ikke stygg, men det er mange veier i Norge som er stygge. Det vet da vel alle?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vert kult :D

Skolebussen var da langt i fra forferdelig. Falt ofte på isen jeg for jeg løp ofte selv om det var glatt.. Veien var ikke stygg, men det er mange veier i Norge som er stygge. Det vet da vel alle?

Mange veier er stygge med eller uten bil.

Bilen kan skli på isen og bang så har man ett kræsj med bilen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Kanskje du skulle dra til deg øynene og slutte med å stirre. :)

Hvorfor kan ikke jeg se på folk når de ser på meg? Det er normalt det at folk ser på andre ute i offentlighet. De som sitter å ammer ser da på folk rundt seg de også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke jeg se på folk når de ser på meg? Det er normalt det at folk ser på andre ute i offentlighet. De som sitter å ammer ser da på folk rundt seg de også.

Men hvis det plager deg sånn med amming så slutt å stirr på dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...