Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd... Hvordan merker man at man har kommet over eksen? Og hvordan blir man sikker?

Anonymous poster hash: 62a4b...2a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At man er glad på eksens vegne om h*n får seg en ny kjæreste, evt. har medlidenhet for den nye kjæresten :)

• Liker 9
Skrevet

man knuller andre damer igjen etter 1 uke

Anonymous poster hash: f9af9...9ba
Skrevet

Jeg var over eksen lenge før jeg (endelig) gjorde det slutt. Jeg haddr ikke lyst å ha sex med ham lengre, og håpet at han skulle finne seg en ny. Ca en mnd etter forholdet vårt var over, fant han seg en ny, og jeg ble så glad og lettet.

Det var ikke et eneste bein i kroppen min som ikke var over ham.

Anonymous poster hash: 79c1d...b57

• Liker 1
Skrevet

Når man ikke lenger bryr seg om hvem han er med og hva han gjør på.

• Liker 8
Skrevet

når man er glad på hans vegne når han oppnår noe bra, og ikke reagerer når du ser bilder av han rundt andre jenter

• Liker 5
Skrevet

Jeg er over en fyr når jeg får øynene skikkelig opp for andre menn. Det gjør jeg ikke når jeg har kjæreste, eller rett etter et brudd. Jeg vil bare være for meg selv en stund.

Så fort en ny fyr er inni interessefeltet, er eksen helt ute av det...

Noen ganger har jeg vært over fyren før forholdet egentlig var slutt, uten at jeg så på andre menn også altså. Så det varierer.

Anonymous poster hash: e924b...e71
  • Liker 1
Skrevet

Gleder seg over at vedkommende har gått videre.

Ikke blir bitter, sur, lei seg eller annet hvis noen spør om man vet hvordan det går med eksen eller om dere har hatt kontakt.

Ikke tenker nevneverdig ofte på vedkommende.

Anonymous poster hash: aace6...48e

• Liker 1
Skrevet

Du bryr deg ikke den ene eller andre veien om hva h*n driver med eller hvordan det går med h*n.

• Liker 1
Skrevet

At man er glad på eksens vegne om h*n får seg en ny kjæreste, evt. har medlidenhet for den nye kjæresten :)

skriver under denne :)

Skrevet

Du er over eksen når du er..

1. Omtrent likegyldig til hvor han er, hva han gjør eller hvem han er sammen med.

2. Du kan tenke tilbake på gode minner en sjelden gang uten å grine krokodille tårer eller bli forbanna.

3. Du ser han har ny kjæreste men du bryr deg ikke om det. Du er enten likegyldig til det eller håper de får det bra.

4. Du har nesten ikke kontakt med eksen lenger. Med mindre det er barn i bildet.

5. Du sammenligner ikke eksen lenger med potensielle kjærester.

6. Du lever her og nå og ikke i fortiden. Har du blitt dumpet av en eks som ikke var bra kjæreste tenker du nå endelig at du fortjener bedre

7. Du ser alle pene gutter eller jenter på en ny måte og tror kanskje at du kan bli lykkelig med noen andre.

8. Du klarer å gå ut uten frykt for å møte på eksen. Å møte på han er ingen big deal.

9. Alle minner om han..er enten kastet eller gjemt bort et sted.

10. Du er verken sur, bitter eller lei deg lenger. Gjelder ikke dersom fyren var en drittsekk. Da kan man gjerne være bitter og sur i lang tid selv om man er over personen.

• Liker 3
Skrevet

Du er over eksen når du er..

1. Omtrent likegyldig til hvor han er, hva han gjør eller hvem han er sammen med.

2. Du kan tenke tilbake på gode minner en sjelden gang uten å grine krokodille tårer eller bli forbanna.

3. Du ser han har ny kjæreste men du bryr deg ikke om det. Du er enten likegyldig til det eller håper de får det bra.

4. Du har nesten ikke kontakt med eksen lenger. Med mindre det er barn i bildet.

5. Du sammenligner ikke eksen lenger med potensielle kjærester.

6. Du lever her og nå og ikke i fortiden. Har du blitt dumpet av en eks som ikke var bra kjæreste tenker du nå endelig at du fortjener bedre

7. Du ser alle pene gutter eller jenter på en ny måte og tror kanskje at du kan bli lykkelig med noen andre.

8. Du klarer å gå ut uten frykt for å møte på eksen. Å møte på han er ingen big deal.

9. Alle minner om han..er enten kastet eller gjemt bort et sted.

10. Du er verken sur, bitter eller lei deg lenger. Gjelder ikke dersom fyren var en drittsekk. Da kan man gjerne være bitter og sur i lang tid selv om man er over personen.

Dette :)

• Liker 1
Skrevet

Du kan slette han fra facebook uten å angre etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Du vet du er over han, når tanken på å tekste han i fylla, ikke streifer deg engang!

• Liker 4
Skrevet

Hvis man kan gå å ta en kopp kaffe og bare snakke om løst og fast så er man over eksen.

Skrevet

Jeg mener man kan være helt over en eks og likevel ikke glad på eksens vegne når vedkommende finner seg en ny etc.

Eksen min var så fæl mot meg at jeg ønsker han inget godt. Men jeg er likevel helt og fullstendig over den fyren.

• Liker 2
Skrevet

1. klarer å se fremover

2. klarer å tenke på andre

3. sluttet å håpe på at han/hun tar kontakt/svarer deg på meldinger ol.

• Liker 2
Skrevet

:ler:

Medlidenhet...den var fin!

Jeg vil si at man er over eksen når man føler at man virkelig kunne tenke seg en ny kjæreste.

Skrevet

man knuller andre damer igjen etter 1 uke

Anonymous poster hash: f9af9...9ba

Det betyr så visst ikke at man er over eksen. Hørt om rebound, du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...