AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #21 Del Skrevet 16. februar 2015 3 stk. Samboeren og et vennepar. Samtidig altså hvor alle viste om hverandre og var med på leken. Helt grei opplevelse, men tviler på at det er noe som blir gjentatt, for det er virkelig ikke enkelt at to mennesker skal finne et par som begge har like god kjemi med og vice versa. Anonymous poster hash: f61e0...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
26 j Skrevet 16. februar 2015 #22 Del Skrevet 16. februar 2015 Jeg vant 5000 fra dem vær å hadde det skikkelig deilig har hatt mange gangbanger etterpå også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruKG Skrevet 16. februar 2015 #23 Del Skrevet 16. februar 2015 Er kvinne å har hatt 7 stykker på en kveld var med på ett veddemål. Å jeg vant. Jeg hadde rundt det samme ei gang jeg var på ferie. Det var ikke et veddemål, bare veldig kåt og hadde nok drukket litt mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #24 Del Skrevet 17. februar 2015 To, men fortalte nummer 2 om nummer 1 og at kondom hadde blitt brukt, men at jeg ikke kunne lastes for en evt. sykdom. Man må si fra! Anonymous poster hash: b7ae6...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #25 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg vant 5000 fra dem vær å hadde det skikkelig deilig har hatt mange gangbanger etterpå også Og nå er du kjent som hora på bygda? Siden du har tatt deg betalt for sex... Anonymous poster hash: 966e6...37c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
26 j Skrevet 17. februar 2015 #26 Del Skrevet 17. februar 2015 Nei jeg er ikke kjent som hora i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
King in the North Skrevet 17. februar 2015 #27 Del Skrevet 17. februar 2015 Fascinerende å tenke på at jenter kan ligge med et såpass høyt antall personer på et døgn om de bare vil. Selv har jeg to som min høydare. Med eks og ei fra tinder(var ikke sammen med eks på det tidspunktet). Vet faktisk ikke hva jeg syntes om det selv, jeg angrer vel egentlig ikke, men er litt skuffet over at jeg gjorde noe som potensielt ville såret ei jente jeg har hatt enormt sterke følelser for en gang i tiden. Så da angrer jeg vel kanskje litt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruKG Skrevet 17. februar 2015 #28 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Hun er ikke ei hore fordi hun har lagt med 7 menn på en kveld. I såfall er jeg også ei hore. Ei hore tar betalt for sex, TS vant et veddemål. Det er jo stor forskjell! Endret 17. februar 2015 av FruKG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #29 Del Skrevet 17. februar 2015 Vant 5000 kr dem veddet på at jeg ikke klarte det. Så du mottok sex for sexuelle tjenester. Litt hotete? Anonymous poster hash: 264f7...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
26 j Skrevet 17. februar 2015 #30 Del Skrevet 17. februar 2015 Nei det var ett veddemål hadde ikke solgt sex ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #31 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg vant 5000 fra dem vær å hadde det skikkelig deilig har hatt mange gangbanger etterpå også Gratulerer. Jeg forslår at du her etter bruker tiden din på å lære å skrive, i stedet for å knulle rundt. Anonymous poster hash: 5872a...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
26 j Skrevet 17. februar 2015 #32 Del Skrevet 17. februar 2015 Hva jeg gjør har vel ikke du noe med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #33 Del Skrevet 17. februar 2015 Hva jeg gjør har vel ikke du noe med Hvorfor forteller du hva du driver med, da, hvis ingen har noe med det? No`så dumt. Men det er fortsatt en god idè å bruke mer tid på å lære seg punktum, stor bokstav og ny setning, i stedet for å pule av seg enda flere hjerneceller. Anonymous poster hash: 5872a...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #34 Del Skrevet 17. februar 2015 Hvorfor forteller du hva du driver med, da, hvis ingen har noe med det? No`så dumt. Men det er fortsatt en god idè å bruke mer tid på å lære seg punktum, stor bokstav og ny setning, i stedet for å pule av seg enda flere hjerneceller.Anonymous poster hash: 5872a...28c Har du ikke lest tittelen på tråden? hun svarer da bare på spørsmålet til ts.. Hva med å heller bry deg om ditt eget liv enn å fortelle andre folk hva de skal gjøre med livet sitt? Anonymous poster hash: e3da5...373 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
26 j Skrevet 17. februar 2015 #35 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg puler så mange jeg vil.det må vel være opptil meg hva jeg gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #36 Del Skrevet 17. februar 2015 Har du ikke lest tittelen på tråden? hun svarer da bare på spørsmålet til ts.. Hva med å heller bry deg om ditt eget liv enn å fortelle andre folk hva de skal gjøre med livet sitt?Anonymous poster hash: e3da5...373 Du vet at dette er et diskusjonsforum? Her kan alle ytre en mening, uten at sånne som deg skal leke KG-politi. Anonymous poster hash: 5872a...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå