AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg har prøvd å få tak i kundeservice på andre dagen både på mail og tlf hos Expert, men det er jo selve elendigheten, så derfor lurer jeg på om noen her vet: Jeg bestilte i går en vare som jeg ville hente på Click & Collect men kom meg ikke avgårde og ønsker å kjøpe varen i dag, men i en annen butikk enn jeg opprinnelig bestilte fra. Noen som vet om jeg må fylle inn angrerettskjemaet for aå kansellere første bestillingen, eller forsvinner den automatisk om man ikke møter opp å henter samme dag?? Anonymous poster hash: 7d189...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdNauseam Skrevet 20. januar 2015 #2 Del Skrevet 20. januar 2015 Om du kjøpte fra nett så kan du angre (dette er dekket av det norske lovverket). Hvordan de håndterer dette internt i kjeden vet jeg ikke, det skulle ikke være noe problem for dem å ordne dette om de ønsker å yte god service.Hvis ikke så fyller du ut angreskjema, får tilbake pengene og bestille på nytt.Er usikker på hva som skjer om du ikke møter opp og henter varen. Høres rart ut at du ikke skulle få kontakt på e-mail eller telefon. Dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steele Skrevet 20. januar 2015 #3 Del Skrevet 20. januar 2015 Har brukt denne tjenesten før på både expert og elkjøp før, og greia er at man bare holder av varen i 24 timer. Kommer du ikke så blir bestillingen, eller reservasjonen som det egentlig er slettet, uten noe mer mas. Du har vel ikke betalt noe enda regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #4 Del Skrevet 20. januar 2015 Har brukt denne tjenesten før på både expert og elkjøp før, og greia er at man bare holder av varen i 24 timer. Kommer du ikke så blir bestillingen, eller reservasjonen som det egentlig er slettet, uten noe mer mas. Du har vel ikke betalt noe enda regner jeg med? Neida ikke betalt. Det du skriver høres ut som det jeg tenker også, men jeg finner ingen info på sidene deres og har som sagt prøvd å ringe både kundeservice, butikken og sendt mail uten å lykkes. Dvs. de ringte opp igjen fra kundeservice etter at jeg satt meg på automatisk oppringing. Det tok 3 timer og da de ringte var det opptattsignal da jeg svarte telefonen... TS Anonymous poster hash: 8dd4a...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
79kreps Skrevet 20. januar 2015 #5 Del Skrevet 20. januar 2015 Du har vel ikke betalt varen? De holder den bare av, det er bare en måte å reservere varen på. Bare bestill på nytt i butikken du ønsker å hente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #6 Del Skrevet 20. januar 2015 Du har vel ikke betalt varen? De holder den bare av, det er bare en måte å reservere varen på. Bare bestill på nytt i butikken du ønsker å hente. Som nevnt over så er den ikke betalt nei. Det gjøres ikke ved click & collect før man kommer i butikk står det. TS Anonymous poster hash: 8dd4a...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå