AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #61 Skrevet 21. januar 2015 22 år gammel jente, fortsatt jomfru. Ikke ukysset. Jeg har aldri gått inn for å være jomfru såpass lenge, men har bare endt opp slik. I tenårene slet jeg veldig med selvbildet mitt, og falt litt utenfor når alle andre av barndomsvennene mine plutselig ville bruke helgene på å drikke. Nå synes jeg bare det hele er flau. Har et par tidligere venninner som fant ut av dette her, og som i fylla velvillig delte med hele festen "ja, hun venter på den rette", eller "hun venter til ekteskapet". Det er ikke sant - jeg bare endte opp slik. Er en relativt pen jente, holder på med en god utdannelse, er sosial, driver med sport og har en fin deltidsjobb. Har lite erfaring med gutter, så når noen viser interesse blir jeg rød som en hummer, klarer ikke å holde en normal samtale og bare "sniker meg unna". Har hatt flere crusher som har vist seg å like meg tilbake, men så feiger jeg ut og det blir ikke noe av det. Men kommer jeg til å si dette her når (om) jeg møter noen? Tror ikke det - jeg føler det er så flaut. Men kommer jo til å bli verdens minst erfarne 22+-åring... Anonymous poster hash: 15407...e4f 5
Magnifique Skrevet 22. januar 2015 #62 Skrevet 22. januar 2015 (endret) Tråden er ryddet for personangrep og kontaktannonser, samt svar. - Magnifique, mod. Endret 28. februar 2015 av Magnifique 1
oldnordmann93 Skrevet 22. januar 2015 #63 Skrevet 22. januar 2015 (endret) 21 år gammel gutt og jeg er fortsatt jomfru. Jeg har hatt muligheten til å ha sex men jeg er litt sjenert så jeg har ventet med å ha det. Men nå så føler jeg at jeg er klar. Men det er litt vanskelig å finne en som er interessert i en som er jomfru og uerfaren.. Endret 22. januar 2015 av oldnordmann93
Kovacs Skrevet 22. januar 2015 #64 Skrevet 22. januar 2015 21 år gammel kar her også - jomfru and proud..sort of Er jomfru rett og slett fordi jeg aldri har havnet i et seriøst forhold med ei jente som jeg virkelig liker. Jeg vil jo gjerne ha sex (jeg er mann, tross alt), men jeg føler at min første gang må være med en kjæreste som jeg er trygg på og som jeg har genuine følelser for - derfor venter jeg 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #65 Skrevet 23. januar 2015 21 år gammel jente. Grunnen ligger nok i at jeg har slitt med veldig dårlig selvtillit gjennom hele oppveksten. Jeg føler rett og slett at jeg er for stygg og at ingen vil ligge med meg. Det er også slik at hvis noe flørter med meg føler jeg at de gjør det på gøy for å ha noe å le av. Vil ikke at det skal være slik, men klarer ikke å endre tankegangen. Tips?Anonymous poster hash: 6afb1...189
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #66 Skrevet 23. januar 2015 Jeg er jente 25. Venter på han som virkelig elsker meg!Anonymous poster hash: d675b...452 E ik d litt rart at alderen din forsvinner?Anonymous poster hash: d675b...452 Eg e ei jente 16. Eg e jomfru men jeg har en type nå. Men har ikkj hatt endå.Anonymous poster hash: d675b...452 22 år gammel men jomfru!? Oxo venter på rette? betyr d at aldri har du hatt noe inn i deg?Anonymous poster hash: d675b...452 Du e 30 også venter du på en elsker. Men jeg lurer på om du bruker alle muligheter for å finne den rette!Anonymous poster hash: d675b...452 Jeg skal overnatte med kjæresten min på lørdag. Jeg håper om han har noe planer. Så lørdag Anonymous poster hash: d675b...452 Hvor mange personligheter har du egentlig? Anonymous poster hash: 47495...ca8 15
sol87 Skrevet 23. januar 2015 #67 Skrevet 23. januar 2015 21 år gammel gutt og jeg er fortsatt jomfru. Jeg har hatt muligheten til å ha sex men jeg er litt sjenert så jeg har ventet med å ha det. Men nå så føler jeg at jeg er klar. Men det er litt vanskelig å finne en som er interessert i en som er jomfru og uerfaren.. Jeg synes ikke du skal tenke for mye på det! Min erfaring er at erfaring spiller liten rolle i et forhold. Det som spiller en rolle er å utvikle nok trygghet på hverandre, slik at man tør å utforske seksualitet sammen. Hva forrige dame likte, trenger ikke å være det den neste likte. Du trenger heller ikke å flagge at du er "jomfru og uerfaren". Det har jo ikke folk noe med (og er heller ikke noe å skamme seg for). Men hvis du lager en stor sak ut av det, kan noen oppfatte deg som en veldig usikker person, og det kan være turn off for noen. Det finnes nok noen for deg! De fleste er ute etter mer enn sex i en kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #68 Skrevet 23. januar 2015 Hvor mange personligheter har du egentlig? Anonymous poster hash: 47495...ca8 Fantastisk. Godt noen følger med! Anonymous poster hash: 6869b...3b5 3
Nisa Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #69 Skrevet 24. januar 2015 21 år gammel jente. Grunnen ligger nok i at jeg har slitt med veldig dårlig selvtillit gjennom hele oppveksten. Jeg føler rett og slett at jeg er for stygg og at ingen vil ligge med meg. Det er også slik at hvis noe flørter med meg føler jeg at de gjør det på gøy for å ha noe å le av. Vil ikke at det skal være slik, men klarer ikke å endre tankegangen. Tips?Anonymous poster hash: 6afb1...189 Hvorfor føler du deg som du er stygg? Hver eneste har + og -. Prøv o ta kontakt med folk som er litt eldre enn deg. Det kan være gutt eller jente. D e sikkert mange liker som liker jente som deg. Men først o framst bør du ikke tenke deg sølv at du er stygg, dårlig, ikke flink ( negativt)
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #70 Skrevet 24. januar 2015 Kan jeg spørre akkurat hva slags miljø dette er? Jeg er selv oppvokst i et kristent miljø, likevel er jeg en blant få som faktisk velger å vente til jeg er gift. Jeg er riktignok ikke ukysset, og vant til at gutter og jenter omgås som normalt Tror absolutt ikke man havner i helvete om man ikke venter, jeg har selv valgt det fordi jeg tror det er til det beste for meg Anonymous poster hash: 5698d...e38 Dette var i Smiths venner. Mye er nok forandret siden den gang jeg var med der. Nå er det mer akseptert at jenter og gutter finner på noe sammen når menigheten samles, men det virker som det ikke er helt akseptert at en gutt og ei jente blir altfor gode venner, om du er helhjertet med i menigheten da.. Det er ingen som sier noe på at du blir ekstra god venn med det motsatte kjønn, men da regnes du mest sannsynlig ikke som helt med i menigheten. Men det virker som det er mer "in" med venner av det motsatte kjønn der nå for tiden! Men det er nok isåfall grunnen til at jeg er jomfru nå. Jeg har har muligheten til å gjøre noe med det, men jeg ønsker det skal være med en jeg stoler på og er trygg på, og den personen har jeg ikke møtt enda. I tillegg har nok dårlig selvtillit mye å si. Jeg tenker at jeg ikke er bra nok for noen, og er veldig redd for å bli avvist. Derfor avviser jeg menn når de begynner å få følelser for meg, selv om jeg virkelig har gjensidige følelser for de. Anonymous poster hash: 4f830...fd5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #71 Skrevet 24. januar 2015 Snart 22 år gammel jente. Har hatt muligheten, men har ikke bare villet ligge med noen bare for å få det overgjort. Har aldri hatt en kjæreste, og det er vel egentlig grunnen til at jeg er jomfru Anonymous poster hash: 8ac7a...541 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #73 Skrevet 10. februar 2015 Jente, 16 og et halvt år. Jomfru fordi jeg ikke har følt behovet egentlig. Har ikke hatt en person jeg kunne tenkt meg å oppleve sex med enda, og vil ikke gjøre det bare for å ha gjort det. Jeg vil at den første gangen skal være et fint minne å ha senere i livet. Dessuten mener jeg at jeg har goood tid Anonymous poster hash: 69d25...a6f
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #74 Skrevet 10. februar 2015 21 år gammel kar her også - jomfru and proud..sort of Er jomfru rett og slett fordi jeg aldri har havnet i et seriøst forhold med ei jente som jeg virkelig liker. Jeg vil jo gjerne ha sex (jeg er mann, tross alt), men jeg føler at min første gang må være med en kjæreste som jeg er trygg på og som jeg har genuine følelser for - derfor venter jeg Bachelorette-Kovacs? 😜Anonymous poster hash: 5d81c...56b 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #75 Skrevet 10. februar 2015 21 år gammel kar her også - jomfru and proud..sort of Er jomfru rett og slett fordi jeg aldri har havnet i et seriøst forhold med ei jente som jeg virkelig liker. Jeg vil jo gjerne ha sex (jeg er mann, tross alt), men jeg føler at min første gang må være med en kjæreste som jeg er trygg på og som jeg har genuine følelser for - derfor venter jeg Bachelorette-Kovacs? 😜Anonymous poster hash: 5d81c...56b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #76 Skrevet 11. februar 2015 Gutt 17. Jeg er jomfru fordi jeg er en feig faen når det kommer til å bare prate med jenter.Anonymous poster hash: 8ae26...f73
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #77 Skrevet 11. februar 2015 18, gutt, jomfru, ikke lyst på sex Anonymous poster hash: 91628...344 Hvorfor ikke, om jeg tør spørre? Anonymous poster hash: a8209...751
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #78 Skrevet 11. februar 2015 Synes dere er modige dere som tørr å innrømme at dere er jomfru. Det er jo så flaut for mange. Ikke vet jeg hvorfor.. Folk bestemmer jo liksom over sin egen kropp. INGEN kan presse folk til å ha sex. De jomfrue går ikke akkurat glipp av så mye. Det er like deilig å kose med seg selv! Like deilig å kose med seg selv? Really? Jeg synes det 100 ganger deiligere å ha sex med en digg fyr jeg er kåt på. Men det er nå meg da.Anonymous poster hash: aba38...40b 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #79 Skrevet 13. februar 2015 22 år gammel jente, fortsatt jomfru. Ikke ukysset. Jeg har aldri gått inn for å være jomfru såpass lenge, men har bare endt opp slik. I tenårene slet jeg veldig med selvbildet mitt, og falt litt utenfor når alle andre av barndomsvennene mine plutselig ville bruke helgene på å drikke. Nå synes jeg bare det hele er flau. Har et par tidligere venninner som fant ut av dette her, og som i fylla velvillig delte med hele festen "ja, hun venter på den rette", eller "hun venter til ekteskapet". Det er ikke sant - jeg bare endte opp slik. Er en relativt pen jente, holder på med en god utdannelse, er sosial, driver med sport og har en fin deltidsjobb. Har lite erfaring med gutter, så når noen viser interesse blir jeg rød som en hummer, klarer ikke å holde en normal samtale og bare "sniker meg unna". Har hatt flere crusher som har vist seg å like meg tilbake, men så feiger jeg ut og det blir ikke noe av det. Men kommer jeg til å si dette her når (om) jeg møter noen? Tror ikke det - jeg føler det er så flaut. Men kommer jo til å bli verdens minst erfarne 22+-åring... Anonymous poster hash: 15407...e4f Jeg kjenner meg veldig igjen i dette, selv om jeg nylig mistet jomfrudommen selv. Jeg var ute, og det ble en ons. Angrer ikke, men kunne likså godt ha ventet på noen som faktisk liker meg. Følte bare på "gruppepresset" siden alle rundt meg har hatt sex, og jeg ikke ville være den eneste... Ville bare få det unnagjort. Skikkelig idiotisk. Men ett forhold kommer til å ta tid... Har også lite erfaring, så stikker unna med en gang jeg skjønner at noen faktisk liker meg Anonymous poster hash: 31800...403
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #80 Skrevet 13. februar 2015 Jomfru (og ukysset), mann 23. Greier tydeligvis ikke å få meg hverken dame eller ons sålenge jeg ikke må "ta til takke" med overvektige jenter. Anonymous poster hash: e3399...9dc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå