Gå til innhold

Er du jomfru? Alder? Hvorfor er du jomfru?

Fremhevede innlegg

Skrevet

19, jente. Jomfru fordi jeg venter med sex til jeg er gift :)

Anonymous poster hash: 5698d...e38

Hva om sexlivet suger? Mener ikke å kritisere, men dårlig kjemi i senga er ikke et bra forhold.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest HeiHade
Skrevet

Hva om sexlivet suger? Mener ikke å kritisere, men dårlig kjemi i senga er ikke et bra forhold.

Da vet de vel ikke bedre uansett, tenker jeg. De kan gå glipp av mye, men vil neppe være klar over det..

• Liker 3
Skrevet

Jente 22. Jomfru fordi jeg aldri hatt møtt en kar jeg har lyst til å ligge med. Litt samme situasjon som #17 her. Aldri hatt kjæreste og ons frister virkelig ikke. Ble nesten til at jeg lå med en kar jeg drev på med en stund, men siden det kom frem fra forskjellige venninner at han ligger med alle, ble det ikke noe. Tipperligaspillere ass...

Anonymous poster hash: a0a2a...77a

Har du brukt alle mulighetene dine for o finne en riktig kar til deg?

Anonymous poster hash: d675b...452

Skrevet

Jente 20 år. Samme grunn som ab #17 og #20 egentlig.

Anonymous poster hash: 5ad45...fa9
Skrevet

Jente 20 år. Samme grunn som ab #17 og #20 egentlig.

E d så vanskelig å finne en sexpartner?

Skrevet

-Ryddet for hets/avsporing-

- Magnifique, mod.

Skrevet

E d så vanskelig å finne en sexpartner?

Nei, vanskelig er det vel ikke. Har hatt tilbudet flere ganger. Men jeg gidder ikke å hoppe til sengs med en random bare for å få det gjort - i hvert fall ikke når det er første gangen. Ikke at jeg tror at første gangen skal bli sånn superspesiell, men jeg tror i hvert fall ikke at det blir en god opplevelse å være jomfru på ONS.

• Liker 1
Skrevet

D e sant d du sier. Men tenk på om du venter så lenge og du tapper alle de opplevelser du kunne ha hatt i denne alderen pga første gang sex.

• Liker 1
Skrevet

Nei, vanskelig er det vel ikke. Har hatt tilbudet flere ganger. Men jeg gidder ikke å hoppe til sengs med en random bare for å få det gjort - i hvert fall ikke når det er første gangen. Ikke at jeg tror at første gangen skal bli sånn superspesiell, men jeg tror i hvert fall ikke at det blir en god opplevelse å være jomfru på ONS.

D e sant d du sier. Men tenk på om du venter så lenge og du tapper alle de opplevelser du kunne ha hatt i denne alderen pga første gang sex.

Skrevet

Når man ikke har hatt noen før, har man jo strengt tatt ikke noe sammenligningsgrunnlag. I tillegg vil jeg tro at om forholdet fungerer på alle andre måter, man er trygge på hverandre, og kommuniserer, vil det være mulig å et godt sexliv.

Skrevet

Jente 18 år, jomfru. Har aldri hatt en kjæreste, og har ikke hatt interesse av one night stands. Holder på med en fyr nå da, så vi får se :danse:

Anonymous poster hash: 15155...fae
  • Liker 3
Skrevet

Jente 16, 5 år. Jomfru fordi det ikke har blitt slik at jeg har hatt sex enda, og jakter ikke på det heller. Tar det ganske med ro i forhold til mange andre på min alder. Vil ikke gjøre det med en tilfeldig fyr heller. Har mye heller lyst til å føle noe for vedkommende (trenger ikke å være stormforelsket). Men har faktisk muligens en kommende partner som jeg har historie med og kjenner godt, kanskje til og med liker litt...

Anonymous poster hash: 69d25...a6f
Gjest Hummels
Skrevet

Synes dere er modige dere som tørr å innrømme at dere er jomfru. Det er jo så flaut for mange. Ikke vet jeg hvorfor.. Folk bestemmer jo liksom over sin egen kropp. INGEN kan presse folk til å ha sex. De jomfrue går ikke akkurat glipp av så mye. Det er like deilig å kose med seg selv! :wow:

• Liker 1
Skrevet

Jomfru jente på 22 år her. Er oppvokst i et kristent miljø (mange kaller det vel en sekt) hvor gutter og jenter ikke skulle omgås annet enn profesjonelt. Dermed har jeg null erfaring med gutter.

Jeg er ikke lenger med i den menigheten der, men det sitter fortsatt igjen.

Nå synes jeg det er flaut at jeg er såpass "gammel" og er ukysset og jomfru, og tørr dermed ikke å bare kaste meg ut i det.

Dessuten er jeg redd for å havne i helvete om jeg ligger med en før vi er gift, selv om jeg ikke vet helt hva jeg tror. Ønsker å tro at det ikke stemmer.

Omg, dette hørtes skikkelig dumt ut!

Men men, nytt år og nye muligheter!

Anonymous poster hash: 4f830...fd5

Skrevet

jente 24. jomfru fordi jeg synes at sex er noe så intimt at det vil jeg kun dele med en kjæreste, noen som jeg faktisk er glad i. Enn så lenge så har jeg ikke møtt noen som har vert kjærstemateriale og derfor er det slik.

Anonymous poster hash: d0a33...2d0
Skrevet

20 år jente er jomfru fordi ikke hat sex. Er domt ikke hat sex?

:ironi:

Anonymous poster hash: bc6c4...b57

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Synes dere er modige dere som tørr å innrømme at dere er jomfru. Det er jo så flaut for mange. Ikke vet jeg hvorfor.. Folk bestemmer jo liksom over sin egen kropp. INGEN kan presse folk til å ha sex. De jomfrue går ikke akkurat glipp av så mye. Det er like deilig å kose med seg selv! :wow:

Hehe, det er strengt tatt ikke så vanskelig å innrømme at man er jomfru anonymt på et forum da :) Når folk spør om sånt, er det faktisk vanskeligere å stå for det - hvertfall for meg som venter til jeg er gift - det forventes liksom at man har hatt sex, det er det som er normalen.

• Liker 1
Skrevet

Jomfru jente på 22 år her. Er oppvokst i et kristent miljø (mange kaller det vel en sekt) hvor gutter og jenter ikke skulle omgås annet enn profesjonelt. Dermed har jeg null erfaring med gutter.

Jeg er ikke lenger med i den menigheten der, men det sitter fortsatt igjen.

Nå synes jeg det er flaut at jeg er såpass "gammel" og er ukysset og jomfru, og tørr dermed ikke å bare kaste meg ut i det.

Dessuten er jeg redd for å havne i helvete om jeg ligger med en før vi er gift, selv om jeg ikke vet helt hva jeg tror. Ønsker å tro at det ikke stemmer.

Omg, dette hørtes skikkelig dumt ut!

Men men, nytt år og nye muligheter!

Anonymous poster hash: 4f830...fd5

Kan jeg spørre akkurat hva slags miljø dette er?

Jeg er selv oppvokst i et kristent miljø, likevel er jeg en blant få som faktisk velger å vente til jeg er gift. Jeg er riktignok ikke ukysset, og vant til at gutter og jenter omgås som normalt :) Tror absolutt ikke man havner i helvete om man ikke venter, jeg har selv valgt det fordi jeg tror det er til det beste for meg :)

Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Hehe, det er strengt tatt ikke så vanskelig å innrømme at man er jomfru anonymt på et forum da :) Når folk spør om sånt, er det faktisk vanskeligere å stå for det - hvertfall for meg som venter til jeg er gift - det forventes liksom at man har hatt sex, det er det som er normalen.

Fuck det normale! Normal is boring ;) Jeg var tidligere ute enn normalen. Morsommere å være tidligere ute eller senere ute enn det som er normalt ;D Hvorfor skal alle være så forbanna like og gjøre det alle andre gjør? Det som er mest normalt? Gjeeesp!

Endret av Hummels
  • Liker 1
Skrevet

Fuck det normale! Normal is boring ;) Jeg var tidligere ute enn normalen. Morsommere å være tidligere ute eller senere ute enn det som er normalt ;D Hvorfor skal alle være så forbanna like og gjøre det alle andre gjør? Det som er mest normalt? Gjeeesp!

Jeg stresser ikke med at det er unormalt altså, det kjennes veldig riktig for meg! Men når man snakker om sånt, og jeg er ærlig om at jeg vil vente, eller at jeg ikke vil flytte sammen med kjæresten før vi gifter oss, eller sånne ting, ser som regel folk litt rart på meg. Det er liksom ikke spesielt populært å stå for det å vente med sex, og mange forstår overhodet ikke hvorfor jeg velger det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...