AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Del Skrevet 19. januar 2015 Bruker helst majones i salater og av og til en stripe på hamburgeren. Ser de har billig variant på spruteflaske på bla Rema, hvordan er den på smak kontra Mills? Anonymous poster hash: 23d12...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 19. januar 2015 #2 Del Skrevet 19. januar 2015 Tror ikke det er store forskjellen. Vi hjemme har både mills og first price. Kan ikke si jeg kjenner noen forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2015 #3 Del Skrevet 19. januar 2015 Bruker helst majones i salater og av og til en stripe på hamburgeren. Ser de har billig variant på spruteflaske på bla Rema, hvordan er den på smak kontra Mills?Anonymous poster hash: 23d12...552 Smaker greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #4 Del Skrevet 19. januar 2015 Du kan fint bytte ut mills sin med den fra Rema.Den gjør samme nytta,men til billigre pris Anonymous poster hash: 27bd5...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 19. januar 2015 #5 Del Skrevet 19. januar 2015 Kjenner du forskjell på ekte og lett? Jeg smaker såpass forskjell at jeg bare spise "ekte", samboeren mim smaker ikke forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmerdale Skrevet 19. januar 2015 #6 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg smaker forskjell, synes den lettere er mer syrlig. Og da er den mer anvendelig til fiskeretter på linje med remulade. Skal man ha majones foretrekker jeg den ekte varen. Skal man ha noe syrlig, er sylteagurk eller rødbeter et pre, spørs om man skal lage fisk- eller kjøtt, men faller egentlig helt ut på det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #7 Del Skrevet 20. januar 2015 Svarene kom sent, men jeg har allerede kjøpt en halvliter First Price til svimlende 8 kr eller noe sånt Tenker det blir laget pastasalat senere i dag, så får vi se da! Anonymous poster hash: 23d12...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brillefin Skrevet 20. januar 2015 #8 Del Skrevet 20. januar 2015 Svarene kom sent, men jeg har allerede kjøpt en halvliter First Price til svimlende 8 kr eller noe sånt Tenker det blir laget pastasalat senere i dag, så får vi se da! Anonymous poster hash: 23d12...552 Gi gjerne beskjed hvordan den er, lurer på dette selv nemlig (heihei studenttilværelse!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #9 Del Skrevet 20. januar 2015 Det skal jeg gjøre! Mener jeg kan ha brukt en sånn billigsak en gang før når jeg laget potetsalat og det var overhodet ikke noe usmak på den. Skal vel litt til når den blandes med en haug andre ingredienser?Anonymous poster hash: 23d12...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 20. januar 2015 #10 Del Skrevet 20. januar 2015 Lettmajones suger. Eldorado sin ekte synes jeg faktisk er bedre enn Mills sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #11 Del Skrevet 20. januar 2015 First Price sin smaker bedre enn Mills. Anonymous poster hash: 372c0...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 20. januar 2015 #12 Del Skrevet 20. januar 2015 Hellmanns er den beste. Men Mills sammenlignet med de andre typene tror ikke jeg det er særlig mye forskjell på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alabaster Skrevet 20. januar 2015 #13 Del Skrevet 20. januar 2015 Hvis du har eggeplomme og nøytral olje (og mixmaster/kjøkkenmaskin) er det heller ikke vanskelig å lage helt egen! Kanskje ikke verd bryet for en stripe på hamburgeren, men jeg ville i hvert fall vurdert det for pastasalaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #14 Del Skrevet 21. januar 2015 Pastasalaten ble god den. Da fortsetter jeg med FP sin. Mye mer hendig emballasje har den også!Anonymous poster hash: 23d12...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. januar 2015 #15 Del Skrevet 21. januar 2015 Samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 21. januar 2015 #16 Del Skrevet 21. januar 2015 Kjenner du forskjell på ekte og lett? Jeg smaker såpass forskjell at jeg bare spise "ekte", samboeren mim smaker ikke forskjell. Jeg kjenner forskjell på lett og ekte. Jeg synes ekte blir for tung og fettete, særlig til sånne type salater hvor man gjerne bruker endel majones. Kjenner likevel ikke nevneverdig forskjell på xtra sin og mills. Det gjør heller ikke samboeren min. Min mor og søster gjør derimot det. De måtte hente sin mills da vi serverte xtra til rekene i sommer (bor rett ved siden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå