Gjest Hummels Skrevet 19. januar 2015 #21 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Mamma måtte alltid vekke meg når jeg var 16 år. Våknet aldri av meg selv Endret 19. januar 2015 av Hummels Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #22 Del Skrevet 19. januar 2015 Mine foreldre dro før meg siden jeg var 12-13 år, så jeg har stått opp alene siden da. Ikke noe problem. Og hadde ikke sett vitsen med at mamma skulle stått opp for å se på at jeg pusser tenner og tar med meg skolesekken. Anonymous poster hash: 60e46...8e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 20. januar 2015 #23 Del Skrevet 20. januar 2015 Min 14-åring står opp alene og har gjort det i sikkert 2 år allerede. Det var han selv som en gang sa at "Du må ikke stå opp med meg vet du, jeg klarer å smøre niste og spise frokost selv". Og det gjør han, flinke gutten! Å måtte stå opp med en 16-åring er helt absurd. Herregud, det er da mange som bor på hybel når de er 16! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå