Gå til innhold

God reklame for snøkjettinger! Sånn gjør man det! :D

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sånn skal det gjøres, jenter! :sjarmor:

Har DU fått på snøkjettingene dine ennå? Kanskje på tide å kjøpe ett par? ;)

Anonymous poster hash: 63306...899
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har DU fått på snøkjettingene dine ennå? Kanskje på tide å kjøpe ett par? ;)

Anonymous poster hash: 63306...899

Bare for å pirke "kjekken", det heter et par. (Om du da ikke, mot formodning, mener det er på tide å kjøpe ett par i stedet for flere par.)

Anonymous poster hash: c6f92...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn skal det gjøres, jenter! :sjarmor: Har DU fått på snøkjettingene dine ennå? Kanskje på tide å kjøpe ett par? ;)Anonymous poster hash: 63306...899

Har jeg ikke noe annet å kle på meg enn bikini, blir det vintertøy før snøkjettinger. Prioriteringer!

Anonymous poster hash: 35370...4da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kan det kalles kjettinger og ikke pleier det å være slike forhold når vi trenge kjettinger.

Hilsen kvinnelig trailersjåfør som kan legge på kjettinger og som oftest har på vesentlig mere klær når de forhatte kjettingene skal frem :).

Anonymous poster hash: 9df45...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Snøkjettinger har jeg, og siden jeg har jobbet som lastebilsjåfør og vært nødt for å legge på kjetting i bunnen av en bakke, hvor snø og vann renner inn i sko og enkelte ganger ned i jakke/bukse om man er så uheldig at man må legge seg på bakken, så har jeg lært at det lønner seg å kle seg godt når man skal legge på kjetting.

Om man kan gå rundt nesten naken, så tviler jeg sterkt på at det er nødvendig med kjetting på bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...