AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #21 Skrevet 18. januar 2015 ........... Når noen spør om det er FARLIG å spise 45gr karbo for mye ?? Uvitenheten er stor og ødeleggende om man faktisk har tanker om at det er farlig. Jeg vet lite om mat sånn sett, derfor jeg spør! Anonymous poster hash: b7952...415
Anders42 Skrevet 18. januar 2015 #22 Skrevet 18. januar 2015 Jeg vet lite om mat sånn sett, derfor jeg spør! Anonymous poster hash: b7952...415 .............Da bør du lese deg litt opp omkring ernæring, ikke bare sette din lit til en app.Det er nærmest umulig å svare på ditt spørsmål når man ikke vet hva du får i deg av annen næring, vitaminer og mineraler , samt ditt aktivitetsnivå. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #23 Skrevet 18. januar 2015 ............. Da bør du lese deg litt opp omkring ernæring, ikke bare sette din lit til en app. Det er nærmest umulig å svare på ditt spørsmål når man ikke vet hva du får i deg av annen næring, vitaminer og mineraler , samt ditt aktivitetsnivå. Det er ikke vanskelig å svare på om jeg legger på meg av å spise 25g for mye kalorier, én gang. Men takk for tipset uansett. Anonymous poster hash: b7952...415
Gjest Lille-pus Skrevet 18. januar 2015 #24 Skrevet 18. januar 2015 Jeg vet lite om mat sånn sett, derfor jeg spør! Anonymous poster hash: b7952...415 Jeg synes ikke det var noen grunn til å telle ned på enkeltgram. Du er kanskje ikke så veldig gammel heller? Kroppen din skal vare og fungere i mange, mange år, - så vi må være snille med den ene kroppen vi har fått. Sørge for at den får det den trenger for å fungere så lenge den kan, og bruke den så den ikke slutte å fungere fordi den aldri blir brukt. - det betyr ikke at den skal pines 7 dager i uken, det betyr at vi skal ha det gøy og bruke den. ............. Da bør du lese deg litt opp omkring ernæring, ikke bare sette din lit til en app. Det er nærmest umulig å svare på ditt spørsmål når man ikke vet hva du får i deg av annen næring, vitaminer og mineraler , samt ditt aktivitetsnivå. Godt poeng, så en helt typisk, helt vanlig dag, kan du prøve å fortelle hva du gir kroppen din å spise og hva du bruker den til? Så kan vi forsøke å gi deg noen råd derfra
Gjest Lille-pus Skrevet 18. januar 2015 #25 Skrevet 18. januar 2015 Det er ikke vanskelig å svare på om jeg legger på meg av å spise 25g for mye kalorier, én gang. Men takk for tipset uansett. Anonymous poster hash: b7952...415 De tankene er farlige, TS ! 25 gram karbohydrater en gang i løpet av kanskje 80 år, - hva tror du selv?
Raven Emerald Skrevet 18. januar 2015 #26 Skrevet 18. januar 2015 Kjære TS. Vi her på KG er ikke kvalifiserte til å gi deg råd i din situasjon. Du kan ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man er i en vanskelig situasjon, slik du beskriver. Snakk også gjerne med legen din eller noen du kjenner om problemene, det er vondt å sitte med slike ting alene. Hvis du synes det er vanskelig å ta opp, kan du vise dem det du har skrevet her. Håper du får hjelp til å bil frisk, ingen skal måtte ha det sånn som du har det nå. Mvh Raven Emerald, mod.
Fremhevede innlegg