AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Å spise 45g karbohydrater for mye, én gang? Med tanke på at jeg ikke fikk svar på det i det forrige emnet jeg lagde, lager jeg et nytt. Slutt å diagnostiser meg med spiseforstyrrelse kun fordi jeg er opphengt i mat og kalorier - da blir emnet låst igjen! Anonymous poster hash: b7952...415
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Nei! Jeg spiser flere hundre gram karbohydrater for mye i ny og ned. Ingen skade skjedd. Anonymous poster hash: 2bf1c...f73
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Nei! Jeg spiser flere hundre gram karbohydrater for mye i ny og ned. Ingen skade skjedd. Anonymous poster hash: 2bf1c...f73 Så man legger ikke på seg av det? Takk for et seriøst svar! Anonymous poster hash: b7952...415
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Nei. Det er mye mer enn 45 gram karbohydrater én gang som gjør at man legger på seg. Anonymous poster hash: 2bf1c...f73
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Nei. Det er mye mer enn 45 gram karbohydrater én gang som gjør at man legger på seg. Anonymous poster hash: 2bf1c...f73 Okei, tusen takk! Anonymous poster hash: b7952...415
kattaa Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Du blir ikke tykk av å spise usunt en sjelden gang. På samme måte som at man ikke blir tynn av å spise sunt en sjelden gang.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #7 Skrevet 18. januar 2015 Du blir ikke tykk av å spise usunt en sjelden gang. På samme måte som at man ikke blir tynn av å spise sunt en sjelden gang. Okei, tusen takk Anonymous poster hash: b7952...415
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Å spise 45g karbohydrater for mye, én gang? Med tanke på at jeg ikke fikk svar på det i det forrige emnet jeg lagde, lager jeg et nytt. Slutt å diagnostiser meg med spiseforstyrrelse kun fordi jeg er opphengt i mat og kalorier - da blir emnet låst igjen! Anonymous poster hash: b7952...415 Du har en spiseforstyrrelse om du lurer på dette.Anonymous poster hash: 61d5a...b2f 5
Gjest Brillefin Skrevet 18. januar 2015 #9 Skrevet 18. januar 2015 Det finnes jenter som daglig spiser 300g karbohydrater om dagen og de er noen slanke og flotte jenter. Det er ikke karbohydrater du legger på deg av, det er totalinntak. Mer kalorier inn enn ut! Så ta det helt med ro du!
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #10 Skrevet 18. januar 2015 Du har en spiseforstyrrelse om du lurer på dette.Anonymous poster hash: 61d5a...b2f For det første sa jeg du IKKE skulle diagnostisere meg med en spiseforstyrrelse fordi du ikke har noen grunnlag for dette, og for det andre vil jeg ikke at emnet mitt skal bli låst. Anonymous poster hash: b7952...415 1
Gjest Lille-pus Skrevet 18. januar 2015 #11 Skrevet 18. januar 2015 For det første sa jeg du IKKE skulle diagnostisere meg med en spiseforstyrrelse fordi du ikke har noen grunnlag for dette, og for det andre vil jeg ikke at emnet mitt skal bli låst. Anonymous poster hash: b7952...415 Men hvorfor spør du om 45 gram karbohydrater, en gang, vil gjøre at du legger på deg? Og hva mener du når du sier "45g karbohydrater for mye"? - for mye enn hva da?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #12 Skrevet 18. januar 2015 Men hvorfor spør du om 45 gram karbohydrater, en gang, vil gjøre at du legger på deg? Og hva mener du når du sier "45g karbohydrater for mye"? - for mye enn hva da? Jeg spør fordi jeg har et mål om hvor mye jeg kan spise hver dag, og når jeg spiser mer enn dette blir jeg livredd for å legge på meg. For mye enn målet mitt, som er 143g karbohydrater hver dag. Anonymous poster hash: b7952...415
Gjest Lille-pus Skrevet 18. januar 2015 #13 Skrevet 18. januar 2015 Jeg spør fordi jeg har et mål om hvor mye jeg kan spise hver dag, og når jeg spiser mer enn dette blir jeg livredd for å legge på meg. For mye enn målet mitt, som er 143g karbohydrater hver dag. Anonymous poster hash: b7952...415 Men hvorfor i alle dager har du satt deg opp et mål på så rigid antall som 143 gram? Hvorfor ikke et rundt tall, et ca tall, dersom det er nødvendig å telle gram kabohydrater? Er det en diett en ernæringsfysiolog og lege har satt opp for deg?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #14 Skrevet 18. januar 2015 Men hvorfor i alle dager har du satt deg opp et mål på så rigid antall som 143 gram? Hvorfor ikke et rundt tall, et ca tall, dersom det er nødvendig å telle gram kabohydrater? Er det en diett en ernæringsfysiolog og lege har satt opp for deg? Nope, jeg bruker appen "lifesum" om du har hørt om den! Anonymous poster hash: b7952...415
Gjest Lille-pus Skrevet 18. januar 2015 #15 Skrevet 18. januar 2015 Nope, jeg bruker appen "lifesum" om du har hørt om den! Anonymous poster hash: b7952...415 Å jada, jeg har hørt om den. Jeg forstår bare ikke hvorfor du bruker en app som teller kalorier? Er du veldig overvektig og trenger å gå ned+
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #16 Skrevet 18. januar 2015 Å jada, jeg har hørt om den. Jeg forstår bare ikke hvorfor du bruker en app som teller kalorier? Er du veldig overvektig og trenger å gå ned+ Jeg er 1.69 og veier 67, så er vel ikke veldig overvektig, nei Anonymous poster hash: b7952...415
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #18 Skrevet 18. januar 2015 Triste greier... Hvorfor det? Anonymous poster hash: b7952...415
Anders42 Skrevet 18. januar 2015 #19 Skrevet 18. januar 2015 Hvorfor det? Anonymous poster hash: b7952...415 ...........Når noen spør om det er FARLIG å spise 45gr karbo for mye ?? Uvitenheten er stor og ødeleggende om man faktisk har tanker om at det er farlig.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #20 Skrevet 18. januar 2015 Det er trist at 45 gram karbohydrater er noe man stiller spørsmål om er veldig farlig. Anonymous poster hash: 2bf1c...f73
Fremhevede innlegg