Gå til innhold

menn er griser .... men hva med damer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært utro, men jeg har vært sammen med tre gifte kvinner...

Anonymous poster hash: 18f44...834
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det er noe følelsesmessig galt med mennesker som er utro. Man mangler vel både empati og sympati.

Det letteste hadde vært om folk bare fortalte at man ikke lenger var glad i partneren og / eller ønsker sex med andre mennesker.

Man trenger ikke dømme noen, men det er alright å si at en del utro mennesker mangler ryggrad.

Enig. Dersom man ikke klarer å holde seg til en partner bør man forbli singel og ha ONS/ff.

Anonymous poster hash: f1769...378

Skrevet

Har vært i et forhold hvor han var notorisk utro, men det er ikke dermed slik at alle menn er like. Jeg velger å tro at det finnes gode mennesker som ikke får seg til å gjøre slikt mot sin partner. Selv hadde jeg aldri klart å være utro, jeg vet hvor vondt det er.

Skrevet

Har aldri vært utro, men har blitt snytt av en eks. Ingen god følelse, men sliter ikke mye med det i ettertid bortsett fra å være driit skeptisk til å knytte nye mannlige bekjentskaper.

Skrevet

Nei jeg ventet med sex til jeg giftet meg så jeg har aldri vært utro.

Å være utro er vel nærmest standarden i dag bare at folk kaller det samboerskap, pulevenner o.s.v.

Anonymous poster hash: 329fd...57d
Gjest Coolaid
Skrevet

Enig. Dersom man ikke klarer å holde seg til en partner bør man forbli singel og ha ONS/ff.

Anonymous poster hash: f1769...378

Man bør ihvertfall ha avtalt at det er greit å ha andre sexpartnere. Helt greit om man ønsker å pule andre, men man bør være ærlig om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...