AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Får hele tiden høre at menn er griser som er utro... men hva med damer ?? Mennene må jo være utro med noen.... Tror damene er like ille som menn, bare at de er flinkere til å skjule det kanskje.... Så spørsmålet til damene er da... har du vært utro ?? Anonymous poster hash: 7750b...5d0
Desertflower Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 har du vært utro ?? Anonymous poster hash: 7750b...5d0 Nei!
Gjest Pusine:) Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 menn e griser, damer er horer eller løse... så det e vell et kallenavn på oss damer også nei har ikkje vært utro,men ser heller ikke ned på dem som e det.... det er deres valg.
Gjest Coolaid Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Jeg tenker at det er noe følelsesmessig galt med mennesker som er utro. Man mangler vel både empati og sympati. Det letteste hadde vært om folk bare fortalte at man ikke lenger var glad i partneren og / eller ønsker sex med andre mennesker. Man trenger ikke dømme noen, men det er alright å si at en del utro mennesker mangler ryggrad.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Får hele tiden høre at menn er griser som er utro... men hva med damer ?? Anonymous poster hash: 7750b...5d0 Tilsvarende kvinner er frigjorte fra patriarkiets heteronormative verdier. Anonymous poster hash: 6be88...8da 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Forskjellen er at menn tømmer seg i alt ukritisk. Det er bare SÅ totally kvalmt! Jeg har aldri vært utro. Ser ned på folk som er utro, og har ditcha flere venner som har vært utro da jeg ikke vil assosieres med sånne mennesker. Holder meg unna menn for jeg orker ikke gå rundt å være redd for utroskap, siden alle menn er utro før eller senere. De verste er de som sier de hater utroskap.. menn er noen løgnere. Anonymous poster hash: c253a...5a3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #7 Skrevet 18. januar 2015 Når menn er utro så er det fordi han er en idiot. Når kvinner er utro så er det fordi mannen er en idiot. Visste du ikke det? Ingenting er kvinners feil. Kvinner er evige ofre i alt de foretar seg. Anonymous poster hash: c5f5f...b65 6
kattaa Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Syns verken gris eller hore passer som beskrivelse på de som ikke er tro mot sin partner. Både gris og hore er overbrukte skjellsord som ikke har mye større betydning enn at "drittslengeren" misliker personen av ulike grunner. Hvis man har behov for å påpeke at noen har vært/er utro så får det holde å si at de er utro. Å slenge rundt seg med gris og hore blir for dumt. 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #9 Skrevet 18. januar 2015 Hvis man har behov for å påpeke at noen har vært/er utro så får det holde å si at de er utro. Å slenge rundt seg med gris og hore blir for dumt. Med mindre det er en kvinne det gjelder. I så fall heter det at hun har frigjort seg fra patriarkiets heteronormative verdier. Svaret på det er, når man hører om det,"you go girl!". Anonymous poster hash: 6be88...8da
kattaa Skrevet 18. januar 2015 #10 Skrevet 18. januar 2015 Med mindre det er en kvinne det gjelder. I så fall heter det at hun har frigjort seg fra patriarkiets heteronormative verdier. Svaret på det er, når man hører om det,"you go girl!". Anonymous poster hash: 6be88...8da Det får være din mening. Jeg er ikke enig.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #11 Skrevet 18. januar 2015 Forskjellen er at menn tømmer seg i alt ukritisk. Det er bare SÅ totally kvalmt! Jeg har aldri vært utro. Ser ned på folk som er utro, og har ditcha flere venner som har vært utro da jeg ikke vil assosieres med sånne mennesker. Holder meg unna menn for jeg orker ikke gå rundt å være redd for utroskap, siden alle menn er utro før eller senere. De verste er de som sier de hater utroskap.. menn er noen løgnere. Anonymous poster hash: c253a...5a3 Og vi hopper bare rett over all statistikk som sier at damer er oftere utro enn menn? Anonymous poster hash: 16248...082 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #12 Skrevet 18. januar 2015 Og vi hopper bare rett over all statistikk som sier at damer er oftere utro enn menn? Anonymous poster hash: 16248...082 Det kjenner ikke jeg noe til. Ser flere bekjente og i min familie som blir utsatt for utroskap støtt og stadig. Av drittmenn! Hvorfor kan ikke folk som vil pøke rundt være SINGLE? Umoralske søplefolk. Skulle hatt nakkeskudd. Jeg blir så sint på sånt atte hjælp. Anonymous poster hash: c253a...5a3
Gjest Coolaid Skrevet 18. januar 2015 #13 Skrevet 18. januar 2015 Forskjellen er at menn tømmer seg i alt ukritisk. Det er bare SÅ totally kvalmt! Jeg har aldri vært utro. Ser ned på folk som er utro, og har ditcha flere venner som har vært utro da jeg ikke vil assosieres med sånne mennesker. Holder meg unna menn for jeg orker ikke gå rundt å være redd for utroskap, siden alle menn er utro før eller senere. De verste er de som sier de hater utroskap.. menn er noen løgnere. Anonymous poster hash: c253a...5a3 Jeg har aldri vært utro og har vært sammen med samme kvinne største delen av livet mitt. At du tror at alle menn er eller kommer til å være utro er like dumt å ytre som om jeg skulle påstå det samme om deg. Kos deg alene resten av livet, du kan heller ikke velge en kvinnelig partner, for kvinner er også utro. Du må våge å leve livet ditt. Du kan ikke gjemme deg fra alt vondt i hele verden. Syns du fortjener å treffe en mann som ønsker kun å være sammen med deg.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #14 Skrevet 18. januar 2015 Det kjenner ikke jeg noe til. Ser flere bekjente og i min familie som blir utsatt for utroskap støtt og stadig. Av drittmenn! Hvorfor kan ikke folk som vil pøke rundt være SINGLE? Umoralske søplefolk. Skulle hatt nakkeskudd. Jeg blir så sint på sånt atte hjælp. Anonymous poster hash: c253a...5a3 Typisk bitre kvinnfolk... Anonymous poster hash: 16248...082 2
Gjest oleoh Skrevet 18. januar 2015 #15 Skrevet 18. januar 2015 Vi kaller menn for griser og kvinner for purker.
Gjest Aella Skrevet 18. januar 2015 #16 Skrevet 18. januar 2015 (endret) Grunnen er enkel ... hjernen. De har ved hjerneanalyse kommet fram til at menns hjerne er mer spontan enn kvinners. Det vil si at de ofte ikke tenker over akten før de er midt i den eller etter, (dette er dog ingen god unnskyldning ). Dette har ikke bare med utroskap å gjøre, men også mord og andre saker. Spontanitet = tenker ikke over hvordan de skal skjule det ... Feks når menn kikker på kvinnfolk som går forbi på gaten, det er en spontan akt og de blir alltid tatt kvinner ser også på andre menn, men vi planlegger, og blir derfor ikke ferska på samme måte. Utroe folk er utroe folk, og ingen er no særlig superfan av dem. Så for min del kall dem hva du vil, kvinner som menn. Og for å svare på spørsmålet ditt, så har nok ikke jeg vært utro, men kjenner flere menn og kvinner som har. Endret 18. januar 2015 av Aella 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #17 Skrevet 18. januar 2015 Når en mann har møtt ei ny ei og snakker med kompisen: Har pult ei fin ei nå, fresk i senga! Når ei dame har møtt en ny en og snakker med venninna: Har møtt en mann nå, vi har det så fint sammen! Men der stopper også ulikhetene. Min erfaring er at damer liker godt å snakke om sex, og kan være "grisete" også. Anonymous poster hash: 556bd...65c
Gjest HarryDotter Skrevet 18. januar 2015 #18 Skrevet 18. januar 2015 Holder meg unna menn for jeg orker ikke gå rundt å være redd for utroskap, siden alle menn er utro før eller senere. De verste er de som sier de hater utroskap.. menn er noen løgnere. Anonymous poster hash: c253a...5a3 Oida! Du må ha ligget med mange menn siden du vet det Alle damer finner seg kjæreste fordi de vil ha hjelp til husvasken og bli forsørget økonomisk av mannen.....(Syntes du den generaliseringen der var grei nok?) Når menn er utro så er det fordi han er en idiot. Når kvinner er utro så er det fordi mannen er en idiot. Visste du ikke det? Ingenting er kvinners feil. Kvinner er evige ofre i alt de foretar seg. Anonymous poster hash: c5f5f...b65
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 18. januar 2015 #19 Skrevet 18. januar 2015 Jada vi menn er perverse syke griser. Men vet du hva det er dere kvinner også.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #20 Skrevet 18. januar 2015 Nå har jeg aldri kalt en utro mann for en gris, ikke hørt andre gjøre det heller. Men i forhold, så har jeg tulla med kjæresten og kalt han en gris da det kommer til sex, så sier han tilbake at da er jeg en større gris, så ler vi av det. Og jeg har aldri vært utro. Anonymous poster hash: ecdb1...a02
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå