Gjest petzl Skrevet 4. august 2004 #1 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg trenger hjelp til å sette sammen ulike emner, slik at jeg får fullt opp med poeng, og samtidig får de 3 emnene, + ex. phil/fac., som jeg MÅ ha. Kan jeg ringe fakultetet, eller er det andre plasser, f.eks. rådgivere? Det gjelder UiO. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #2 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg forstår ikke helt problemet? Dersom poenget er at du skal ha nok studiepoeng, så er det jo bare å regne sammen alle emnene, og passe på at du får minst 30 studiepoeng i semesteret, som er det normerte for en fulltidsstudent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 4. august 2004 #3 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg har hatt samme problemet, går på UiO. Jeg ringte fakultetets info-senter og fikk time hos rådgiver. Noe hjalp det, men dessverre var rådgiveren tydeligvis også temmelig forvirret over reformen så hun klarte å melde meg opp på et emne jeg ikke hadde forkunnskapskravene til. Og da var det jo ikke så mye hjelp likevel. :-? Men jeg hadde vel prøvet en time hos rådgiver hvis jeg var deg, kan hende jeg bare var uheldig. For hvis ikke rådgiverne vet, hvem vet da? :klø: Eller du kan ringe instituttet og snakke med noen av de ansvarlige for undervisningen i den graden du tar? Håper du får det til da! ( Må innrømme at jeg lengter tilbake til tiden uten emner, bokstavkarakterer og reformer...men det var en avsporing). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petzl Skrevet 5. august 2004 #4 Del Skrevet 5. august 2004 Gjest, problemet er at jeg vil ta emner utenom studieprogrammet mitt, osv. Det er litt komplisert, men poenget var at jeg måtte spørre noen. Jeg har imidlertid gjort et forsøk nå, så får vi se hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå